ساحل افکار

بایگانی

یه زنم نداریم

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۱۹ ب.ظ

یه زنم نداریم اینا رو بدونه ما بهش نگیم 

چطور مردان را رام کنیم:

 ﻓﺮﻣﺎﻥ 1 : ﺑﺎﻭﺭﺵ ﮐﻦ

ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺩﻝ ﺷﺎﻥ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﻫﻤﺴﺮﺷﺎﻥ ﺑﺎﻭﺭﺷﺎﻥ ﮐﻨﺪ .ﺍﺻﻼ‌ ﺧﻮﺷﺸﺎﻥ ﻧﻤﯽ ﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﻫﻤﺴﺮﺷﺎﻥ ﺩﺭ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﻫﺎ ﻭﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﻫﺎﯾﺸﺎﻥ(ﻣﺜﻼ‌ ﺩﺭ ﺗﺎﻣﯿﻦ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﻭﺭﻓﺎﻩ ﻭ...) ﺷﮏ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.ﺑﺎ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻭ ﮔﻔﺘﻪ ﻫﺎﯾﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺑﻔﻬﻤﺎﻧﯿﺪ ﮐﻪ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﻭﻣﻬﺎﺭﺕ ﻭﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩ ﻭ ﭘﺸﺘﮑﺎﺭﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺎﻭﺭ ﺩﺍﺭﯾﺪ؛ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﻧﮕﻮﯾﯿﺪ ﭼﻮﻥ ﺍﺳﺎﺳﺎً ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ.

ﻓﺮﻣﺎﻥ 2 : ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻥ

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﻤﺴﺮﺗﺎﻥ ﺑﻔﻬﻤﺪ ﺷﻤﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺭﮎ می کنید ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﻮﻇﻒ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﻣﺪﺕ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ ﺩﺭﻫﻤﯿﻦ ﺧﺼﻮﺹ ﺑﺎ ﺍﻭ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﯿﺪ.

ﺑﯿﺴﺖ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺯﯾﺎﺩ ﻧﯿﺴﺖ . ﻫﺴﺖ؟

ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺟﻮﺍﺑﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﺜﺒﺖ ﺑﺎﺷﺪ.ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺍﯾﻦ ﺻﺤﺒﺖ ﺑﯿﺴﺖ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﯼ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺮﺗﺎﻥ ﺩﺭﯾﻎ ﻧﮑﻨﯿﺪ ﭼﻮﻥ ﺗﺎﺛﯿﺮﺵ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺑﯿﺴﺖ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﺷﻤﺎﺳﺖ. 

ﺁﯾﺎ ﻫﻤﺴﺮﺗﺎﻥ ﺍﺭﺯﺵ ۲۰ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻧﺪﺍﺭﺩ؟


ﻓﺮﻣﺎﻥ 3 : ﺗﺎﯾﯿﺪﺵ ﮐﻦ

ﺍﮐﺜﺮ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﺎﯾﯿﺪﺑﺎﺷﻨﺪ. ﻫﻤﺴﺮ ﺷﻤﺎﻫﻢ ﻣﺜﻞ ﺑﻘﯿﻪ ﭼﻪ ﻓﺮﻗﯽ ﻣﯿﮑﻨﺪ؟ ﺗﺎ می توانید ﺩﺭ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻫﻤﺴﺮﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﮐﻨﯿﺪ.ﻧﻪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯﺟﻤﻼ‌ﺕ ﮐﻠﯿﺸﻪ ﺍﯼ ﻭﻣﺴﺨﺮﻩ ﻣﺜﻞ«ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﺗﻮ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﯼ...ﺑﯽ ﻧﻈﯿﺮﯼ....ﺗﻮ ﺣﺮﻑ ﻧﺪﺍﺭﯼ.» ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻑ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﯿﭻ ﻣﺮﺩﯼ ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ.ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭﺍﺧﺴﺘﻪ ﻧﮑﻨﯿﺪ. ﺩﻟﺘﺎﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﺯﺑﺎﻧﺘﺎﻥ ﯾﮑﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﺍﮔﺮ ﺑﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺑﮑﻨﯿﺪ ﻗﺪﻡ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺩﺭ ﺗﺤﮑﯿﻢ ﭘﯿﻮﻧﺪﺗﺎﻥ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﯾﺪ.

