ساحل افکار

بایگانی

گمشدگی وطن

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

یه استاد زبان داریم من عاشقشم! البته نه از اون عاشقیا ها! نه از اون یکیاش. یعنی از اوناییه که من باهاش بشینم حرف زدن تا خود شب حرف میزنم. دیدگاهامون نزدیکه و خیلی خوش صحبته. بعد خیلی دوست داره بره خارج زندگی کنه. همش از خوبیای اونجا بهش میگه بعد بهش گفتم ایراداش چیه. واسه چی اونایی که خارج زندگی میکنن هم باز هم ناراضین

یعنی هر چی هم یه جا همه چی واست خوب باشه بعد احساس عدم تعلق مکنی بهش. براش مثال تو اسکیل کوچیکترش زدم گفتم من الان نه به اینجا احساس تعلق دارم نه به شهر خودم. یه جورایی پا در هوام. اونایی هم که میرن خارج خیلی هاشون با این احساس آشنا هستن. شاید اسمشو بشه گذاشت گمشدگی وطن!

بعد تو کل کلاس از بس من و استاد حرف میزنیم فکر کنم بقیه به خونمون تشنه هستن :))) هرچند از من بزرگتره ولی طرز فکرامون خیلی شبیهه. جالب من همیشه دنبال یه نفر پایه اینجوری میگشتم برام سفر و تفریحاتم! پیدا شد ولی بزرگتر اونم  با شوهر:))))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
مستر نیمــا
سوته دلان ۲۵ آذر ۹۴ , ۱۶:۱۰
بگین سفر و تفریحات و همسفر دائمی و همیشگی تا آخر...!! :))

ولی خب ای دل غافل پیدا میشن هم شرایطشون ok نیست! :)

این کامنت همینجوری بود و پشتش هیچ نیت خبیثانه ای نبود!!! :)

شاید همسر مناسبی نباشه ولی مطمئنا رفیق مناسبی میتونست باشه! که اونم من اهلش نیستم :دی

یعنی اگه پسر بود محشر بود

من هم نه بچه ی شهر خودم به حساب میام و نه تهران و نه اینجا. چون هیچ وقت قلبم و کارم توی یه شهر نبودن! همیشه دو سر و دو جا بودم...

منم تجربه مشابه شما رو داشتم، یه آدم خوش صحبت و آگاه به همه چیز و باحال و با ارزش، اما کلی سال بزرگتر و صاحب عیال. حداقل میتونیم بگیم "خدایا، یکی از اینا لطفا!" 

واقعا؟برای خودمون متاسفم :))

 چرا سر وقت پیدا نمیشن؟! چرا اینجوریه واقعا!

بلی!
سر وقتم پیدا بشن بی فایده است! همیشه یه جای کار میلنگه!
تازه ادما از نزدیک و دور خیلی فرق میکنن! اصولا پشت حرفا و لبخندای قشنگ، یا یه بهشت واقعیه و یا یه جهنم واقعی!

اینو خیلی خوب اومدی واقعا

فکر کنم این مشکل ما ایرانیاست فقط
یه فکری باید بحال این عاطفه و وابستگیمون بکنیم :|
...
بپرسین ببینین خواهری، دوستی، آشنایی کسی نداره 80% با خودش همپوشانی داشته باشه؟!
عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد ها!:دی
البته عدو برمیگرده به اختلاف سنی و شوهر داشتنش!

نه ته تغاریه.سر کلاس تعریف کرده واسمون:))

آقای رایمون ۲۵ آذر ۹۴ , ۱۷:۴۱
زنه استاد؟
استغفرالله! :))

بله البته با رعایت شئونات اسلامی

این همون بد چیدن نیمکتهای دنیاست...
این بد موقع ها حال ادمو میگیره

اساسی

فریال میم ۲۵ آذر ۹۴ , ۱۹:۲۹
میگن تا دو سه سال فاصله سنی معکوس خیلی هم بد نمیشه اتفاقا پایدار تره
خیلی سخت نگیر 
P:

هفت هشت سال چی؟ به شوهرش چی بگم؟:)))

شما با دکتر آموخته و سبک شون آشنا هستین؟ 

خیر

تاج بی بی ۲۵ آذر ۹۴ , ۲۰:۳۴
میشه ها...
چندسال بزرگتر و داشتن شوهر رو می گم
مثل فیلم های جم تی وی O_o
استغفرالله تسبیح من کو

