ساحل افکار

بایگانی

در این حد خوبه؟

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ق.ظ

خیلی جالبه. اول نظرتون رو راجع به این عکس و آرایش این دختر بنویسید بعد ادامه مطلبو بخونید

جالبه که به این آرایش در این حد خارجی ها میگن شبیه hoo.ker یا همون روسپی شدی. حالا تصور دخترای تو خیابون ما با اون آرایششون  چی میشه؟!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۲
مستر نیمــا
وری وری روسپی میشه :////////
ارایشش کم به حساب نمیاد, یعنی معلومه که ارایش کرده. برای تو ایران هیچ چی نیست اما برای خارج از ایران خیلیه!!
شما مثلا وقتی میخوای بیای ایران, وقتی وارد فرودگاه قطر میشه و میری سمت گیتی که مسافرای ایران هستن, اصلا همه چی برات غیر عادیه, حداقل برای من این طور بود. زن ها با خط چشمای شکل گربه نره و موهای زرد استخونی!!! نه زیبایی داره و نه ظرافت! فقط مثلا میخوان از ازادیشون استفاده کنن!!

دقیقا. تو ایران هیچی نیست! خیلی ملیحه ولی اونجا هر کی ببینه میگه اوووووووو

تو ایران به این آرایش میگن خیلی ملیح!
اون موجوداتی که تو لوازم آرایشی غرق شدن هنوز ناشناخته ن!!!
به نظره من خیلی غلیظ آرایش کرده!
چشماش از حدقه زده بیرون از بس سیاهش کرده,کجاش ملایمه؟!

پس خیلی تو خیابون نمیرین!!! یا بقیه رو نمیبینید!

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۲۲ آبان ۹۴ , ۱۰:۳۴
این مگه آرایش کرده؟ :))))))

+ هم اتاقیم هنوز باورش نشده من بدون آرایش هم میتونم زنده بمونم :)))))
اصن من باید برم اون ور آب!

گویا :))

مگه میشه؟مگیه داریم؟

ملکه شیشه ای ۲۲ آبان ۹۴ , ۱۱:۰۰
این آرایش با وجود اینکه برای ماهایی که تو ایران هستیم و چهره های پررنگ و لعاب رو دیدیم خیلی ملیحه ولی خب سنسور هامون رو به صدا در میاره که هدف این مدل آرایش چیه.رنگ ابرو و آرایش چشم خیلی هدف دار انتخاب شده تو چهره ی این دختر
تو ایران دخترا خودشون رو دفتر رنگ آمیزی میبینن.که هرچی رنگ ها بیشتر و پر رنگ تر باشه جذآب تر و زیبا تر خواهیم بود.اینکه هدف دخترایی که توی خیابون میبینیم چیه.اینکه روسپی ان یا کمبود های خانوادگی دارن یا دنبال پیدا کردن مرد!! هستن ی بحث کارشناسی و گسترده ست.چیزی که من میدونم و حس میکنم فقط یک تاسفه..اینکه چی شد که ما دخترا بخش اعظم وقت و پولمون رو صرف زیبایی میکنیم.و میشه برامون ی ارزش.ی باید..
یکی از آشناهامون که ساکن ی کشور اروپایی هست سال اولی که اومده بود ایران میگف  دلم میخواد برم تو خیابون و یکم دختر خوشگل ببینم ! این دخترهلندیا موهاشونم شونه نمیکنن درست و حسابی میان دانشگاه!
یا یک آشنای دیگه مون وقتی بعد ده سال از امریکا اومد همه با بهت و تعجب به بینی ش نگاه میکردن ! که بهاره چطوری تا حالا بینی ش رو عمل نکرده؟؟؟؟ حال من اون موقع ؟ صرفا غصه خوردن برای دختر ایرانی !

یه استاد خارجی داشتیم اومده بود ایران، بعد بهم میگفت دخترای اینجا منو هُرنی میکنن، اینجا همه خیلی سک.سی و هُرنین!!!

من میخوام!!!

این بیاد ایران ...چی میشه!!!