ﻓﺮﻣﺎﻥ 4 : ﺭﻭﯼ ﺍﻋﺼﺎﺑﺶ ﺭﺍﻩ ﻧﺮﻭ

ﺁﯾﺎ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺷﺘﺎﻥ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﮐﺴﯽ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺑﮑﻦ ﻭﺁﻥ ﮐﺎﺭ ﺭﺍﻧﮑﻦ؟ ﻣﺮﺩﻫﺎ ﻫﻢ ﻣﺜﻞ ﺷﻤﺎ ﺩﻟﺸﺎﻥ نمی خواهد. ﻫﻤﺴﺮﺷﺎﻥ ﻣﺪﺍﻡ ﺍﺯ ﺍﻧﻬﺎ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﺯﯾﺮ ﻭﺭﻭ ﺷﻮﻧﺪ ﺗﺎ ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﻣﺮﺩﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺁﻧﭽﻨﺎﻥ ﮐﻪ ﻫﺴﺖ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﻨﯿﺪ.

ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻫﺎ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﻤﺴﺮﺷﺎﻥ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻣﺪﺍﻡ ﺗﻐﯿﯿﺮﺑﺪﻫﺪ، ﺁﺯﺭﺩﻩ ﺧﺎﻃﺮ ﻭﮔﺎﻩ ﺧﺸﻤﮕﯿﻦ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ.

آﺩﻡ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺪ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﺪ ﻭﻟﯽ ﻋﻮﺽ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ.

10 فرمان برای رام کردن مردان خشمگین/ پویش اهدای لباس های گرم

ﻓﺮﻣﺎﻥ 5 : ﻣﻐﺰﺵ ﺭﺍ ﮔﺎﺯ ﻧﺰﻥ

ﺍﮔﺮ ﺷﻮﻫﺮﺗﺎﻥ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﻭﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﺑﻪ ﻣﻄﻠﺐ ﻣﻬﻤﯽ ﺭﻭ ﺑﮕﻮﯾﯿﺪ ﺑﻼ‌ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺑﻪ ﺍﺻﻞ ﻣﻄﻠﺐ ﺑﺮﯾﺪ ﻭﺣﺎﺷﻪ ﭘﺮﺩﺍﺯﯼ ﻧﮑﻨﯿﺪﺍﮔﺮ ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﺩﺍﻧﺴﺘﻦ ﺟﺰﯾﯿﺎﺕ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﭘﺮﺱ ﻭ ﺟﻮ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ.

ﻓﺮﻣﺎﻥ 6 : ﭼﺮﺗﮑﻪ ﻧﯿﺎﻧﺪﺍﺯ

ﺑﻪ ﻫﺮ ﻃﺮﯾﻖ ﻣﻤﮑﻦ محبت تان ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮﺗﺎﻥ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﯿﺪ ﻭﭼﺮﺗﮑﻪ ﻧیندازید. ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﮏ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﺧﺎﺹ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ، ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺭﻣﺎﻧﺘﯿﮏ ﺗﺮﻧﺪ.

ﻓﺮﻣﺎﻥ 7 : ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺑﮕﺬﺍﺭ

ﻭﻗﺘﯽ ﻫﻤﺴﺮﺗﺎﻥ ﺩﺍﺭﺩ ﺍﻓﮑﺎﺭ ﻭ ﻋﻘﺎﯾﺪﺵ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ ﺗﻮ ﺫﻭﻗﺶ ﻧﺰﻧﯿﺪ. ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻗﺎﯾﻞ ﺍﯾﺪ. ﻭﻗﺘﯽ ﻫﻤﺴﺮﺗﺎﻥ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﺩ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﯽ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﻭ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﻧﺸﺎﻥ ﻧﺪﻫﯿﺪ ﻭ در ﺁﺷﭙﺰ ﺧﺎﻧﻪ ﺩﻭﺭ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﻧﮕﺮﺩﯾﺪ.