جانمازم بگو بیارن. تسبیح تنها افاقه نمیکنه

فریال میم ۲۵ آذر ۹۴ , ۲۱:۰۲
شوهر داره؟ استغفر الله
امان از شما مردا-_-
یادم باشه 10 تا حلقه دستم کنم . والاااااا 
تا حالا استاد زن نداشتم و 100 درصد مخالف استاد خانم هستم:/

واقعا شما فکر کردین ما از اوناشیم؟؟؟

نه بابا. این که میگم یعنی کلا آدم باحالیه. شخصیتشو میپسندم
وگرنه ما خودمون حواسمون به همه چی هست

اسی بولیده ۲۵ آذر ۹۴ , ۲۱:۴۴

اوه اوه!

از بس ذوق زده و هولین که پست و پر از غلط غلوط نوشتین:)))

پس شما میرین کلاس زبان که با استادش حرف بزنید فقط !!

نه که عااشقش شدین!! البته از این عاشقیا :پی

خدا به خیر بگذرونه...

من کلا غلط املایی هام همیییییشه زیاده:))

اسی بولیده ۲۵ آذر ۹۴ , ۲۲:۰۶

من که اولین باره از شما غلط املایی میبینم!!

مثل این که رو حافظه تون هم تاثیر گذاشته!!

وای وای وای :))))

شماکم دیدین.همه دیدن:))

مدادرنگی ۲۶ آذر ۹۴ , ۰۰:۲۴
چه حس خوبی
همینکه یکی شبیه خودت رو ببینی,با افکار و عقایده نزدیک به خودت,کلی انرژی میگیری
یجورایی آدم احساس میکنه تنها نیست

آره

ازدواج با بزرگتر مده!
ضمن تبریکات پیشاپیش و پساپس...مستر دیگه داری بهونه میاریااااا!

زرشک! اول پستو درست بخون :|||||||||||

عه! شوهر داره؟!
دیگه شرمنده اخلاق ورزشیتون! نمیشه :)))
حالا ولی ممکنه خواهر داشته باشه ها!

نداره

چشممون روشن... :دی
برای سفر دنبال یه خانوم اینچنینی بودین...آیکون نچ نچ نچ و تکان دادن سر... و اوف امان از این جوانان 


اماااننن:)))

سلام 
واقعا چشممون روشن :دییی 
یه چیز از من بشنو و دلگیر مشو:)
زیاد به این خانوم استادتون گرم نشین و صحبت نکنین یهو دیدی همسر این آقا همراه با جناب خان اومد برات ها :دییی 
حالا خواهر نداره دخترخاله هم نداره ؟:دییی 
حالا اینا به کنار 
یه سوال دارم که بعدا  میام میپرسم :)

:)))))

منظور از صحبت بحث به انگلیسیه.اونم سر کلاس در حضور بقیه!!!
اشتباه برداشت نکنید

اشتباه برداشت نکردم جناب آقا نیما :)
گفتم به دل نگیرین :)
حالا اگر شما ناراحت شدین ببخشید که نتوستم منظورم رو خوب برسونم :)
من که شما رو میشناسم از اون پسراش نیستین نبودین نخواهین بود :)


+
اما سوال ؟
میخواهی فرار کنین برین خارج ؟
فرار مغزها ؟ نچ نچ و  تکان دادن سر به قول مگی جان :دی 
نرین آقا اونجا خبری نیست :)
من میدونم خبری نیست :)

فکر کنم آخرش چاره ای جز این نداشته باشم

این وطن مصر و عراق و شام نیست
این وطن شهری ست کان را نام نیست

دکتر آموخته رکورد دار فن ترجمه در ایران هستند؛ و تنها کسی که سبک مخصوصی دارند برای آموزش زبان انگلیسی. چند وقت پیش که داشتم مصاحبه شون و گوش میکردم و تایپ میکردم، به این نتیجه رسیدم که واقعا کلاس های ایشون تومنی صنار با کلهم اجمعین موسسات و آموزشگاه ها فرق میکنه. ایشون نظریه ی "چامسکی" رو تکمیل کردن و روش جدیدی رو ابداع کردند در راستای ریاضی کردن زبان انگلیسی و... 

والا من چامسکی رو نمیشناسم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">