ساحل افکار

بایگانی

داریم واقعن؟

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ب.ظ

گوشی شکستگانیم،       ای باده شرطه برخیز،      باشد که باز بینیم،    دیدار آشنا را :(


فکر کنم چشم خوردم! گوشیم شکست! گل هام همه خشک شدن، احوالاتم که تعطیل شد

تا حالا شده یکی بیاد ازتون تعریف کنه بعد پشت سر هم فرت و فرت بد بیارین؟

                            

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۸
مستر نیمــا
دقیقا وقتی یکی از تعریف میکنی اینطوری میشه و چش میخوری
اره شده

چشونه این آدما!!

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۰۸ آذر ۹۴ , ۱۶:۲۸
این جور وقتا میگن رفع بلا بوده
لابد قرار بوده ازدواج کنی و خودت نمیدونستی و این جوری رفع بلا شده :دی

شاید. پس به خیر گذشته :))))))

ماشالا هر کی بوده چشماش یه گوله نمک داشته :)))

اساسی

مداد رنگی ۰۸ آذر ۹۴ , ۱۷:۲۲
هروقت کسی میخواد بیاد خونه مون،بابام زیره فرش اسپند میریزه و وقتی رفتن برامون دود میکنه
هرجام بریم،وقتی برگشتیم خونه بابا اسپند دود میکنه
عااااااااشق اعتمادبنفسشم،فک میکنه بچه هاش تو چشم هستن
ضمنا،من اعتقاده عجیبی به صدقه دارم.ته دل آدم قرص میشه

جدای از اعتقاد یا اعتماد به نفس چه حوصله ای داره:)))

برو خدارو شکر کن
من اینجور وقتا سلامتیم مورد هدف قرار میگیره -_-
دیگه درصد آسیبش بستگی به قدرت چشم زننده داره :دی

اوه اون که خعلی بده

چشم نیس که چشم ملت انگار تانک توپه تفنگه میزنن ناکارت میکنن😀😀

والااا

سلام. 
بلا دور باشه ان شاءالله. 

ممنون

مداد رنگی ۰۸ آذر ۹۴ , ۲۱:۲۰
بابای من فوق العاده با حوصله و صبوره
این پتانسیل رو داره که تو این سن,از نو یه بچه رو تر و خشک کنه و بزرگش کنه 
و البته,رفتارش برای اینه که به چشم زخم اعتقاد داره,و ازش وحشت داره

خدا حفظشون کنه

سلام بلا دوره ان شاءالله
خداروشکر ضرر مالی بوده
من زیاد برام پیش میاد. ولی یه سری چشم خوردم تصادف کردم خدا رحم کرد فقط دستم شکست
تو این مواقع میگن اسپند دود کنید و یه تیکه خیلی کوچیک از لباس طرف رو همراه با اسپند دود بدید که رفع بشه

ای بابا.چشم بد از همه دور!

اسی بولیده ۰۸ آذر ۹۴ , ۲۳:۲۴
بادمجون بم آفت نداره :پی :)) ;)

عجبببب

به به عجب وبلاگی!:))
بلا ب دور!:)

چندبار وبتون رو دیدم اما نظر اولی محسوب میشم!

مرسی

خوش اومدین

کی بوده حالا؟؟

یه نفر بوده دیگه

گاهی اوقات از بعضی چیزها خوشم میاد و خیلی دوست داره از اون تعریف کنم اما دقیقا به همین علت که نکنه طرف اتفاقی بیفته و به چشم ربط بده بی خیال تعریف میشم و صرفا تو دلم تمجید میکنم ازش
من چند سال پیش یه جور ناجوری از یکی از دوستام و مامانش چشم خوردم و چشمشون به سلامتیم زد و تا سالها با عوارض روحی اون بیماری دست به گریبان بودم
همین دوسال پیشم چشم 2نفر باعث شد خونمونو دزدهای گرامی لخت کنند
کلا چشم زخم چیز خیلی بدیه من از اون سالی که دوستم و مامانش چشمم زدن هروقت از کسی یا چیزی متعلق به اون شخص خوشم میاد براش کلی  ان یکاد میخونم صلوات میفرستم  چند وقت پیشا شنیدم روایتی هست که الله اکبر بگین خلاصه هرکاری میکنم که چشمم به هیچکس آسیب نزنه به خصوص بچه ها

ای باباااااا

خدا به دور

ضرر به جونت نخوره برادر من ,  ما یکی دونفر هستن میان خونمون و میر حداقل یکی دوتا ظرف میشکنه و یکی مون هم مریض میشه یا یه بلایی سرش میاد 

ایشالا

فانتالیزا هویجوریان ۰۹ آذر ۹۴ , ۱۳:۲۲
به من گوشی نگین
 آیکون قلبی که از وسط ترک میخوره و میفته زمین

چرا؟

برای منم پیش اومد واقعا چجوریاس:(
خونمون درخت انگور داشتیم تازه قوره بودن ولی خیلیییی زیاد بار اورده بود یکی اومد خونمون تا چشمش بهش افتاد گف اه چقدرررر اورده اصن ماشالا هم حتی نگف شاید باورتون نشه شب که شد یه باد زد و فرداش دیدیم همه خشک شدن !!!!

بعضیا بد چشم میزنناااا

فانتالیزا هویجوریان ۱۰ آذر ۹۴ , ۰۰:۰۵
رم داخلی گوشیم نیم سوز شده نه اطلاعات جدیدی قبول میکنه نه قبلی ها رو پاک میکنه و نه ریست فکتوری میشه نه فلش میخوره  بخوام کار بکشم ازش همش ریستارت میخوره :(
تعمیرکار خوبم نیست بدم دستش :((

ای بابا. نمیتونید فلشش کنید؟

مثبت اندیش باش، ویتا حالش خوبه:دی

باعشه.بله

سلام خوبین ؟

آخ آخ من تو این سفرم به کربلا اول کلی کارت سبز از طرف خاله ام گرفتم  بعدش  فرت فرت بد آوردم و کارت قرمز گرفتم :((
آقا چشم خوردم بدجوری :|



خیره انشالله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">