ساحل افکار

بایگانی

طنزدواج

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ

همه چیش خوب بود که. چرا ردش کردی؟ آخه قدش به بالای اون کابینت بالایی نمیرسید!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
مستر نیمــا

طنزدواج

اسی بولیده ۲۹ آبان ۹۴ , ۲۱:۵۵

جل الخالق :|

پس خیلی کوچولو بوده :دی

نه خیلی بلند نبوده

نفس نقره ای ۲۹ آبان ۹۴ , ۲۲:۳۷
من اینجا نگفتم جوجه دکتر رو بردار جاش اینو بذار؟ :|| چرا فکر میکردم گفتم؟ یکی از اونا که به روح اعتقاد نداره منما :دی

نع:دی

نچ نچ نچ

و خداوند صندلی و چهارپایه را افرید....

:)))

خیلی دلیل منطقی و مهمیه :دی

شصت درصد شصت درصد

جهت ادامه طنز:
حالا که اول کابیت خریدی بایدم زن به اندازه 
بلندی کابینت بگیری....

در مورد زن نبود, در مورد مرد بود

مداد رنگی ۳۰ آبان ۹۴ , ۰۷:۲۳
:)))))))
قد,یکی از معیارای مهمه دختراست,پسرا رو نمیدونم.
زن داییم تعریف میکنه که یه تابلو نقاشی تو اتاقش نصب کرده بوده,بعد از چند جلسه صحبت و آشنایی,برای جواب قطعی,به داییم میگه برو کناره اون تابلو وایسا و دلیلش رو بعدا بهت میگم.و دایی من از اون تابلو بلندتر بوده و جواب مثبت گرفته:)
یه همچین برنامه های هوشمندانه ای دارن خانوما:)

این هوشمندی نیست که! ظاهر بینیه

مـــیـــمـــ ☺☺ ۳۰ آبان ۹۴ , ۰۸:۴۸
:|
از همین تریبون خواهش میکنم قد بلندارو بخاطر خودشون دوست داشته باشید نه بخاطر اینکه دستشون با کابینت بالاییا میرسه:|

بیشتر واسه همون گزینه دو میخوان:))))

خوب مرد قد بلند دوس داشته :)

شاید

با خوندن این پست ومخصوصا کامنتا یاد یه بنده خدایی افتادم که با وجود ۳۴سال به خاطر قدش هرجا رفته جواب رد دادن!!!!خودشم خیلییی بابت این موضوع ناراحته میگفتن همه ظاهربین شدن بدون اینکه به طرف فرصت اشنایی بدن حتی با داشتن اخلاق وچیزای خوب دیگه پشت تلفن اول قدش رو می پرسیدن و شغلش رو ومیزان تحصیلات !!!!جالبه واقعا!

الان معیار خیلیا شده ظاهر فقط

این دختره که خیلی خوب  بود هم اخلاقش هم چهرش پس چرا نمیخوایش؟
آخه موهاش موج داره من موی لخت میخوام.

اینو خوب اومدین. یه پست میزارمش!

جالبه واسه من موج دار مشکل نداره ها ولی من از موی فر فری متنفرم!!!!

مداد رنگی ۳۰ آبان ۹۴ , ۱۵:۴۴
ظاهر,یکی از معیارهای دوست داشتن و دوست داشته شدنه مهندس.همه ی آدما,یک تصویره ذهنی از همسره آینده شون دارن که البته وقتی بناست عینی بشه,حتما انعطاف هم بخرج میدن.مثلا ممکنه شما دلتون نخواد همسری انتخاب کنین که قدش از یه حدی کوتاه تر,یا بلندتر باشه.واسه مثال عرض کردم

:)

فاطمه. مامان دو گل ۳۰ آبان ۹۴ , ۱۸:۰۶
ظاهر فرد تقریبا جزو آخرینهای لیست" معیار" در انتخاب همسره 
باور کنین معیارهای خیلی خیلی مهمتری رو باید درنظر گرفت ......خیلی مهمتر.........

چیا مثلا؟

ﻣﻼﮎ بیشتر ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ :
ﺗﯿﭗ ﻭ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺭﯾﮑﯽ ﻣﺎﺭﺗﯿﻦ
ﻫﯿﮑﻞ ﺍﻧﺮﯾﮑﻪ
ﻭﺿﻌﯿﺖ ﻣﺎﻟﯽ ﺑﯿﻞ ﮔﯿﺘﺲ
ﺍﺧﻼﻕ فردیـــــــــن.
ﺁﺧﺮﺷﻢ چی ﮔﯿﺮشوﻥ ﻣﯿﺎﺩ :
.
.
.
.
.
یه ﺳﻤﻨﺪﻭﻥ ﺧﺴﺘﻪ ... !!