ﻓﺮﻣﺎﻥ 8 : اﻣﺎﻥ ﺑﺪﻩ

ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﺗﻤﺎﻡ آﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﺍﺣﺘﯿﺎﺝ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺭﻭﺯ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﮕﯿﺮﻧﺪ ﻭ ﺟﺴﻢ ﻭﺭﻭﺣﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺎﺯﺳﺎﺯﯼ ﮐﻨﻨﺪ؛ ﻣﺮﺩﻫﺎ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻣﺮﯾﺦ ﻧﯿﺎﻣﺪﻩ ﺍﻧﺪ. آنها ﺧﻮﺷﺸﺎﻥ ﻧﻤﯽ ﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﺧﺴﺘﻪ ﻭ ﮐﻮﻓﺘﻪ ﺑﺮﻣﯽ ﮔﺮﺩﻧﺪ ﺷﻤﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎﺕ ﺭﻭﺯ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯾﺸﺎﻥ ﺑﺎﺯﮔﻮﮐﻨﯿﺪ. ﺍﻣﺎﻥ ﺑﺪﻫﯿﺪ! ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﮐﻤﯽ ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺁﺭﺍﻡ ﺁﺭﺍﻡ ﺑﻪ ﺷﺮﺡ ﻣﺎ ﻭﻗﻊ ﺷﺮﻭﻉ کنید.

ﻓﺮﻣﺎﻥ 9 : اﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﻦ

ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ،ﺣﯿﺎﺗﯽ ترین ﻋﺎﻣﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﮑﻞ ﮔﯿﺮﯼ ﯾﮏ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻣﻮﻓﻖ ﺍﺳﺖ.ﺍﮔﺮ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺩﻟﯿﻠﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮﺗﺎﻥ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﮐﺎﻣﻞ ﻧﺪﺍﺭﯾﺪﺑ ﻪ ﺟﺎﺳﻮﺳﯽ ﻣﺘﻮﺳﻞ ﻧﺸﻮﯾﯿﺪ ﭼﻮﻥ ﺍﻭﺿﺎﻉ ﺧﺮﺍﺏ ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻮﺩ. ﻣﻨﻄﻘﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺁﺩﻡ ﺍﻣﯿﻦ ﻭ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺻﻼ‌ﺣﯿﺖ ﻣﺸﺎﻭﺭﻩ ﺑﺨﻮﺍﻫﯿﺪ.

ﻓﺮﻣﺎﻥ 10 : ﺭﻓیقش ﺑﺎﺵ

ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﻃﻮﺭﯼ ﺑﺎ ﻫﻤﺴﺮﺗﺎﻥ ﺗﻨﻈﯿﻢ ﮐﻨﯿﺪﮐﻪ ﻫﻢ ﻋﺎﺷﻘﺶ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻭ ﻫﻢ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﻭﺭﻓﯿﻘﺶ...ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺘﻮﺍﻧﯿﺪﺳﺎﻝ ﻫﺎﯼ ﺳﺎﻝ ﺩﻭﺳﺖ ﻭﻫﻤﺮﺍﻩ ﻫﻤﺴﺮﺗﺎﻥ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﺍﻩ ﻫﺎﯾﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯿﺪ ﺗﺎ ﻭﻗﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺑﮕﺬﺭﺍﻧﯿﺪ ﻭ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺭﺍ ﺑﺎ ﮐﻤﮏ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻫﯿﺪ. (گروه تلگرامی کشکول)


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۶
مستر نیمــا
سلام 
اون پرانتزه آخر(گروه تلگرامی کشکول),منبع بود؟!