:))

مداد رنگی ۲۲ آبان ۹۴ , ۱۱:۰۵
من آدم کم دقتی نیستم مهندس,توی اطرافم هم خیلی از این سبک آرایش و غلیظ تر از این رو دیدم اما,هرجا ببینم,و هرچقدرم که چشمم به دیدنش عادت کنه,تو نفس عمل و تصویره عینی جلوی چشمم توفیری نداره!آرایش غلیظ,غلیظه!
بعدشم شما نباید دخترای ایرانی رو با اروپایی ها مقایسه کنین!
اونا از وقتی وارد دبیرستان میشن شروع میکنن به انواع رنگ آمیزی ها و هایلات های مو.خودتونم میدونین بخش زیادی از زیبایی یک زن رو موهاش تشکیل میده.خانومای ایرانی,دخترای ایرانی,از همچین مانوری,و از همچین جذابیتی تو انظار عمومی,محرومن.و این باعث میشه این نیاز به دیده شدن,این نیاز به جذاب بودن,وادارشون کنه دست به نقاشی صورتشون بزنن.بحث من تایید یا رد حجاب نیست,اصلا!
فقط میگم مقایسه ی شما,قیاس مع الفارقه!
ایرانی ها,اعراب,افاغنه و پاکستانی هایی که حجاب بهشون تحمیل شده,بیشترین مخاطبین مصرف مواد آرایشی هستن.

موها؟!!!!!!!! مگه الان تو ایران کسی هم موهاشو میپوشونه؟ یه کلیپس میزنن روسریو میذارن رو کلیپس نه حتی رو سرشون!! 

اتفاقا خیلی مقایسه درستیه ولی به نظرم حرفاتون یه جور توجیهه فقط!

در مقایسه با بعضی دخترای ایرانی اصلا آرایش نداره بنده خدا! :دی

واقعا

من سالها قبل یه مستندی میدیدم یه پژوهشگر اجتماعی یادم هست قشنگ اسم کشورها رو هم می آورد که اونجاها اصلا کسی آرایش زیاد کنه زن سالمی نمیدوننش و چندتا خیابون معروف دارن که آرایش غلیضا اونجان اونوقت توو ایران دیگه زن و دختر رو تشخیص نمیدی...
البته میدونید بخشیش هم تقصیر کنترل نکردن مردهای خونه شون هست...

آره مشکل از مردها هم هست که سیب زمینی شدن

حداین آرایشو اسم میذارن گریم که کم نیست فقط روش کارکردن
توایران به آرایشی که دستو پادرآورده میگن دختر!!!!

والا به نظر من خیلی کمه
:)))

مداد رنگی ۲۲ آبان ۹۴ , ۱۱:۴۷
نه مهندس!من هیچ جبهه ای در برابر قضاوتتون ندارم.من از یه مادره اصفهانی و مذهبی ام و تربیتم با شما,تقریبا در یک طیفه!اما چیزی بهم تحمیل نشده,انتخابم بوده.میدونم از سمت خونواده جهت داده شدم اما,واقعا جبری درکار نبوده!اما میخوام ریشه ای تر به مساله نگاه کنیم.اینکه برد لوازم آرایشی توی کشورای مذهبی و محجبه بیشتر از همه جای دنیاست,حتما دلیل روشنی داره.من یه دوست فرانسوی داشتم که دوبار تا حالا اومد خونه ی ما.و چیزی که براش جالب بود,این بود که با وجوده پذیرش اجتماعی,من هیچ تمایلی به نقاشی شدن ندارم.باور کنین,هربار که میخواست بره بیرون,از من میخواست که آرایشش کنم.و کلی لوازم آرایش از اینجا خریده بود.میگفت اونجا قیمت ها خیلی بالاست و قشر خیلی پولدار میتونن لوازم آرایش بخرن.
من نه اهل آرایش و بزک دوزکم,نه زیبایی توی چهره های غرق آرایش میبینم.نگرشم به این رفتار,با شما همسو و یکیه.اما میگم این رفتارها باید علت داشته باشه,مگه نه؟

علت داره. کمبود اعتماد به نفس! تمایل زیاد برای خودنمایی و جلب توجه جنس مخالف


مداد رنگی ۲۲ آبان ۹۴ , ۱۱:۵۵
منظورم ریشه های کمبود اعتماد بنفس بود,ریشه های تمایل به اغواگری و جذابیتای جنسی!
اصلا مقایسع بجا و درستی نیست بنظرمن.
چرا  که اموزش های تربیتی و اجتماعی دانشگاهی که این خانم باهاش بزرگ شده کاملا با اونچه که در جامعه  ترویج میشه متفاوته...
ااگه دقت کنیم ارایش در کشورهای اسلامی خیلی زیاده خب حتمن دلیل تربیتی خاصی هست!

