ساحل افکار

بایگانی

عسل

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۵۳ ب.ظ

یکی از حس های خیلی خوبی که بهم دست میده اینه که وقتی میرم خونه خواهر زاده هام کلی میان دور و برم. مخصوصا این کوچیکه. جالبه شاید ماهی دوماهی 1-2 روز منو ببینه ولی انگار که من باباشم. دیگه منو که میبینه بغل مامان باباشم نمیره. بعد خب هم از لحاظ ظاهری هم شبیه منه و هم اخلاقی. یعنی در کودکی رفتارهای مردونه و خاص داره. طرز نشستنش، باهوش بودنش و کارهای بامزه ای که میکنه باعث میشه مدام هی دم و دقیقه ما بزنیم زیر خنده و قربون صدقه اش بریم. همیشه فکر میکردم دختربچه ها بامزه تر و دوست داشتنی ترن ولی با حضور محمدحسین نظرم عوض شده

اگه بخواید انتخاب کنید بچه دختر میخواید یا پسر؟(یه دونه فقط.دلیلتو چیه؟)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۱
مستر نیمــا
خانومی ... ۲۱ دی ۹۴ , ۱۷:۰۱
من دختر دوست دارم ولی جناب همسر پسر دوست داره...
ولی در کل ترجیح میدم دو تا پسر داشته باشم :)

یه پسر یه دختر که بهتره! هر دو به چیزی که میخواین میرسین

فریال میم ۲۱ دی ۹۴ , ۱۷:۰۲
هردوتا P:
بزرگه پسر باشه !

یکیش فقط

عه دیشب ساعت 4صبح بحث بچه دختر و پسر داشتیم با دوستم، من میگم دختر...:)

چرا؟

بیست و دو ۲۱ دی ۹۴ , ۱۷:۲۳
اگر قرار باشه آدم فقط یه بچه داشته باشه دختر...
چون اگر دختر نداشته باشه پیریش خیلی تنهاست...دختر خیلی همدم پدرومادره
ولی خب من پسر بیشتر دوست دارم ولی بنا باشه یدونه قطعا دختر.

دختر خیلی سخته! مخصوصا بزرگ که بشه

زنده باشه.تک بچه فقط دختر

انشالله یه خوشگلش نصیبت بشه

ممنون ایشالله
پسر دایی منم مثل محمد حسین شماست،از بدو تولد ی مرد واقعی بود.اصلا یه نگاه عاقل اندر سفیحی(؟)داره براش غش میکنی.کلا تمه عاشقشن.
ب نظر من بچه باید شیرین باشه.دختر و پسر نداره.بعضی بچه ها شیرین نیستن.
در ضمن داییییی کلا ی چیز دیگه س من خودم با 26 سال سن عاشق دایی هام هستن.حالا نمیدونم فاصله سنیت چه طوره اما مثلا من دایی هام یکیشون 34 سالشه اصلا عشقه دیگه :))))))
و در مورد بچه خب من تصور میکنم میمیرم.من پسر میخوام !بهش شلوارک لی بپوشونم با پیرهن چاهارخونه جیگری با کفش لی با هم بریم پارکککککک بدویییییممم.پسر منم خوسگل

آره بعضی بچه ها همش نق نق میکنن

خوشگل؟:)))) 

بیست و دو ۲۱ دی ۹۴ , ۱۸:۴۹
دختر باز میتونی کنترلش کنی به زورم شده!! اما پسرو نه...
تربیت دختر قطعا که سخت تره تازه نسل آینده من موندم کلا چطور قراره تربیت بپذیرن چه دختر چه پسر
بعدم والا به خودمون نگاه کنیم دختر بدی شدیم؟ پسر بدی شدیم؟ زمان ما هم بد زیاد بود ،،،خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو هم زیاد بود...ولی خب تربیت درست که باشه دخترو پسر نداره بزرگم بشه درست رفته باشه انشالله درست باقی میمونه

زمان ما کمتر سخت بود.آینده خیلی سخت تره

من فکر کنم آدم بچه دار نشه راحت تره:))

نمیدونم چرا هی یهو نوشتنم متوقف میشه.فقط تو بیان این مشکل رو دارم.رو اعصابه اصلا.

