ساحل افکار

بایگانی

هویجوری

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۰۴ ب.ظ

میگم یوخ زشت نباشه من همیشه به خواهر زاده هام میگم دایی از این آت و آشغالها نخورید حوراکی سالم بخورید اما همیشه داشبورد ماشینم پره از اینا:))))


اهواز بوی بهار داره میاد



یه سری از دوستانم هستن همینجوری عکس های آدمو میزارن تو این شبکه های اجتماعی

یکی نیست بگه آخه فلان فلان شده شاید یکی دوست نداشته باشه فلان عکسشو بذاری همه ببینن. طرف ورداشته عکس تو خوابگاه ما رو با اون لباس های زیر گذاشته شبکه اجتماعی. فکرم خوب چیزیه

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
مستر نیمــا
♫ شباهنگ ۲۴ دی ۹۴ , ۱۷:۱۹
زشت که هست
ولی اگه پنجاه پنجاه خوراکیاتو به منم بدی و منم سهیم باشم قول میدم بهشون نگم چه دایی رطب خورده و منع رطب کننده‌ای دارن

50 -50؟ انصاف نیست بار بگی 80-20 راه داره اما 50-50 زیاده:)))

علی موسوی ۲۴ دی ۹۴ , ۱۷:۲۰
به به ... :)

:سوت

مــــــــ. یــ.مــ ۲۴ دی ۹۴ , ۱۷:۲۵
:/
زشت نیس که کرانچی تند آتشین نیست بینشون:)
عکسا میگن عوض ِ بو خودِ بهار اومده:))

من عاشق این کچاپ خلالیام

بوش و خودش با همن دیگه

من همه تو ۲۴ دی ۹۴ , ۱۸:۲۰
وااایییییی لواشککککککک 
دهنم آب افتاد
چقدم زیاده
دلم خواست

:'(

معتادم چیکار کنم :)))

چرا زشته شماهله هلو بخورین اونا نخورن؟منم همیشه باید هله هلوبخورم

خب واسه اونا خوب نیست :))))

تاج بی بی ۲۴ دی ۹۴ , ۱۹:۰۳
نه زشت نیست، زشت اینه که آبنبات چوبی یبن خوراکیا نیست، باعث تاسفه اصن

:)))))))))

اتفاقا یه رفیق دارم رفتیم باهاش دوره از طرف اداره. آبنبات چوبی آورده بود داد به همه خوردیم :)))

اینا همه مال یه نفره یعنی؟!!
تو اون نایلونه چیه؟؟؟؟
...
یه عکسم از لب کارون داشته باشیم خیلی خوب میشه :پی

پ ن پ مال گروهانه :دی

تخمه :دی

ایشالا دفعه های بعدی

بیست و دو ۲۴ دی ۹۴ , ۲۰:۳۹
ناپرهیزی کردی مستر! هیچوقت یاد نداشتم عکسی حتی از جورابتون گذاشته باشید:دی
حالا باز به نسبت چیزای سالم تری میخورید که توی کیف مارو ببینید وحشتناکه از بس واقعا آت آشغاله!

نکته سنجینا :دی

از دستم در رفته :))))
مگه شما  چی تو کیفتونه؟

مهندس حتما یه ابلیمو، ابغوره بزن بعدش معده پاک سازی بشه من برای تنبیه خودم از این کارا میکنم بعد از خوردن چیپس و پفک . راجع به اون عکس تو صفحات اجتماعی هم باید بگم با وجود این شبکه ها انگار کل حریم خصوصی همه ملت واس همس !!! افراطه دیگه چاشنی زندگی ایرانیه ........مثلا باید همه به شکل انلاین از همه جزییات زندگی هم باخبر باشن وگرنه بیکلاسیه و یه وخ زشت نباشس

من کلا دوست ندارم حریم خصوصیم دست مایه این چیزا بشه. حتی با این که پسرم خیلی عکس نمیذارم

♫ شباهنگ ۲۴ دی ۹۴ , ۲۲:۳۸
من معمولا عکسای دسته جمعی رو با گوشی خودم می‌گیرم و اصن با هر کسی عکس نمی‌گیرم
الان که دقیق تر فکر می‌کنم عکس دسته جمعی کم دارم و بیشتر تکی ان و همه اش دست خودمه و عکس بی حجاب (بدون روسری منظورمه) حتی تو تولدا و عروسیا هم با دوستام ندارم
ینی عکس بگیرم هم بهشون نمیدم :دی
اصن ترفندم اینه که خودم عکاس باشم که بدونم چی به چیه :))))
خیلی حساسم خلاصه

خب ما با دوستان اینجوری نبودیم متاسفانه

چه حرکت زشتی بوده من که تحمل همچین موردیو ندارم

آره:|

ااا مگه ساقه طلایی هم هله هولست؟;)