مقایسه واسه نتیجه گیریه دیگه!!

یه ادم معمولی ۲۲ آبان ۹۴ , ۱۲:۳۹
هر جای این جهان که جبر و محدودیت باشه بهتر از این نمیشه.
ایران گل و بلبل که ازادی از هر نوعی نیست پر از جبر و محدودیت اجبار است وضع دخترا پسرا بهتر از این نمیشه

با جبر مخالفم اما دلیل نمیشه ! توجیهه

فک کنم باید دو طرف ماجرا رو ببینیم ، با مداد رنگی یجورایی موافقم. الان بیشترین مصرف لوازم خارجی مختص خاورمیانه و البته کشور ماست ، بنظرتون چرا کشورای عربی و ما باید اینقدر دنبال آرایش باشیم؟! چون تنها عضوی که بدون مشکل میشه بیرون باشه صورته پس تمام مانور رو صورته. البته کاری به پوشش این روزها ندارم ولی یکی از دلایل اصلیش اینه. البته تو اروپا هم انواع آرایش ها وجود داره فقط فرقش با ما اینه که هر طیفی راحت آرایش و پوشش مد نظرشو استفاده میکنه برعکس اینجا که همه همشکلن. این قضیه ها ریشه دار تر از ایناست که همینجوری بشه در موردشون نظر داد. البته آقایون هم کم بی تقصیر نیستن ، عرضه و تقاضا! وقتی بعضی آقایون مدام مدل ها و مانکن های خارجی رو با خانومای ایرانی مقایسه میکنن و رنگ پوست و چشم طبیعی اونا رو انتظار دارن خانومای ایرانی داشته باشن زن ایرانی میشه یه موجود بی سلیقه که از هرچی دم دستش میرسه به خیال خودش برای زیباییش استفاده میکنه در صورتی که داره زیبایی اصیل خودشو داغون میکنه. 

والا الان که خیلی اوضاع از این اونوتره! روسری که کشکه! مانتوها هم که دیگه بازه! چه فرقی با خارج داره؟؟

من باز مصدع اوقات شدم که بگم شاید واقعا یه دلیلش اینه که زن ها تا حدی که دستشون باز باشه میخوان زیباییشون رو نشون بدن. اینجا مثلا اینقد شلوارا و دامنا کوتاهه در حد یه وجب. عوضش صورتشون و موهاشون خیلی ساده است. 
هر چند که باز هم این توجیه خوبی برای ارایش خرکی نیست.
مداد رنگی ۲۲ آبان ۹۴ , ۱۳:۴۸
فرقش با خارج اینه که شما آزادی های پوشش و روابط آزاد و موجه بین دو جنس مخالف خارج از این مرز رو قبول ندارین,اما سبک آرایششون رو می پذیرین.این تناقض,معنیش اینه که نگاهتون به شدت متعصبانه است و برعکس اونچه تصور میکنین,اصلا دنبال نتیجه گیری نیستین!هدف,فقط تحقیره دخترای ایرانیه که بحمدالله با وجوده افکاری از این دست,حاصل شده

پس هر کی نظرشو بگه هدفش تحقیره؟

قراره یا ما باشیم یا اونا؟ 0 و 1؟؟!!
اینم یه جور منطقه

تا این حد؟؟؟
قیافه ی طبیعی ادم ها  خیلی دلنشین تره 
اماااا !!!
این ذاءقع ی پسرا هم بدجوری عوض شده!
قیافه ی گریم شده ی بازیگرا و هنرمندای هالیوودی رو میان با قیافه ی طبیعی همسرشون(یا..) مقایسه میکنن و الخ ...