بله

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۱۶ آبان ۹۴ , ۱۸:۵۱
در راستای فرمان دوم
بیست دیقه که چیزی نیست
من این قابلیت رو دارم که روزانه 20 ساعت با مراد حرف بزنم :دی

بیچاره مراد. مغزش هنگ میکنه. بیچاره :))))))))

چه خوب!
گروهای روان شناسی و ادبی رو دوس دارم:-)
مهندس؛اون فرمان دومتون که انقد سوال نداره!ما خانوما عااااشق مکالمه هستیم.
من تجربه ندارم اما,بیشترین گلایه ای که خانوما از همسرشون دارن,همین تمایل نداشتن به گفتگو و بی توجهی به اهمیت دیالوگه!

مردها ورودیشون ظرفیت داره.پر بشه سرریز میکنه.پس کمتر حرف بزنید

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۱۶ آبان ۹۴ , ۱۸:۵۵
البته قول مساعد میدم طی این 20 ساعت رو اعصابش راه نرم
مغزشو گاز نگیرم
و امان هم بدم حتی

بعید میدونم تا ته بیست ساعت زنده مونده باشه

مردا روزانه نیاز دارن چند ساعت خانومشون رو نبینن و صداش رو نشنون. مثل هر دمی که به باز دم احتیاج داره یه چند ساعت واسه بازدم احتیاج دارن

عالی و آموزنده بود 
بعضی از موارد رو میتونیم توی یک جمله خلاصه کنیم:
"اقتدار مرد باید در هر شرایطی توسط زن حفظ بشه"
به نظر من این شاه کلید نفوذ در قلب مرده که متاسفانه خیلی از خانما ازش غافلن 

احسنت بر شما دختر نکته سنج و تیز بین

خیلی خوب بود مرسی.
منم دو چیز دیگه بهش اضافه میکنم شاید به کار دوستان بیاد دوتا کارو هیچ وقت با یک مرد نکنید :
1-با یک مرد دیگه مقایسه اش نکنید دوم اینکه اگر اشتباهی کرد کوچیکش نکنید مردا دوست دارن همیشه تایید وتشویق بشن وهیچ وقت اعتماد به نفسشو نگیرید که" تو نمی تونی از پسش بربیایی" یا بی عرضه ای و...
یه استادی داشتیم تو کلاس ده دقیقه درس میداد 1ساعت درباره چیزای دیگه بحث میکرد یک بار بهمون گفت خیلی معذرت می خوام می خواید مرد رو برده خودتون بکنید؟ فقط با یک کلمه می تونید بکنید واون اینه:چشم

منم تایید میکنم

من به اساس نامه شون عتراض دارم آیکون کوبیدن چکش قاضی روی میز
 بیست دقیقه حرف زدن ظلمه بی انصافیه بی مروتیه
آدم باشوهرش حرف نزنه با کی حرف بزنه؟سربه سرشوهرش نذاره سربه سرکی بذاره؟
+فکرکنم این پیام بازرگانی میان فرمانی بوده

10 فرمان برای رام کردن مردان خشمگین/ پویش اهدای لباس های گرم

بسه زیادم هست:دی

:)))

زن و شوهر می تونن باهم باشن ولی نه همیشه و همه جا 
یه وقت آزاد برای هردوطرف لازمه که کارای شخصی یا خلوتی برای خودشون داشته باشن و ازهم خسته نشن.
+ولی من به شوهرم هیچ تضمینی نمیدم از دست شیطنتام درامان باشه 

خدا بهش رحم کنه

خدابهش رحم کنه 
+درمورد چرتکه زیاد موافق نیستم زیاده روی تو محبت نتیجه عکس داره نداره؟؟؟؟

شما چرتکه بندازی اونم میندازه. تهش میخورید به خساست و ....