آقا سرده هنوز سرده

خب اونم یه جورایی

هیچی زشت تر از این نیس که دو هفته اس باد تند میاد تو شهر ما سرده زمستونه خدایا توبه دیگه من مردم از سرما 😭😭😭😭بهار چیه برادر بهارم کجا بود 

اینجا ولی بهاره 

:دی

منظورم حرکت گذاشتن عکس بی اجازه  بود سوتفاهم نشه یوقت

بله متوجه منظورتون شدم

فقط اون ترد و لواشک

:دی

مدادرنگی ۲۵ دی ۹۴ , ۰۱:۰۱
جای خالیه پاستیل به شددددت احساس میشه تو این تصویر:))

پاستیل دوست ندارم:دی

سلام 
جای اسمارتیز اینجا خالیه :))
نوش جونتون :)
من هر وقت بخوام هله هوله بخورم فقط هله هوله نوستالژی رو میخرم و میخورم :)
مثل اسمارتیز (از اون قدیمی ها نه جدیدی ها) آدامس خرسی ، لواشک ، بستی زمستونی ، (ساقه طلایی و ترد نمکی 
هم اصلا دوست ندارم ) پفک نمکی مینو و ...

+
اعتراف کنم عکس خوراکی هاتون امروز دیدم رفتم  خوراکی های نوستالژیمو دوباره خریدم :)))))
بعله اینجوریاست که ما نمیتونیم به خندق بلامون نه بگیم :دیییی 


من اصلا اسمارتیز دوست ندارم ولی ترد نمکی عشق منه

عید شمال خوبه یا جنوب ؟
اهواز خوبه یا مازندران ؟
هر چند میدونم بخاطر علاقه  زندداشم  به شهرمون همینجای خودمون می مونیم :|
و تو کوههای کلم (تلفظش :کولم ) تنگه بهرام چوبین می مونیم :)
ااصفهان هم خط خورد بخاطر نبود جا:))

+همیشه به تفریح  و خوشی :)

صد در صد جنوب

این فلان فلان شده حدودا شبیه تلفظ ما کردهاست :)))
برای همینه میگن از همون بچگی به بچه هامون یاد بدهیم :
به حریم دیگران احترام بزاریم :)
برای یه لحظه خوشی خودشون حاضرن لحظه های دیگران رو تلخ کنن:|



+
عکساتون قشنگ بود فقط خواهشا تعدادشون زیاد کنین :))
جدا اگر میتونی یک عکس از پل معروف اهواز + رودخونه منتهی به دزفول هم اگر تونستین بزارین :)
دلم بدجور هواشو کرد زمانی داداشم دانشجوی دزفول بود هر چند وقت یکبار میرفتم دزفول :)
یادش بخیر.
روزتون خوش :)

اهواز و دزفول رودخونه هاشون فرق داره!!!

بازم عکس میذارم

میدونم فرق داره :))
اون رودخانه کارون که تو اهوازه.
تازه رودخونه شوشتر و دزفول هم باهمدیگه فرق داره :)
من خودم از بچگی اهووواز بودم :دییی (با تلفظ اون هندی برنامه ی ساعت خوش بخونینش البته اگر این برنامه رو دیده باشین )
ممنون که میذارین.


+
ترد نمکی رو تا حالا با پنیر خوردین ؟
پنیر رو وسط دو تا ترد نمکی بزارین بعد با چایی بخورین اونموقع میشه گفت خوشمزه اس :))
امتحان کنین اگر تا حالا این شکلی نخوردین :))
با جایی شیرین  هم خوشمزه است ولی خب گاهی وقتا من بهش آلرژی پیدا میکنم تابستون ها معمولا نمیخورم ..

واااااااا خودش شوره! با پنیرم بخوریم :||||||||

با پنیر و چایی بخورین خوشمزه گی دو چندان میشه :))
امتحان کنین .
مثلا پقک با نون سنگگ خوردین ؟:))
یا قند با سنگگ  و چایی ؟:))
خوشمزه اس امتحان کنین :)
اینا تجربه های خوردنی من بوده تو بچگیم :))
مثلا خواهر بزرگم وقتی میخواست بره سرکار  صبحها بدلیل عجله :))
نون بربری با موز میخورد :))
اینو من امتحان  نکردم فکر نکنم خوشمزه باشه ولی اونایی که گفتم به یکبار امتحان  کردنش می ارزه :))

اینا ابتکار نیست شاهکار :))))


مسخره میکنین ؟:|
خیلی بدین اگر مسخره کردین :/
اینا تجربه های بچگیم بود اگر دیگه تجربه های شیرینمو براتون گفتم :|