پسرا هم مخشون ایراد داره!شکی درش نیست

سوته دلان ۲۲ آبان ۹۴ , ۱۴:۰۶
سلام

خیلی از این پست های بحث برانگیزتون خوشم میاد، جالبه و دغدغه ی روز...

مشکل آرایش امروزی، حجاب تحمیل شده به زن ها نیست! کما اینکه امروزه حجابی هم وجود نداره!
مشکل بلد نبودن زنانگی و لطافت زنانه هستش... (البته کلی نیست ولی قابلیت بحث و فکر داره)

وقتی خیل دخترها امروزه در دانشگاه تنها هدفشون اینه که دل یه پسر رو ببرن، ناخودآگاه این خودنمایی با آرایش پیش میاد!
وگرنه مگه مادرهای خیلی از ماها در زمان گذشته انقد آرایش میکردن!

آرایش خاورمیانه فقط یه توجیهه و بس!!

تو مدارس و دانشگاه های ما آموزش داده نشده که با چی عرض اندام کنن!

و یه بخش دیگه هم برمیگرده به ماهواره و تنوع طلبی برخی از آقایون...
و متاسفانه خیلی از زنان شوهردار برای اینکه زندگیشون رو حفظ کنن مجبورن که همرنگ جماعت بشن!

و این جریان به صورت تسلسل ادامه داره...

درسته این هم جزو دلایلشه

ولی مشکل ما اینه که فقط تا نوک دماغمونو میبینیم و فکر نمیکنیم 10 سال دیگه با این روند چی میشه؟!!!!به کجا میرسیم

تبارک الله احسن الخالقین چه تضمینی بالاترازاین؟ مگه خدابرامون کم گذاشته؟توخونه برای شوهر زینت و دلربایی سفارش شده اونم برای شوهر اما همچیز برعکس شده .توجیه نکنیم من اجبارنمیبینم دیگه چی مونده انجام نشده باشه توجامعه؟

همینطوره. به نظر اینا بیشتر دلایل توجیهیه. الان که جو بازه و هر کی هر جور میخواد میگرده!

مداد رنگی ۲۲ آبان ۹۴ , ۱۴:۱۵
من فقط میخوام به این معضلات,به عنوان یه سندرم اجتماعی نگاه بشه.نه نگاه شخصی!نظره شما اینه که زن نباید خودش رو بزک کنه و تو انظار ظاهر بشه,چون تماشای اون به مردها لذت میده و تحریکشون میکنه.اما خیلی از خانوما,تاکید میکنم,خییییییلی از خانوما,برای اینکه چشم و دل همسرشون سیر باشه اینکارو میکنن.اونم نه فقط در خلوت و تو پستو,چون در مقام مقایسه,فقط وقتی دو تا تصویره عینی در کناره هم باشن شما میتونین صادق باشین.بنابراین,یک زن در برابره یک زن,دست به تقابل میزنه.
پس چطوره یه تحلیل عمقی تر داشته باشیم!هوم؟!به شخصیت و رفتاره مردایی بپردازین که حضورشون باعث میشه هر زنی,تو هر لباسی و با هر شخصیتی,تو این جامعه احساس امنیت نداشته باشه

چشم و دل تو خونه سیر میشه نه بیرون. همین خانومایی که میگین تو خونه هاشون طرز لباس پوشیدنش هیچ بویی از سیر کردن دل شوهر نداره

من مردا رو نقد نمیکنم. 
مردها بصری لذت میبرن! آرایش بیشتر لذت بیشتر برهنه تر لذت بیشتر!
خب پس این رقابت احتمالا با این روند چند سال دیگه به برهنگی هم کشیده میشه ! که چشم و دل سیر بشه دیگه

مداد رنگی ۲۲ آبان ۹۴ , ۱۴:۴۳
هیچکس تو خلوت دو نفره ی هیچ زن و مردی نیست,پس بهتره قضاوت نکنیم!نمونه های خیانت آقایون توی خانواده هایی که همسره محجبه و مذهبی دارن,بیشتر از دو برابره آقایونیه که همسرانشون به طریق مقتضی,در انظار,شکیل و زیبا ظاهر میشن.بحث من طلاق نیست مهندس!خیانت!خیانت مرد,به همسرش!من این آمارو کیلویی نگفتم,پروژه ی تحقیقاتی,مطالعه روی نمونه ی بالایی از زوجین چهار استان بود که آمارش رو مستقیما از پرونده های به ثبت رسیده ی بهزیستی گرفتیم.پس,قبول کنین که جامعه بیماره,چشم ها بیمارن,و غلظت آرایش و مانتوهای روزبه روز تنگ تر و کوتاه تر,محصول مستقیم خریداران اونه.

