ساحل افکار

بایگانی

نبود؟

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۴۸ ب.ظ

حالا کسی که با ما اصفهان نیومد. به جاش از تهرانیا کی میخواد ما رو به یه شام یا نهار دعوت کنه؟( حالا همه میگن دشمن:))))

امروز خواستم سوار تاکسی شم دیدم دو تا خانم عقب نشستن یکی جلو. به جلویی گقتم امکان داره عقب بشینید خانمای عقبی راحت تر باشن؟پاشد رفت عقب نیش خانم عقبیام باز شد. البته منم اینجوری راحت تر بودم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
مستر نیمــا
مردان به نفع زنان :))

چیکار کنیم دیگه

ما ک تهرونی نیستیم:دی
خواستین شام بدین بگین ادرس بدم پست کنین من پیتزا رست بیف میخورم
با تچکر

میخوایم شام بگیریم نه بدیم

♫ شباهنگ ۰۶ دی ۹۴ , ۱۸:۰۶
طهران...
همممم.... سلام بنده رو به حداد برسون بگو شباهنگ خونه باباش بهش خوش میگذره و حالا حالا خیال برگشتن نداره و پیغام پسغام نفرسته و انقدر ابراز دلتنگی نکنه :دی

علی ای حال، بنده به نمایندگی از طرف بانوان سرزمین سبزم ایران از شما بابت این حرکت بشردوستانه سپاسگزاری می‌نمایم.
باشد که توشه آخرتتان گردد
و من الله توفیق

شما هم فراری شدی:))))


اون روی سگ من نوستالژیک ... ۰۶ دی ۹۴ , ۱۸:۱۰
بابا جنتلمن:)))))

:دی

نوشابه باز کردین؟

من که تو محرم مشهد اومده بودین هم دعوتتون کردم.. البته خودم تهران بودم :))
الان هم اگه خواستید تشریف بیارید :)

شما هم هر دفعه یه جایی هستی که ما نیستیم:))))

مداد رنگی ۰۶ دی ۹۴ , ۱۸:۲۳
آقا من چهارشنبه صبح میرسم تهران.
اگه ناهار مهمون میکنی,شام مهمون من:)))))

میخوای نهارو بگیری بعد ما رو بپیچونی؟نچ نچ نچ نچ

دستت رو شده:))) برو از خدا بترس

خانومی ... ۰۶ دی ۹۴ , ۱۸:۳۲
خیلی هم خووووووب 

:دی

هرکی شمارو دعوت کرد، منم دعوت کنه بی زحمت، دچار ازدیاد اوقات فراغت شدم یهویی!!
اصلا نمیخواد دعوت، یکی بیاد دنگی ببره مارو شام، ببینم در جهت بهبود حال هم وطنان کی چیکاره س:دی
...
باز خوبه شما تونستی چیزی بگی! من که شانس ندارم همیشه تو همین موقعیتم، همیشه م بخاطر نوع پوششم جوری نگام میکنن که یعنی ناراحتی، سوار نشو!

نچ نچ نچ نچ ای سو استفاده گر

به نام من به کام شما؟:)))

یکی به من بگه پاشوصندلی عقب بشین پشت گوششو دیده صندلی جلو هم دیده

خب سه تا خانوم باشن که بهتره

به عنوان یک توریست محترم پاشید بیاید اینجا،
من سعی میکنم هنر طنازیم رو به رخ جهانیان بکشم :)

شمام وعده سر خرمن میدی

بیایم پا میشی میری یه جای دیگه

سلام 
خوش گذشت ؟:)
رسیدن بخیر
یه سوال 
سفر به اصفهان برای عید نوروز چطوره ؟
از دید یه اصفهانی خواهشا بگین ممنون میشم:)

+ اصفهان رو خیلی دوست دارم امشب قراره خونواده گی برنامه عید رو بچینیم :)
نگبن کو تا عید !!؟ ها !!:)
همانا عید نوروز به ما نزدیک است :)

اصفهان در هر زمان عالیه

مخصوصا عید.فقط یکم شلوغه

چقدم خودتو تحویل میگیرین نهار شام :دی

+شما بگین صبحونه شاید تهرونی ها مهمونتون کردند مگه مهرانه که مهرانی ها اصفهانی ها رو شام و نهار صبحونه مهمون کنند (هر چند من مهرانی نیستم و اینکارشون رو قبول ندارم )
یه بار من رفتم تهران دوستان رو که دیدیم شانس ما رژیم بودند :)
نه گذاشتند ما یه عصرونه مهمون شون کنیم نه اونا ما رو :))
دلتون خوشه جناب نیما :)
مگه تبریزی های  مقیم تهران مهمون تون کنند البته اگر الان فرجه نرفته باشن تبریز:دیی 
( شباهنگ نبینه صلوات اگر دید با روی باز استقبال کنه صلوات :دی )

پس چی.چرا نگیرم

هیچکی فعلا دعوتمون نکرده:))

♫ شباهنگ ۰۶ دی ۹۴ , ۲۱:۱۱
در راستای پاسخ شما و کامنت باران، 
شباهنگ فعلا فراریه :))))
کار و درس و هم اتاقی و زار و زندگیشو سپرده به مراد و مرادم سپرده به خدا و اومده خونه باباش

واقعا که.مگه دست حداد بهت نرسه

تکی جلونشستنم که از همه جهت بهتره آدم دیگه مجبورنیست بغل دستیش پیاده میشه پیاده شه  وقتی سه تا خانم باشن آدم وسط بشینه بهتره اگه راستی پیاده شه خودش درومیبنده اگه چپی پیاده شه راستی که آخرسوارمیشه درومیبنده اگرم خودش پیاده شه نه دروباز میکنه نه میبنده مگه مجبورباشم صندلی عقب بشینم 

چقدر سخت میگیری!!!