من که ندیدم

♫ شباهنگ ۲۱ دی ۹۴ , ۱۹:۱۷
پسر!!!

زیرا خودم دختر بچه ام دیگه :)))))
این جوری مراد هم یه پسر داره هم یه دختر بچه :)))


+ آقا روایت داریم تو خانواده و طایفه پدری من، معمولاً بچه اول دخترا پسره، بچه اول پسرا دختره :دی

:))))))

واقعا؟چه جالب

گمـــــــشده :) ۲۱ دی ۹۴ , ۱۹:۲۹
نمی دونم راستش..تا قبل به دنیا آمدن برادرم می مردم برای پسربچه ها...یعنی می مردم هاااااااااااااااااااااا..تا 3-4 سالگیش هم کلییییییییییییییییییی باهاش کیف کردم...جزو بهترین خاطرات زندگیمه...
ولی حقیقتا الان برام فرقی نداره دختر باشه یا پسر...الان چهار ستون بدنم می لرزه وقتی فکر می کنم اگه قدر یه سر سورن سالم نباشه چه باید کرد...:|

همان طور که مشخص است شما تمام حال و حول را نموده اید :))))))))

ایشالا همه بچه ها سالم باشن

مــــــــ. یــ.مــ ۲۱ دی ۹۴ , ۱۹:۳۲
بستگی به پدرشون داره
:دی

به به

تا آقا چی بخوان :))

بله بله خوشگلللللل :))

فقط مواظب باش ندزدنشا:))))))

سلام 
خدا خواهرزاده تون رو حفظ کنه براتون و شما رو هم برای ایشون .


+
من پسر رو انتخاب میکنم :)
چون میدونم بزرگ کردن دختر  به نسبت بزرگ کردن پسر تو این دوره و زمونه کار حضرت فیله :دی 
ولی خارج از شوخی دوست دارم پسر باشه حتی اسم پسر آینده ام اگر خدا قسمت کنه امیر حسینه :))

ممنون

به نظر منم بزرگ کردن دختر خیلی سخت تره
ایشالا یه خوبش قسمتتون شه

دختر اگه تو دامن پدرو مادرش و درست تربیت بشه بزرگ کردنش نه تنها سخت نیست دلنشین و جذاب هم هست.فقط مراقبت و محبت میخواد.میشه دلارام پدرو مادرش
هرخطری دخترو تهدید میکنه پسر هم تهدید میکنه حتی باشدت بیشتر چون پسراسرکش ترن.
اگه دختر از بچگی محکمو هوشیار بار بیاد خطرو تشخیص میده و نه میذاره کسی یاچیزی بهش آسیب برسونه نه خودش به خطرنزدیک میشه.

با توجه به جامعه امروز به نظر بزرگ کردن یه دختر خیلی سخت تر از یه پسره

با توجه به شکنندگی دختر چندین برابر مراقبت میخواد

خیلی پست جالبی بود نیما
خواهر زاده خیلی دوست داشتنیه
خدا حفظشون کنه:))
پسر .
دلیل :یع خواهر زاده پسر دارم بچگیاش خیلی شیرین بود خیلی...:)
واسه همین پسر بچه خیلی دوس دارم

ممنونم

من دوتاشو داشتم.پسر خیلی شیرین تره!

اما به نظرمن برعکسه تربیت پسر توجامعه امروز سخت تره.چندسال دیگه که ایشالله محمد حسین بزرگتر شد خودتون میفهمید.اونوقت ببینید ریحانه راحت تر از خونواده تاثیر میگیره یامحمدحسین

ولی نظر من برعکسه

فقط خواستم بگم موافق نیستم باهاتون.شما با عربا چ فرقی دارید؟اونا زنده بگور میکردن و شما با پیشرفت علم میتونید فقط پسر بیارید !
بعد پسرا چه طور میخوان زندگی کنن؟!فکر کنم همه شنیدیم و دیدیم ک ی زن میتونه تنها زندگی کنه اما مرد نه.بهتره یاد بگیریم پدر مادر خوبی باشیم تا نیخوایم دختر بیاریم.به نظرم این حرف آدمهای خیلی سطح پایین ( ببخشید) هست.چون دیگه دختر و پسر فرقی با هم ندارن و دیگه همه میدونیم پسرا چقدر بی معرفتن در مقابل پدر مادر.من پسر دوست دارم چون فانتزیمه...