که این طور پس چرتکمو بشکنم
اقا ما زنا غرور شما مردا رو خدشه دار نکنیم شما مردا هم احساسات ما زنا رو نادیده نگیرید.قول میدم همه چی خوب میشه. 

یه همچین چیزایی

من اون دومی رو نفهمیدم ...درباره چی حرف بزنیمو نفهمیدم...

درباره مسائل همسرتون! نه خودتون و زندگیتون

فاطمه. مامان دو گل ۱۶ آبان ۹۴ , ۲۲:۲۴
موافقم
البته توی زندگی  واقعی نمیشه همه چیز و مطلق و کامل دید
روی کاغذ بله اینا همش عملیه ولی در زندگی واقعی "بعضی وقتها" واقعا سخته بهشون عمل کنی 
و فکر میکنم در اون "بعضی وقتها" گذشت دو طرفه که میتونه زندگی رو نجات بده

دقیقا همینطوره

خدا شما رو به مراد دلتون برسونه 

دل من مراد نداره :))))))

فاطمه. مامان دو گل ۱۶ آبان ۹۴ , ۲۲:۳۴
من یکی بر خلاف اکثریت خانمها  اهل حرف زدن با شوهر نیستم حرف میزنم ولی نه زیاد.. در حد لازم: تیتر اتفاقات روز( اگه بپرسه) و  تو دو لیستی که همیشه انجامش به تاخیر میافته و همین...

دیگه هر کسی تو زندگیش بهتر میدونه چطور عمل کنه. ولی حرف زدن بهتر از نزدنه

مداد رنگی ۱۶ آبان ۹۴ , ۲۲:۳۵
نشسته ام و به این فکر میکنم که چطور
برای داشتنت با زمانه جنگیدم
چه سالهای عزیزی کنار من بودی 
چه سال ها که در پوستم نگنجیدم...

درون خانه و بیرون به پای من ماندی
من از سپیدی مویت چقدر رنجیدم
برادرم ،پدرم، همسرم شدی اما 
مرا ببخش که گاهی تو را نفهمیدم


آقا اینو توی سی امین سالگرد ازدواج مامان بابام نوشتم و بابام با قلم نوشتش و به مامانم تقدیم کرد.
کوووووووووووولاک کرد,کوووووولاک:-)
بیشتر از یک هفته است که مامانم حتی یه غره کوچیک نزده
منظورم اینه,خانوم ها رو با چیزهای کوچیک میشه رام کرد.با نوازش,چه زبانی,چه,,,استغفرالله:)))))

عالیه

منم بودم غر نمیزدم دیگه :))))

فاطمه. مامان دو گل ۱۶ آبان ۹۴ , ۲۲:۴۳
آخه میدونی چیه مستر
ما خانمها اگه سفره دلمون رو باز کنیم به بیست دقیقه که جمع نمیشه! بعد شما آقایون داغ میکنین  و خسته میشین ... بعد خانم از بیتوجهی آقا ناراحت میشه و............
واسه همین بهتره بذاریم خود آقا هروقت دلش خواست بیاد واسه شکار اخبار و مطالب! 
این روش  من پیس فول تره :)

اینم حرفیه

اعصاب؟ نه ندارم! مگه قوم الظالمین (مادر و خواهرِ پسرهای ممکلت) اعصاب می ذارن برای آدم؟
مَرد؟ ما که فقط یه مشت بچه اونم در سایر آدم بزرگسال می بینیم که هنوز مخشون اونقدر رشد نکرده که بتونن تصمیم بگیرن برای انتخاب شریک زندگیشون و چشم دوختن به دهن ننه شون. 

نه دیگه خیلیییی بی اعصابی:))))

اسی بولیده ۱۶ آبان ۹۴ , ۲۳:۱۷

به نظر من باید جای زن و شوهر تو این پست عوض شه

چون خانما هم همین چیزا رو میخوان

زرشک!!!