:)))))))

ملاک همه دخترامثل هم نیست برای قد تناسب ملاکه خیلی چیزای مهمتری هست خیلی چیزا

چیا؟؟

فاطمه. مامان دو گل ۳۰ آبان ۹۴ , ۱۸:۵۹
این سوال جدی بود الان؟ :/
حالا هرچی...
مثلا عقل و شعور مرد خیلی مهمتر از کوتاهی و بلندی قدش یا BMI و تیپشه
آدم مسئولیت پذیری باشه نه لاابالی و ...
کاری باشه . 
با فرهنگ باشه.
 از روی سیری و ناچاری زن نخواد، بلکه عاشق باشه ......... و الخ............

همونطور که گفتم این لیست خیلی چیزای مهمتری از قد و وزن و تیپ و هیکل داره

آره

فاطمه. مامان دو گل ۳۰ آبان ۹۴ , ۱۹:۰۹
واسه آقایون هم همین صدق میکنه
اول نیگا میکنن دختر چه شکلیه خوشگل  و ماه که باید باشه حتما!!........ سن زیر بیست و پنج ترجیحا :/  .... تیپ، فلان و رنگ چشم ، بهمان !
تنها ملاکی که واسشون مهم نیست هوش و ذکاوت خانمه یا فرهنگ و شعورش
حالا نمیگه اگه این مرلین مونروی تقلبی رو گرفت آی کیوی بچه بدبختشون چی از آب درمیاد.:)

رسما یه عروسک رو به زنی میگیره... عروسی آنچنانی هم برگزار میشه... همه هم شادمان..  فردا میبینه این خانم نه تنها مادر واسه بچه آینده اش و همدم روزهای سختش نیست که عجالتا توی همون  ماه عسل هم نمیتونه زندگی رو جمع کنه و حالا خودتون ادامه شو حدس بزنین.......

آقایون هم ظاهر بین شدن مستر


قبول دارم کاملا

 تصور کن مامانتون میره خواستگاری دخترخانوم موهاشو صاف کرده باشه و مامانتون خیال کنه صافه وااای فکر کن بعد از عقد بفهمی موش فر بوده چی میشه!!!!!!! :D

طلاقش میدم:)))))

مداد رنگی ۳۰ آبان ۹۴ , ۲۱:۴۲
از موی فر بدتون میاد مهندس؟! :/
اونوقت از موهای الکتریسیته ای که هیییییییج جوری نمیمونه,لابد خوشتون میاد!
:/
عییییییییییییی:/
من اگه خدا بهم یه دختره مو فرفری بده,به نصفی از آرزوهام میرسم:)
پسرعموی منم مثل شما از موی فر متنففففر بود,تو مراسم خواستگاری چیزی نگفت و بعده عقدشون موهای خانومش رو دید:)
فر نبود,فرررررررر بود:)))))
نشنیدین که میگن از هرچی بدت بیاد,سرت میاد؟!

وای من متنفرممممممممم

فاطمه. مامان دو گل ۳۰ آبان ۹۴ , ۲۲:۱۲
موی فر برا پسربچه ها و دختر بچه ها که با نمک و قشنگه 

ولی واسه خانمها دردسره واقعا

 اما با یه هیرکات مناسب ، به آقایون میاد... :) 

من کلا خوشم نمیاد.نمیدونم چرا!

مداد رنگی ۳۰ آبان ۹۴ , ۲۳:۲۲
من توی دوستام چند نفری رو سراغ دارم که موهاشون فره و همسرشون موی صاف دوس داره,و مدااااام اتوی مو و سشوآر دستشونه
هر مشکلی,یه راه حلی داره مهندس:))))طلاق چرا؟!:)))))))

اگه یه روز اتو بسوزه چی؟:)))

مداد رنگی ۰۱ آذر ۹۴ , ۰۰:۱۸
من فکر میکنم آدما فقط موقع انتخاب وسواس بخرج میدن
وقتی مالک چیزی شدن,وقتی کسی رو متعلق به خودشون دونستن,اونوقت دوسش دارن,تو هر شرایطی!با هر قیافه و استایلی:)
بعدشم,خدا روسری رو خلق کرده واسه همین روزا,واسه وقتایی که اتو میسوزه یا برق قطع میشه:)))

مو برای من کلا مهمه! نمیدونم چرا!!!!

من یک نظر دیگه هم گذاشته بودم اون توی تاییدها از دستتون در نرفته؟

یکی بود خصوصی بود

خصوصی ؟!!!آخه چیز مهمی نبود که!
نه سومین کامنت همین پست بودش  بی خیال مهم نیست

!! شما فرستادین

همون نظری که توش گفتم دختره اگه همش اتو و سشوار دستش باشه قبل از سوختن اتو موهاش میسوزه پودر میشه رو میگید ؟؟؟؟
هرچی فکر میکنم میبینم من روز خوشش تیک خصوصوی رو یادم میره بذارم حالا این لابد اشتباهی تیک خورده دیگه!

نرسیده بود!

بنظرم اینکه دخترا بخوان همسر ایندشون از خودشون بلندتر باشه غیر منطقی نیست خیلی(البته در حد چند سانت) ولی اینکه انتظار چیزی در حد حامد حدادی و نیکخواه بهرامی داشته باشن چرا خب 

بلهههه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">