به به.قوه استنتاج شما منو کشت اصن!!! من کی گفتم کی چی بیاره!!!

قبل از این که نظر اینطوری بدین یه بار درست بخونید بعد بیاید اینطوری حف بزنید!

اَسی بولیده ۲۱ دی ۹۴ , ۲۳:۳۱

فرقی نداره

تو این دوره زمونه به نظر من آدم بچه دار نشه بهتره

تربیت هردوشون خیلی سخت شده، هردوشون بی معرفتن، هردو پر خرجن، ولی تو شیرینی دختر ارجحیت داره! لباسای خوشگل تنش کنی موهاشو بلند کنی... :)

من کاملا با این ایده موافقم

اونم سو سو

البته که اول سالم و صالح بودنش...
ولی دختر...
که از کوچیکیش خانوم باشه و خانوم تربیتش کنم،
خانوم کوچولویی که دلم ضعف بره براش...؛

" الّلهمّ الرزُقنا"

الهی

دیروز امتحان بهداشت داشتم و بحث دختر و پسر بود که میخوایم چی باشه!من خودم دختر دوست دارم واگه قرار باشه کلا فقط یه بچه داشته باشیم میگم دختر...هم کمک پدر مادره هم با محبته هم کلا همه چی تمومه! :))
ولی اگه قرار باشه چندتا بچه داشته باشم، بچه ی اولم پسر باشه...چون بالاخره کارشون هست سربازیشون هست...ولی دختر زود بزرگ میشه و زود شوهر داده میشه ولی پسر اگه بچه ی اول باشه با صرفه تره!

همه چی تموم :))))

مداد رنگی ۲۲ دی ۹۴ , ۰۷:۵۲
من عااااااااااااااشق بچه ام
یکی کمه,
دو تا غمه,
سه تا خاطر جمه:))))))
دختر خیییییییلی دوس دارم,
پسر خییییییییییییلی,حتی خییییییییییییییییلی تر
اگه میدونستی دخترا باباشون رو کجای دلشون جا میدن,و چجوری تا آخره عمرشون مادرانه به پاش میشینن,حتما از خدا میخواستی یکی نصیبت کنه:)
ما بصورت ژنتیکی و موروثی,یک نسل در میون,از اجداد مادری تا الان,اولین فرزنده اولین نوه ی دختر,دوقلوی دختر و پسر میشه,
مادربزرگه مرحومم,
مادربزرگشون و همینجور روایت داریم تا اجداد قبلی,و الان گویا نوبت من باشه:)ینی همه مطمینن
اسماشونم اجازه میدم مادربزرگ هاشون انتخاب کنن,یا باباشون.چون خودم به سه هزاااار تا اسم تعلق خاطر دارم و نمیتونم انتخاب کنم

ایشالا خدا یه جینشو بهتون بده

پس منتظر دوقلویی:))))

منم 2تاشو از نوع خواهرزاده دارم و نمیدونم چرا پسر رو خیلی بیشتر دوست دارم و فکر میکنم شیرین تره  البته شاید چون پسره جدیدتره بیشتر به چشم میاد و همون ضرب المثل نو که میاد به بازار کهنه میشه دل آزار و دختر زمان شیرین و طلایی ش رو  زیاد نزدیکم نبوده اما خب دختره مهربون تر و دل رحم تره  و از اون مهمتر خیلی منطقی تر خودمم مدتیه موندم توی این سوال آدم 2تاشو داشته باشه عالی میشه هرچند  2تابچه از یک جنس برای همدم بودن خودشون بهترن و اینکه ما میگیم یه دختر و یک پسر فقط داریم منفعت خودمونو میبینیم

