ساحل افکار

بایگانی

تعارف توی خونمونه! دروغ توی جونمونه!

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۲ ب.ظ

یه اخلاقی دارم که تو جامعه ما خیلی پسندیده نیست. یعنی خیلی وقت ها حرفم رو رک و راست میزنم.هیچ پر و بالی بهش نمیدم. بدون تعارف

بعضی وقت ها به خیلی ها بر میخوره! ولی کم کم دارم از این همه دورویی تو رفتار ما ایرانی ها بدم میاد!

میگن خوبی؟میگیم خوبیم. ولی نیستیم. یا تو روی طرف میخندیم پشت سرش هزارتا حرف

یادمه یه بار خاله ها خونمون بودن و داشتن راجع به یه موضوعی انتقاد میکردن، مخالفت کردم و مثال نقضشو خودشون زدم! یه لحظه همه ساکت شدن، بعد اذعان کردن که درسته ولی یه دلیل الکی....

نمیدونم کاش ما هم مثل خارجی ها تعاررف نداشتیم. فرهنگ ما پر شده از تملق گویی و پاچه خواری. حالم بهم میخوره از این چیزا

ولی تو این مورد اصلا اصلاح کردن خودم روی اطرافیان جواب نداده. مثل شنا کردن خلاف رودخونه بوده و بهم تو موقعیت های مختلف ضرر زده


+کسی آهنگی با سوت که با سوت باشه داره؟ دنبال یه آهنگ قشنگ میگردن یاد ویتا بدم. مدام آهنگ رابینهودو میزنه. وقتشه بریم واسه آهنگ بعدی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۱
مستر نیمــا
اول:)
اول شدم دیگه هااا یه وقت ضایع نشم:))
خواهر منم همین خصلت شما رو داره وباعث شده از چشم خیلی ها بیوفته متاسفانه:(

:(

اهنگ ینی فقط سوت باشه ؟!

با سوت باشه دیگه.بشه با سوت زدش

زیادی رک بودن هم خوب نیست ولی این تعارفات و دورو بودن هم خیلی بده..

شما این ویتا رو بدین بمن یادش میدم با دهن سنتور بزنه :دی

شما عجالتا یه آهنگ براش پیدا کنید. به سنتورشم میرسیم:)))

راستی شما براش سی دی صداهای ضبط شده هم میذارین برای یادگیریش؟!!

نه خودم سوت میزنم بعضی وقت ها یاد میگیره! سی دیم کجام بود آخه :)))))

 ولی در غیابتون سی دی هم براش بذارین خیلی تاثیر داره هااااا!!
شده جزو فرهنگمون.تعارفات مزخرف و خالی بندی های مزخرف تر.خداروشکرمن ازاین لحاظ بی فرهنگم.درسته برام دردسرسازهم شده ولی ادامش میدم.
مداد رنگی ۰۱ آذر ۹۴ , ۲۰:۵۰
سلام
آهنگه پلنگ صورتی رو یادش بدین مهندس,آسونه
من الان با سوت تمرینش کردم:)

اون که فیلم خندس. پت و مت خوبه؟:)))))

اهنگ شاهرخ رو واسش بزار

حظ کردم  

مرسی

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۰۱ آذر ۹۴ , ۲۱:۱۴
mark all as read
no comment
مداد رنگی ۰۱ آذر ۹۴ , ۲۲:۲۷
پت و مت:)
اوهوم,آهنگش قشنگه
الان دارم تمرینش میکنم
منم خیلی استعداد دارمااااا:)))))یه مسابقه با ویتا بذاریم

:))))

اسی بولیده ۰۱ آذر ۹۴ , ۲۳:۲۶

دروغ خانمان براندازه ولی ما جدی نمیگیریمش ، با تعارف هم فقط خودمونو معذب میکنیم :|

 

یواشکی وقتی ویتا حواسش نیست صداشو ضبط کنین بذارین ما بشنویم :)

هر روزم بیشتر استفاده میکنیم


اگه بذاره 

نفس نقره ای ۰۲ آذر ۹۴ , ۰۰:۴۲
بین آهنگ های شادمهر بگرد پیدا کن :))))) فقط مواظب باش افسرده نشه خودکش کنه :دی

یه دونه اشت توش سوت بود یادم نمیاد کدومش بود

میشه صداشو ضبط کنید واسمون آپلود کنید ببینیم صداش چجوریه؟!

آره سر فرصت

فلورت کنسرتو های موزارت چطوره؟:دی

هاااااااا؟نمیدونم چیو میگین

نفس نقره ای ۰۲ آذر ۹۴ , ۲۰:۲۸
فکر کنم ستاره بود

نه نبود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">