منم دقیقا حرفم همینه!! اینکه طرف فرقی نداره مذهبی یا غیر مذهبی اصلا جالب نمیگرده ولی بیرون....

مشکل داخل خونه حل بشه خیلی از این خیانت ها هم بوجود نمیاد

سوته دلان ۲۲ آبان ۹۴ , ۱۴:۴۵
مداد رنگی عزیز:

به قول مستر نیما این توجیهه!
یعنی کسیکه آرایش میکنه تا همسرش رو حفظ کنه مطمئن باشین دست بالا دست بسیار است!
و همیشه یکی هست که از لحاظ آرایش از اون خودش روزیباتر جلوه بده!
وقتی مردی به زنی علاقه مند میشه، حتما چیزی در اون زن دیده که دلش رو ببره!
پس اون خانم هم باید همون صفت رو پر رنگ کنه نه اینکه رو بیاره به کاری که دخترها در کوچه و خیابون انجام میدن!
و اگر قراره مردی چشم و دلش سیر بشه مطمئن باشین در خونه از وجود همسرش سیر میشه نه از آرایش زنان دیگه در بیرون!!


نظر من بسیار به نظ شما نزدیکه

مداد رنگی ۲۲ آبان ۹۴ , ۱۴:۵۴
به هرحال من با نگاه شما به این قضیه,موافق نیستم.به قول خودتون,بیایم جلوتر از نوک دماغمون رو ببینیم.مملکتی که دچاره بحران فرهنگی شده,و ملتی که دارن توش غرق میشن!
مداد رنگی ۲۲ آبان ۹۴ , ۱۵:۰۳
مهندس,با اجازه تون مامانم دارن این بحث رو دنبال میکنن.میخواستم نظره ایشون رو هم به عنوان یک زن ایرانی با تجربه,براتون بنویسم.مامانم میگن مشکل از اونجا آب میخوره که مادرا موقع شوهر دادن دختراشون هزارتا فروشگاه رو زیره پا میذارن و لوکس ترین کالاها رو تدارک میبینن و همراه دخترشون میفرستن اما اسباب همسرداری,آداب همسرداری رو به دخترشون آموزش ندادن.و در مورده آرایش هم با شماموافقن اما من همچنان با نگاه های متعصب و صرفا از روی سلیقه,مخالفم

ممنونم از ابراز نظرشون. منم بسیار با ایشون موافقم. خیلی خوب لپ مطلب رو ادا کردن و یکی از مشکلات جامعه ما هم همینه که کسی بهش اهمیتی نمیده

به بعضیا باس گفت دو دیقه اومدیم خودتو ببینیم پاشو صورتت بشور :)))