شاید. ولی به نظر من دوتا جنسمخالف واسه خودشونم بهتره

من پسر دوست دارم اما نمیدونم چرا نسبت به دختر بچه ها کشش بیشتری دارم!!! به نظرت دلیلش چیه مستر؟ با اونکه خواهرزاده و برادرزادم هردو پسرن و من عاشقشونم و با هم مثل دو تا رفیقیم

چون تو دست و بالتون نبوده

اون روی سگ من نوستالژیک ... ۲۲ دی ۹۴ , ۱۰:۵۷
من فقط یه چند روزه دلم بچه میخواد:)))))))
امیرعلی فقط من یه پسر میخوام نمیدونم چرا با اینکه پسر  بچه ها رو دوست ندارم و خیلی از دختربچه ها خوشم میاد اما خوب برای خودم پسر میخوام اگر ایران ازدواج کنم:)

چند روزه؟ بیا و صادق باش:))))

ی سوال بلاگفایی، مثلا فرض کنید الان ک دی 94 هست من بخوام ی پست ب سال 92 اضافه کنم.این کار رو کردم اما اولش دوتا از اون پست دادم و بعد ک نوشته جدید زدم دبگه فقط یکی شد.میخوام بدونم کلا بکی میشه یا هنوز ی جایی تو وبلاگ هست و اگه نسخه پشتیبانی چیزی بگیرم مشخصه ک بعدا اضافه شده؟؟

نمیدونم والا

کلا از بلاگفا متنفر شدم

من دو قولو ترجیح میدم، یه دختر یه پسر
دلیل هم زیرا نمیتونم انتخاب کنم بینشون، هرکودوم جذابیتا و بودنشون برای پدر مادر فایده خاص خودشو داره :پی
هر دوشون‌خوبه
آخ آخ، دلم ضعف رفت همینجوری با فکر کردن بهش
...
خدا همه دایی خواهرزاده هارو برای هم حفظ کنه
دلم واسه داییام تنگ شد :/

دوقلو دردسرهای خودشون رو ذاره

مخصوصا اگه هم جنس باشن اصلا خوب نیست. همیشه یه رقابت با هم دارن و یکی آسیب میبینه

وا دیگه واضح تر از اینکه میگید بزرگ کردن دختر سخته.اوکی بیخیال.
اون روی سگ من نوستالژیک ... ۲۳ دی ۹۴ , ۱۰:۰۰
سه روزه دقیقا:دیییییییی

:)))

خدا بخیر بگذرونه
یه دفعه دلت خواست یه دفعه بچه دار نشی حالا

عنوان رو که دیدم  حال کردم چون یه جورای اسمه:دی

مستر نظر خودتون چه پسر یا دختر ؟ دلیلش

من دختر تازه  اسمشم انتخاب کردم :دی

فقط فعلا منتظر اومدن باباشم که با اسب سپید پیداش بشه :دیی

دلیلشم اینکه خب دخترم خوشگل و با نمک  و خوش خنده  عینه مامانش میشه دیگه:دی
موهاشو گیس کنی گیره صورتی بزنی دامن پرپری تنش کنی  تا لپهاشم تپل مپل عینه خودم باشه 

وای دلم خواست |:

من اول دختر بود الان پسر

:)))) آخرشم میترسم با خر قهوه ای بیاد:)))))

اون روی سگ من نوستالژیک ... ۲۳ دی ۹۴ , ۲۲:۳۰
نه بابا من مردتر از این حرفام:)))))))
بعدم حواسم هست توی این جامعه
خارج باشه اشکال نداره که:دییی

آرهههه؟؟؟

امیدوارم

من همه تو ۲۴ دی ۹۴ , ۰۰:۳۶
دخمل بیشتر دوست میدارم :) برای اینکه نازتره تازه لباساشونم رنگ و وارنگ تره =))) بعد موهاشم مدلای مختلف میبندی نازترم میشن. ولی میترسم باباشون اونو بیشتر دوست داشته باشه!!! :/ اما یه داداش بزرگتر داشته باشه بهتره! :| فک کنم پسرا بیشتر ماماناشونو اذیت میکنن :(

یعنی این ملاک لباست هلاکم کرد:))))


پسر، خودم از دختر بودنم ناراضیم!

چراااا!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">