اخی دیر گفتین من دارم میرم خونه تا اخر هفته هم تمام وقت دانشگاهم سر پروژه :)))

آره میدونممممم:))))

میخوای من یه زنگ بزنم به برو بچ خوزستانی مقیم تهرون یه ناهار دورهمی بزنید به رگ((:



بابا ای سرشناس

قلیه ماهی هم میدن؟

برین خونه ما. محسن جان هم تنهاست :دی آدرس بدم؟؟ :دی

فقط باید براش غذا درست کنید شما ! چون بچه ام هم خیلی تنبل تشریف داره هم اصلا آشپزی بلد نیست! :|

:))))) ما رو بگو اول کامنت چه صابونی به این دلمون زدیم آخرش زد همشو نابود کرد

اینجا باید به اون ضرب المثل قدیمی رجوع کرد که مرا نبود به خیر تو امید شر مرسان:))))

نفس نقره ای ۰۷ دی ۹۴ , ۰۱:۳۸
سلام مارکو؟ از اصفهان چه با خود آورده ای؟ :|||

یک کیف پر از خوراکی. ولی الان دیگه خالی شده:)))

اَسی بولیده ۰۷ دی ۹۴ , ۰۳:۰۴

چه عجب بالآخره دیدیمتون :/

رفتین خونه دیگه اینجا رو یادتون رفت :|

اتفاقا حرکت خیلی خوبی انجام دادین

آره خب خونه که میرم نتو میذارم کنار

مداد رنگی ۰۷ دی ۹۴ , ۰۸:۲۰
راستش نیتم این نبود
فقط اونجایی که میرم,نمیشه با ماشین رفت.منم کللللللللی خرید دارم.میخواستم یه دستی برسونی که کمرم نشکنه:)جبببببران میکردماااااااااا:)))

واقعا که. برین از خدا بترسین:)))

یه چند کیلومتر این طرف تر بیا ساری شب و روز مخلصیم در خدمتیم

مرسی.ولی وقتی اومدین مثل تهرانیا فرار نکنیدا:))


بله که میدن((:

جدی اگه خواستی بگو شماره علیرضا پسر خالمو بگم (:

زرشک پلو چی؟

هیچوقت این کار رو نکن چون شاید خانوم جلویی نتونه پشت بشینه
من پاهام مشکل داره همیشه هم میگم نه یه بار با یه پیرمرد دعوام شد میگفت من پیرم تو پات درد میکنه!
گاهی هم کلا میرم ماشین بعدی و مسافرا به غلط کردن میوفتن چون باید منتظر بمونن که کسی بیاد!

اگه نتونه میگه نمیتونم خب!!!

رسیدن بخیر:))
خیلی کار خوبی کردی که همچین رفتاری رو برای
سوار شدن تاکسی انجام دادی.
اینطوری همه راحت بودن

ممنون

:دی

من فکر میکردم فرار کردن تهرانیا در این مواقع زیاد ملموس نیست:)))
مستر تا حالا چند بار شام دادی؟;)
بابا شام و ناهار دادن که سهله، ولی بحث مهر و تسبیح و جانماز و ایناست، نمیشه

اتفاقا خیلی ملموسه

کمم:)))
چه ربطی داره.اینا بهانه است

سلام

عیدتون مبارک

سلام.ممنون همچنین

شما اصفهونی هستیدددددد؟؟؟؟؟؟
خوش بحالتون رفتید جای من بریونی بخورید
الان 26 سالمه 9 ساله بودم خوردم.ابن همه سال تو حسرتشم و نمیدونم کی بتونم برم دوبارههه :((( و بخورمممم

بله

الان که تهرانم ولی رفتم حتما:دی

مداد رنگی ۰۸ دی ۹۴ , ۲۱:۰۶
آقا اگه حاضری فردا از صبح تا غروب با من بیای لباس بچه انتخاب کنی و فاکتور تحویل بگیری و حساب کتابتم خوب باشه,من قول میدم هم ناهار هم شام مهمونت کنم.هرچی دوس داشتی:))

دیگه چی؟یوخت تعارف نکنیدااااا 

(((((:
زرشک پلو هم میدن:دی

پس آدرس بدین

مستر شوما بیا ببین ما فرار میکنیم؟؟؟ ما پذیرایی مفصل انجام میدیم نون محلی تنوری که مامانم درست میکنه غذاهای محلی و همه وهمه ( خونمون حیاط داره از این تنورهای گلی داریم)

یه بار میایم ایشالا

دختری از دیار فرزانگان ۱۰ دی ۹۴ , ۱۶:۰۹
به خاطر اون حرکت بشر دوستانه به نظرم حقوق بشر باید یه تشکر حسسسابی ازتون داشته باشه ها !!!! به این میگن رعایت حقوق بشر !!! :)))

:دی

آوررین... میشه در مسیر منم رفت و آمد کنید فرهنگ سازی شه ؟ :دی

مسیر شما کجاست؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">