چون بعضی خانومای ایرانی دوس دارن خود نمایی کنن وزیبا باشن شما اگه توجه کنید بیشترین جراحی های زیبایی رو ایرانی ها دارن در صورتی که کشورهای پیشرفته زیبایی طبیعی وذاتی رو بول دارن وکم از لوازم ارایشی استفاده میکنند چون سلامتی و جوان موندن پوستشون براشون خیلی  اهمیت داره ولی اینجا همین خانومایی که با هفت قلم ارایش میان بیرون و قیافه هاشونم نه تنها جذاب نیس خیلی هم مضحکه موقعی که تازه از خواب بیدار میشن قیافشون دیدنی هست با عرض پوزش از بعضی خانوما البته و پوستشون پیر شده و کلی لک داره من خودم با ارایش خیلییییی ملایم موافقم اونم نه به پوست به پوستم فقط ضد افتاب میزنم در حدی که صورت از حالت خستگی وبی روحی بیاد همین حد بعضیا انقدر که همیشه ارایش دارن اصال دودقیقه هم نمی تونند بدون ارایش بیرون برن چون عادت کردن و اعتماد به نفسشونم پایینه .اینا مواد شیمیایی وسرب و هزار چیز دیگه دارن که فقط به پوست اسیب میزنند.
من یکی رو دیده بودم موهاشو سبز رنگ کرده بود با رژ نارنجی  شما خودتون تصور کنید دیگه !!!
ولی خب قبول دارین الان خیلی ها ظاهربین شدن و به امثال ماها که مثل خودشون نمی گردیم میگن امل!!! یادمه یه بار با دوستای دختردایی ام رفتیم بیرون واونا قلیون سفارش دادن و خیلی ریلکس خیلی بهم اصرار کردن ولی خب من حتی بوی دودش هم اذیتم میکرد وسر درد میشم خب اونا هم بار اول منو میدیدن و فکر کردن منم مثل خودشونم بعد با یه حالتی نیگام میکردن سوالی تو مایه های این که این چرا اینجوریه بهم گفتن پاستوریزه ای !!!خیلی سخت گذشت بهم انگاری تو یه وصله ناجور باشی بینشون .هرکسی اعتقادات خودشو داره من دوستی دارم خیلی قری فری هم دوستی دارم سپاهی و فوق العاده مومن که حتی اهنگم گوش نمیده ولی بادوتاشون ارتباطم خوبه

:))))

کامنت مداد رنگی رو خوندم جالب بود!! بعضی خانوما مخصوصا بعد زایمان مخصوصا اضافه وزن پیدا میکنند و..دیگه کلا خودشونو رها میکنند و اصلا به خودشون نمیرسن فکر میکنند به محض اینکه ازدواج کنند دیگه همه چی تموم شد من دوستم مجردیش خیلی تمیز بود و مرتب تا اینکه بعدازدواجش دیدم گفتم این چه وضعشه خیلی ببخشید مثلا دستاش مو داشت وتمیز نکرده بود تعجب کرده بودم گفت وللللللش حوصله داری!!! ولی مواردی رو هم دیدم که خانوم خیلی خوشگل و مرتب واقعا واس شوهرش کم نذاشت ولی اون اقا خیانت کرد اصلا الان دیگه تو خیابون کاری ندارن مجردی یا متاهل! اهلش هستی یا نیستی جامعه پرشده از عقده های جنسی که !!!

استثنا همه جا هست. شاید به موارد خصوصی تری بر میگشته که شما نمیدیدی

بحث کلیتو داریم. نمیشه با یک مثال همه رو اونجوری قضاوت کرد

درسته منم مثال زدم والا همیشه که درمورد همه صدق نمیکنه !!
فاطمه. مامان دو گل ۲۲ آبان ۹۴ , ۲۱:۰۱
میبینم که شیملس میبینی مستر
در مورد آرایش هم معلوم نیست این خانمهای ایرانی ما از کجا الگو میگیرن اینقدر زشت و ترسناک میشن بیشترشون که آدم میمونه حیرون
یکی بهشون نمیگه  بابا یا آرایش غلیظ و شیک بکنین یا ملیح و لایت ولی اینکه خودتونو شکل یه موجود ترسناک  و کریه بکنین هدفتون چیه آخه؟!!

اصلا خوب نیست! 

گذاشتمش کنار.افتضاحه و ساختار شکن
والا منم موندم

اسی بولیده ۲۳ آبان ۹۴ , ۰۰:۵۳

خانما ذاتا خودنما هستن ، دوس دارن زیبا دیده بشن و ازشون تعریف و تمجید بشه

تو خارج وقتی یه آقا به خانم میرسه نسبت به زیباییش توجه نشون میده و ازش تعریف میکنه

اما تو ایران چنین رفتاری توهین محسوب میشه ، حتی متاسفانه بعضی مردها از زیبایی همسرشون هم تعریف نمیکنن(منظورم در ملا عام نیستا ! پیش خود همسر منظورمه)

این میشه که خانمها از زیباییشون مطمئن نمیشن و با آرایش میخوان زیبا بشن ، هرچی بیشتر آرایش میکنن که مورد توجه قرار بگیرن

متاسفانه آقایون هم سلیقه شون عوض شده و فکر میکنن هرکی بیشتر به خودش میرسه خوشگلتره ، به عینه تو فامیل دیدم که میگم ها !