خانما چی دیگه نمیخوان!!!!!
خانما از خدا فقط یه شوهر میخوان،بعد از اون شوهره یه دنیا چیز میخوان :||||||||

مداد رنگی ۱۶ آبان ۹۴ , ۲۳:۲۴
به نظره من زندگی کردن با یه نفره دیگه,باید خیلی هیجان انگیز باشه
و خب این هیجان,از اونجایی که خیلی ناشناخته است,منجر به تنش میشه
راستش,من همیشه دلم میخواست یه تجربه ی زندگی(حالا نه حتما زیره یه سقف)قبل از ازدواجم میداشتم.اما خب,شرایطش ایجاد نشد
یه روز تو اتوبوس با یه دختری آشنا شدم که دوران دانشجوییش یه همخونه ی پسر داشت و کلی از این اتفاق راضی بود و دلش میخواست اون تجربه رو تو دوره ی ارشد هم تکرار کنه
و البته از خدا که پنهون نیست,از شما چه پنهون,منم بارها توی ذهنم این مدل زندگی رو تجسم کردم
البته ناگفته نمونه با هر کیسی که به ذهنم میرسید و اومدم تجسم کنم,از خجالت و شاید ترس,نمیتونستم برم تا آشپزخونه و یه لیوان آب بخورم:-(
ینی ما رو یجوری بار آوردن که حتی توی فانتزیامونم آساااااایش نداریم:/

زندگی با یه جنس مخالف بدون اون مسائل... غیر ممکنه

همون مدل خارجیش فقط میشه

اسی بولیده ۱۶ آبان ۹۴ , ۲۳:۲۸
چقد بی ادب شدی مستر!!!!! :((( :///

واااااااا مگه چی گفتم؟؟

اسی بولیده ۱۶ آبان ۹۴ , ۲۳:۳۶

جوابی که به کامنتم دادی بخون میفهمی:(

 

به شدددت مردسالار تشریف داری

از من میشنوی اصلا زن نگیر واسه خودت میگم:/

چشم :دی هنوز که نگرفتم

مداد رنگی ۱۶ آبان ۹۴ , ۲۳:۵۰
کاش من تو خارج بدنیا میومدم مثلا:دی

که چی بشه؟

من اصلا نمیتونم با مورد 5 کنار بیام! به شدت اهل حاشیه رفتنم! :| به خدا دست خودم نیست. گاهی محسن میگه "اوووف نفیسه تو رو خدا برو سر اصل مطلب!" ولی برا من خیلی سخته بخوام یه قضیه ای رو بدون حاشیه هاش تعریف کنم یا یه درخواست رو بدون حاشیه مطرح کنم :|

در مورد فرمان 8 هم خب یه کم هم روحیات خانمها رو در نظر بگیرید. اگه برا شما سخته شنیدن این حرفها برا ما هم نگفتنش سخته! ما نیاز داریم به صحبت پیرامون کارهایی که کردیم. فطرتمونه! واللا! دست خودمون که نیست! :|

+ولی خب بقیه اش رو من خودم 95% انجام میدم :دی

محسن بیچاره :))))))

البته ناگفته نماند خانوما هم 1-نیاز به توجه و دیده شدن دارن حمایت رو دوست دارن 2- تعریف وتمجید مخصوصا پیش دیگران و خانواده همسر 3-محبت واحترام به خواسته ها وعلایقش  فعلا دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه مابقی رو هم دوستان بگن :)

صد در صد

حالا من که نمیتونم آروم به گوشه بشینم و میدونم از سرو کولش بالا میرم و یه لحظه به امون خدا راحتش نمیذارم چی؟! :|

خدا بهش صبر بده!!!