+
راستی دیگه  مشاعره نمیذارین جناب مهندس ؟


:))) تجربه خوب مبخوای نون پنیر و سیب بخور بعد میفهمی تجربه چیه :دی
اگه این هفته نرفتم مسافرت شب جمعه میذارم

نون و پنیر و سبزی و گردو که تکراریه :))
نون و پنیر و انگور سبزه یا همون زرده رو بخورین :))
خانداداش بزرگم عاشقشه.
من امتحان نکردم ولی کل خونواده تجربه اش کردند میگن خوشمزه اس :))

+
نمیدونم دعا کنم برین مسافرت یا دعا کنم مشاعره بزارین ؟:دییی 
هر چی خیره ایشالا:)
فعلا برم دعا کنم امشب تیم ملی ایران از قطر ببره روحمون شاد باشه :))

گردو چیه؟! سیب!!

اینا رو که خیلی خوردم

:))
جدا سیب ؟o_O
به فکر خودت نیستین به فکر اون معده باش :))
اصلا من امشب کل تجربیات خوراکیمو میذارم داخل یه پست :)))
شما هم بیاین تجربه هاتون رو بیاین بگین :))

+
ولی یه چیزی قطعا نخوردین امشبم نتم بیاد تو یه پست میگم :))

یه بار امتحان کن مشتری میشی

بــانــو ۲۵ دی ۹۴ , ۲۰:۵۰
هوای اهواز عالیه :)
عاشق روزای تعطیلم که میریم بیرون و یه نفسی میکشیم تو این هوا :)

عالیییی منم پنج شنبه جمعه ها بیرونم

امتحان در مقابل امتحان ترد نمکی با پنیر و چایی :دیییی 
قبول ؟:)))))))


+من در حالت عادی سیب کم میخورم حالا اینو امتحان کنم قطعا از سیب دوری میکنم :)))))

نخیر. مزه ترد رو دوست دارم.مزش خراب میشه

مداد رنگی ۲۶ دی ۹۴ , ۰۰:۴۳
از طرف محل کارتون میرید مسافرت نیما؟
منظورم اینه که مأموریتن,یا تفریحی؟
در هر صورت خوش بحالتون:(
حسود!

مگه فرقی داره؟؟

 :))
ایشالا شما هم میرید

اصلن زشت نیست خیلیم خوب کاری می کنی
اینا واسه بچه ها خوب نیست
من از چیزایی که داشتی به شدت به کچاپ خلالی علاقه دارم
:))))

من عاشق کچاپ خلالیم. هفته ای یکی نخورم هفته تموم نمیشه

نفس نقره ای ۲۶ دی ۹۴ , ۰۱:۰۴
ببین مارکو :دی اصلا پسری که تو داشبوردش لواشک هست، هف هشت تا ریگ به کفششه :))

خیر.نه تنها ریگی به کفشمون نیست بلکه کفشی هم در کار نیست

اینا همش کار شکم و شکموییه

من خیر سرم حجاب می کنم همه م میدونن:|
یه روز خبر رسید یکی از دوستام عکس از من و خودشو بچه ش گذاشته...لباس منم نامناسب
واقعاااا متاسف شدم برای خودم با این دوستام!!! کاش بدتیپ و زشت و اینا بودم!آخه بی حجاااب:((؟!

+ کچاپ خلالی زندگیست اصلا

خداییش آدم نمیدونه به اینا چی بگه:||||||||

امسال حتما دلم برای اسفند خوزستان تنگ خواهد شد... 

پس قبلا تجربش کردین

ووووویی چقد خوشمزه جات.
آخی یادش بخیر... هوای این موقع اهواز...

:دی

جاتون خالی

اَسی بولیده ۲۸ دی ۹۴ , ۰۱:۲۴

قبلا بهتون گفته بودم که موقع عکس گرفتن زیرپوش نپوشین ولی کو گوش شنوا؟؟

حقتونه :پی

چه ربطی داشت؟؟؟

چی حقمه؟

اَسی بولیده ۲۹ دی ۹۴ , ۰۰:۱۳

ربطش به اینه که اگه موقع عکس گرفتن لباس مناسب بپوشین دیگه آبروتون نمیره

حقتونه که عکس با لباس زیرتون پخش بشه که یاد بگیرین لباس خوب بپوشین :@

عکس تو خوابگاه و غیر منتظره بوده

گلسا راد ۳۰ دی ۹۴ , ۰۱:۳۴
من هم به بچه های بستری بخش اطفال میگم از این آت آشغالا نخورین مریض میشین،بعد خودم اگه یه روز نخورم مریضم:/

:)))))

فانتالیزا هویجوریان ۳۰ دی ۹۴ , ۱۹:۳۹
ماشینت رو کجا ها پارک میکنی؟ :(

تو خیابون:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">