الآن طوری شده که دخترای محجبه و بدون آرایش اصلا به چشم نمیان

 

شیطان پرستها معتقدن اگه خانمی گردن و گوشهاش رو بیرون بندازه و گوشواره بزرگ هم گوشش کنه یعنی از جنس مخالفش میخواد که بیا با من دوست شو و رابطه ج.ن.سی برقرار کن

خب این دلیل میشه ولی به نظر من نمیتونه دلیل خوبی باشه؟

با نظرات مداد رنگی موافقم.
از الف تا یاء نظراتشون درست بود از دید من.

* ایران و خارج رو ول کنید. جهان شمول باشیم. بعد از زایمان توی ایران فقط نیستن خانومایی که خودشونو رها میکنن. توی خارج هم هست. اگر قراره بگیم ما اینجوریم اونا اونجور.توی ارو‍‍/ا مردم اکثرا ناحیه های قابل رویتشون کک و مک داره خیلی زیاد.
چاق هم کم نیست بخصوص توی آمریکا.

بعدم ببخشید ولی شما اهواز هستی. من اهواز زندگی کردم چند سال. درسته که قرتی ترن اما دیگه همه هم اونجوری که شما دخترا رو به تصویر میکشین نیستن.
الان چند ساله اصفهانم.شهر مادری شما.اینجا اگه بگیم ۶۰ درصد قرتی هستن ۴۰ درصد دیگه معمولی ان.
تا سال قبل یک مانتویی معمولی بودم. نهایت ارایشم یک ریمل بود و یک رژلب فووووووووق ساده.الان چادری شدم و همون آرایشم نمیکنم.

بله جامعه بد شده. نا امنی زیاد شده.زنها همش باید بترسن که مردشون با دیدن زنهای دیگه به خطا نره. مردها هم میترسن زنشون با بقیه گرم نگیره. 

شما در مورد قشر مخالف خودتون مطالب رو اگزجره مطرح میکنید و علی رغم اونچه که باور دارید
شدیدا متعصابه بر عقایدتون می ایستید.

من ازدواج کردم. اما قرار نیست هر ساعت برای شوهرم دلبری کنم تا مبادا کیس بهتری توی ذهنش نیاد.
بله شوخ و شنگم. گاهی آرایش میکنم در منزل. و ...
ولی به خودم اجازه میدم گاهی هم بی حوصله باشم. گاهی خونه بی نظم باشه چون واقعا مثلا بدنم درد میکنه.
بله گاهی ابروهام هم درمیاد.
مثل ریش همسرم که درمیاد. 

شما از زن انتظار دارید همیشه فرشته گون باشه. ولی یادتون رفته که زن قبل از هرچیز آدمه.


* خوشا دلی که مدام از \ی نظر نرود. به هر درش که بخوانند بی خبر نرود.
** من مدتهای بسیار زیادیه که وبلاگ شما رو میخونم. گفتم که فکر نکنید با خوندن یکی دو \ست گفتم متعصبید بر عقایدتون.

ممنون از نظرتون

من نگفتم همیشه خانم تو خنه آرایش کنه ولی امروزه آرایش و تمیزی شده واسه بیرون ولی داخل چی؟اینا که میگن فکر میکن در موارد کلی درسته
انتظارات مردها از زن ها خیلی زیاد نیست علی رغم چیزی که فکر میکنید ولی خود خانم ها جوریی بیرون رفتار میکنن که آدم رو تنوع طلب تر میکنه
شما فکر میکنید اکثر رفتار و نوع آرایش خانم ها مطابق میل مردهاست؟یا خواست اونها؟ یا اینکه نه خواست خودشونه؟؟

واسه یه خانم خارجی این خیلی زیاده !!
ما که بدون ارایش میریم بیرون/:

واسه ایرانی ها خیلی کمه

به همه دوستان:خود خانوما باعث این وضع شدن ومردا دیگه قانع نیستن خانومای بی حجاب وخوشگل وارا ویرا کرده بیرون رو میبینند و میان خونه وزنشون که بوی قرمه سبزی میده  رومقایسه میکنند مردا هم ذاتا بصری هستن.وقتی یکی رو بیرون ترگل ورگل میبینه طبیعیه که کم کم احساس نارضایتی میکنه اینجا ایرانه ما به خارج کاری نداریم مثلا کشور اسلامی هستیم که فقط اسمشو یدک میکشیم جاهای دیگه یا کاملا بی حجابن یا کاملا حجاب دارن وحتی یه تارمو هم معلوم نیس ولی اینجا بدحجابن وکمی فراتر از اون .من هنوزم نظرم اینه وقتی الان همه لاغریا خوش هیکل دوس دارن خانوم که نمی تونه چشم شوهرش تو خیابون ببنده یا بگه به کسی نگاه نکن حرفم فقط ارایش نیس کلا خانومای ایرانی تو ورزش تنبلن داشتن بچه وکارخونه و..اینا سخته قبول دارم اما دلیل نمیشه کلا خودتو واندامو بی خیال شی من با گوشی اومدم امیدوارم مطلبو رسونده باشم .
اینو یادم رفت بگم اون اقایی که بیرون خانومی رو میبینه که به خودش رسیده دیگه نمی دونه که همون خانوم شاید تو خونه اصن شلخته باشه یا بدتر از خانومش باشه اونچه که به چشم میبینه رو باور داره چرا؟ چون طبیعتشون اینه .
چی بگم واللا ؟

من موافقم که ربطی به جذب شوهر نداره. اینکه آدم مرتب باشه و به ظاهرش اهمیت بده یه مساله است و اینکه بخواد خودش رو با آرایش خفه کنه یک مساله دیگه است!

عقیده ی شخصیم هم اینه که رابطه ای که بخواد با آرایش نکردن به باد بره همون بهتر که بره! واللا!

همیشه تو همه چی رعایت حد اعتدال لازمه

به نظرم زیاد دور چشمشو تیره کرده
خصوصا که ابروهاشم به چشماش نزدیکه چه کاریه این مدل آرایش؟

والا من تخصص ندارم در این زمینه

عکس خیلی بی کیفیته:دی
ولی برای منم زیاد بود. تیرگی چشم خیلی تو ذوق می زنه...

+ من خودمم آرایش میکنم. نمیدونم کم یا زیاده از نظر اونا اما تو ایران که در واقع آرایش به حساب نمیاد:| :دی
+ من یه دوست آلمانی دارم، آقا هستن 12 سالی هم از من بزرگترن... همش ازم می پرسیدن خانوماتون چرااا همه کفشاشون اینجوریه؟! اینا رو خانومای ما اصلا پاشون نمیکنن مگر برای مواقع خاص:| 
خدایی دیدین خانوما کفش بالای 10سانت می پوشن تو خیابون:|¿ 

والا چی بگم. خانم ها بگن بهتره

یه چی بگم مستر من ارایشم در این حد شایدم کمتره یعنی من ملیحم وااااااااااااااااااااقعا نمیدونستم خوب شد گفتید البت ابروهام رنگ و چشام سایه نداره

:)

s nova- تکــــــــــــــــــینه ۱۲ آذر ۹۴ , ۱۶:۵۹
پست تون به دل نشست.

:)

من که رژ قرمزززززز دوست دارم لبامم گوشتیه و اصلا خودم میفهمم با اون رژ خیلی ... میشم فکر کنم کلا روسپی باشم نه؟! :)))))))

چی بگم؟!

فریال میم ۲۳ بهمن ۹۴ , ۲۱:۵۷
دلیل اینکه به این میگن روسپی آرایش چشمشه
نظر دیگران رو نمیدونم ولی منم نسبت به کسی که توی چشمشو+ بیرونشو یه خط کلففففت میکشه حس خوبی ندارم
شبیه قالتاقا میشن:|
و این بحث کلیشه ای داخل خونه!
همیشه کاسه کوزه ها رو سر زنه میشکونن که داخل خونه به خودش نمیرسه.حرف بی اساسیه!چون این حرفا رو مردا برای تبرعه کردن و مظلوم نشون دادن خودشون تو مخ بقیه کردن.

خیلی موافق نیستم با حرفات

اینطوری نیست واقعا. بعضی موارد ممکنه اینطوری باشه ولی همیشه نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">