فانتالیزا هویجوریان ۱۷ آبان ۹۴ , ۱۲:۴۹
فرمان یازدهم: چپ و راست برید و بوسش کنید!!!! :دیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

اینم فرمان یازدهم تازه رسیده

همسر کووووووووووووووووووو ؟؟؟؟؟
مراد کوووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟
شما بزار مراد بیاد بقول نسرین، ما 10 فرمان آرامشی که هیچ 100 فرمانو هم براش پیاده میکنیم نیست عاغا نیییییست
[آیکون خجالت مثلا اکی] :دی

میترسم وقتی بیاد از خوشحالی همشو یادتون بره

سلام به روی ماه همتون و مستر

:))))))

همتون گل گفتید

زنده باشید الهی

مستر هم مثل همیشه پست های عالی و آموزنده واسمون گذاشتند.

دستت خوش بیه ره بی یعنی دستت درد نکنه الهی

:)

نظر راضیه و فانتالیزا هم خوبه

:)

 

گر زِ مسیح پُرسدَت،  مرده چگونه زنده کرد؟!

بوسه بده به پیشِ او،  بر لبِ ما
که اینچنین!

#مولانا

+هویجوری خوشم اومد گفتم به اشتراک بذارم به رسم دیرینه! :)

مرسیییییییی

فرمان دوازدهم؛
دستتون رو بندازین لای موهای آقای همسر و موهاشو بکشین
به نظرم خیلی لذت بخشه:-)
در روایاتی,گاز گرفتن بازو و نیشگون پهلو هم مستحب شمرده شده
نخیرم یادم نمیره تازه فرمان دوازده و سیزده رو داشته باش :

پابه پای همسر بشینید نود ببینید :دی

+ انار دون کنید بدید کوفت جان بفرمویه :پی حالا انار نبودم میوه های دیگه

کوفت؟؟؟ بعد میگن چرا ملت زن نمیگیرن؟ والا حق دارن

ای بابااااااا 
این همه نکته گفتم چشمت همون کوفت رو زد؟؟
نووووش جان بفرمویه .. ایییییییش 

گاو 9 من شیر شنیدی؟؟؟مثل کامنت تو بود

عذرمیخوام سوالی ذهن منو مشغول کرده که تو موضوعه بهش اشاره نشده بود مردا نظرشون راجع به آرایش خانومشون چیه؟اون چیزی که توجامعه میبینیم گویامردا دوس دارن زنشون تومردم جلوه کنه کاری به قیافه ندارمااا رنگ و لعابو عرض می کنم برای خونه چی؟

بستگی به میزان سیب زمینی بودن طرف داره فقط

 راز برای آرامش
1- ذهنی داشته باشید که پذیرای همه چیز است و به هیچ چیز وابسته نیست 

2-تا زمانی که نغمه ای در وجودتان است با زندگی وداع نکنید 

3-شما نمی توانید آنچه را خودتان ندارید به دیگران ببخشید 

4-سکوت را در آغوش بکشید 

5-گذشته خود را رها کنید 

6-شما نمی توانید مشکل را با همان ذهنیتی که آن را به وجود آورده است حل کنید. 

7-هیچ دلیلی برای خشم و کینه وجود ندارد 

8-به گونه ای با خودتان رفتار کنید که گویی همانی هستید که می خواهید باشید 

9-الوهیت خود را گرامی بدارید 

10-عقل و خرد همان پرهیز از تمامی افکاری است که باعث تضعیفتان می شوند.

واااااااا :|
چراااااا ؟؟؟؟؟؟!!!!!

دیگه

اصن شما بزار مراد اومد من آدرس اینجارو میدم بیاد تو سوال پیچش کن ببینیم میزان رضایتش از  فرمانروهام چقده؟😆

باعشه

سیب زمینی رو خوب اومدی
حالا گیریم یه تعدادی از هم جنسای من شل مغز هستن فکر میکنن به نمایش گذاشتن خودشون یعنی باکلاسی و شوخ بودن ولی هم جنسای شما چجوری غیرتشون قبول میکنه زنشون اینطوری بگردن؟بخدا خیلیییییی برام سواله!!

یه سری از هم جنس های منم شل مغز و سیب زمینین

شاخ منظورم بودا !!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">