ساحل افکار

بایگانی

هویجوری

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ
به قول همون استاد زبانه آدم هر چی بزرگتر میشه دوست پیدا کردن براش سخت تر میشه. هیچ وقت هم دوستای جدید, دوستای قدیمیت نمیشن.
فکر ادونچر افتاده تو سرم. سفر بعدی میرم کیش:دی 
باید یه پایه خوش صحبت و خوش خنده واسه سفرهای جاده ایم پیدا کنم
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۱
مستر نیمــا
♫ شباهنگ ۱۱ دی ۹۴ , ۱۶:۴۲
من کلاً آدم ساکتی ام
دور من یکیو خط بکش

غیر از ساکتی سفر با آدم های خیلی تمیز و پاستوریزه دردسر داره

خانومی ... ۱۱ دی ۹۴ , ۱۶:۴۸
همسفر باید خوش خنده و مهربون باشه ، وسواسی و غرغرو و بداخلاق هم نباشه 

دقییییقاااا

من بیکارم
ینی نیستم ولی خب واس فرار از درسو مشق هم خوش خنده میشم هم خوش صحبت:)))))):دی

نچ نچ نچ 

برو درستو بخون

یادم اومد مامان یکی از پسرا سپرده بود براش یه عروس خوشگل تحصیل کرده ی قد بلند بدون عینک پیدا کنن که حتما حتما حتما خوش صحبت و خوش خنده باشه و خنده هاش هم بانمک و دلنشین باشه :))))))

سوزنت گیر کرده روی خوش صحبت و خوش خنده، اما خوش خنده ی خوش صحبت خوش فکر بهتره برای ایندت :)

این برای سفره نه برای آینده:))

برای سفر یه نفر باید خوش سفر باشه

همسفر پاستوریزه چیه؟
اگه میشد میگفتم پسرعموهام و داییم همراهیتون کنن :دی

اگه پایهوتفریح هستن و خوش سفرن به یه پایه نیازمندم

♫ شباهنگ ۱۱ دی ۹۴ , ۱۷:۲۰
آره خب از این منظر هم باید به قضیه نگاه کرد...

خوش خنده هم نیستم
جکم بگی، ته تهش یه لبخند ملیح میزنم که دلت نشکنه

حالم از خودم به هم خورد

از اون تایپ همسفری که من برای سفر میپسندم نیستی باید با یکی مثل خودت سفر بری که با هم مچ باشید

سلام 
خوبین؟ 
داداشم رو بهتون معرفی کنم ؟:)
عاشق سفر و خوش صحبت و خوش خنده بخصوص تو جاده :)
جدی میاد :)
از همین الان کل خانواده دارن برای عیدشون داداشم رو رزو میکنند که با خودشون تو سفرهای نوروز همراه کنند :)
البته اینم بگم منم دارم همینکارو میکنم :)
تا رزو نشده بهش بگم ؟:)

سلام.مبدا اهواز. مقصد هر جا که خوش آب و هوا باشه دو سه روزه 

خوبه

مهندس این چیزا نون و آب نمیشه
یه فراخوان بده، یه تیم شیم بنام تشخیص مصلحت به ریاست این استاد!
ببینیم تو این ایام مبارک میتونیم یه عروسی راه بندازیم!
آخه سفر با سیبیل چقد!
خوش صحبتی بگو بخندی مال یه دقیقه شه دیگه، از این پایه های دائمی جور کن!
بگو بچه‌ها ناحیه خوزستان و اصفهانُ رصد کنن موردِ مورد نظرُ یافت کنن یه عمر خودتو راحت
کن بعدم برو هی ادونچر باهاش!:دی
مائم میشینیم شاباشای شب عروسیتونو درست میکنیم با بچه‌ها!:دی

این حرفا فایده نداره 

اگه راست میگی کن:))

مذکر یا مونث بودن همسفر هم مهم ِ؟ :D

مسلما مذکر خیلی بهتره

تو چرا اینقد با من فاصله داری اخه؟! :))

این دیگه تقصیر توعه

اگه راست میگم چطور؟؟:))
چیکار کنم من الان؟
آقا
بنده از همین تریبون از دوستان مقیم اهواز و دزفول، دزفول (دخترای خوش صورتی داره:دی) و همچنین کلیه دوستان مقیم اصفهان، اوناش که اصالت دارن البته (چون این دوستای اصفهانی ما هی به اصالت اشاره میکنن، خیلی مهمه مثل اینکه)، بیان خودشونو به من معرفی کنن، ما بریم مرحله تایید یا رد صلاحیت، ببینیم یه کاندید در میاد یا نه!
دوستان بقیه استانها مراجعه نکنن، بهرحال تحقیق اینا سخت میشه اونجوری
مگه اینکه الان خودش بگه طوری نیست!:دی
یه نفرم بیاد کمک دست من، بهرحال سرمونو یکی باید بخارونه تو این شلوغی!:دی

خب خودم بلدم اعلامیه بزنم که.این که نشد کار!

اگه مورد خوب داری رو کن:)))

داداشم میگه ماشین از خودتونه :دی 

+خداوکیلی اگر پایه باشین من داداشم رو رزو میکنم واسه ی شما :)
جدی ؟
رزو شد ؟:دی 
فقط ایشون از شما کوچکترن :)


داداشت کجا زندگی میکنه؟چند سالشه؟

ما همه چیو تو تفریحات ۵۰-۵۰ حساب میکنیم
رفاقتی ولی با حساب همه چی

مداد رنگی ۱۱ دی ۹۴ , ۲۲:۵۸
من یه ماه دیگه دارم میام اهواز,جشنواره ی شعر,با خودم میبرمت مهندس:)

خیلیم خوب. پس یه شعر آمادهوکنم تا اون موقع

نفس نقره ای ۱۲ دی ۹۴ , ۰۰:۴۷
دوستای قدیمم یه موقع جدید بودن :| از همون اول که قدیمی نبودن!

شما چند سال بعد میفهمین من چی میگم
هر چی سن آدم کمتره راحت تر دوست پیدا میکنه

اَسی بولیده ۱۲ دی ۹۴ , ۰۰:۵۲
مرخصی دارین؟؟ 0_o

بله که دارم

سلام

ببخشید میتونم ازتون راهنمایی بگیرم برای طراحی قالب

یه توضیح مختصربدید ممنون میشم.

با عرض ضرمندگی خیلی از قالب بیان سر در نمیارم. یه راهمما داره با کمک اون زوری یکم یه قالبو تغییر دادم که الانم یادم نیست چیکار کردم

اطلاعیه درخواست همسر مینوشتی اینجا آخه؟؟؟:دی
...
باشه آقا
رفتم که معرفی کنم بهت!:دی
بیا مشخصاتتو بهم بگو، ببینم از سنه چند تا چندو باید دنبال بگردم!:دی
چی بخونه، چند نفر باشن،پدر مادر چیکاره باشن
به به:دی
دوستان بریم لباس بدوزیم دیگه!:دی

آره دیگه


خعلی خوب باشه هاااا

من هم خوش صحبتم هم خوش خنده هم اصلا خیلی تمیز و پاستوریزه تو سفر نیستم:))))
فقط من اتیش،شما پنبه،نفر سوم شیطان !الله اکبر الله اکبر!:دی :))))اصلا این حتی =))))))

الله اکبر :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">