ساحل افکار

بایگانی

هواپز چی بخرم؟

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۵۴ ب.ظ

میخوام یه هواپز یا Air-fryer بخرم. کسی اطلاعاتی تجربه ای چیزی داره کمکم کنه؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۹
مستر نیمــا
♫ شباهنگ ۲۹ دی ۹۴ , ۲۱:۰۰
به والله یه ساعت تموم زل زده بودم به عنوان و داشتم با خودم فکر می‌کردم howapz چیه و تهش گفتم لابد یه نوع گوشیه!!! 
جواب یه کامنتی رو هم برای یکی دیگه فرستادم اشتباهی

به صلاح خودم و بشریته که برم بخوابم :))))

howapz!!!! :)))))

برو بخواب :))))))

ما ک از این چیزا نمی استفاده ایم!اما برید تو پیج جهیزیه و اینا بچه ها مارکای خوب و کفتن. مثلا من شنیدم پاناسونیک وسایلش اوکیه جدیدا گرونم کرده اما نمیدونم هواپز داره یا نه؟

پیج جهیزیه میخوام چیکار! من فقط یه هواپز میخوام

گمونم تفال خوب باشه...

الکی گرونه!

هواپز یه المنته یه فن! اینا قیمت ماکروفر میدن:)))

شما تصمیم گرفتی بخری؟
مارک feller خوبه و معروف
مارک arshya هم باید خوب باشه.

آره

کسی استفاده کرده این مارکو؟
راضیه؟؟

بله دختر داییم چند ساله از فلر استفاده میکنه.راضیه؛)

ارزش خرید داره؟؟توصیه میکنه هواپز بخرم یا به درد بخور نیست؟

الان داشتم دنبال میکردم 
موجود نیست :| توقف تولید

نیمه سیب سقراطی ۲۹ دی ۹۴ , ۲۱:۴۷
هواپز ؟؟؟ همون بخار پز میشه آیا ؟؟؟ :|
چه چیزایی دراومده هااااا :))

نه بخارپز یه چیز دیگه است

خب هدف شما از خرید هواپز چیه؟
والا دختر دایی من بیشتر بخاطر این خریده که کمتر روغن استفاده کنه و توش مرغ کباب کنه،چون خب دود ایجاد نمیشه

منم به خاطر عدم استفاده از روغنه میخوام بخرم

واسه سرخ و کبابس کردن بدون روغن

یه کم صبر کنید عروس خانم بیاد،بهترین مارک رو میاره :))))
فلر تو بازار نیس ینی؟
دختر دایی راضیه ولی یه نکته هست اونم اینه که نمیشه توش غذاهای خورشتی پخت و بیشتر واسه غذاهای کبابی و گریل استفاده میشه.

بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد:))))
آره دیگه مثل سرخ کنه. فقط واسه سرخ کردنی و بخار پز و این چیزاس

وقتی خوندم گفتم هواپز؟زل زده بودم به پست اینجوری:| بعد فهمیدم
انگارشما باید برای ماها بگید بلدنیستیم

نه بابا اینجوریام نیست

خب مگه مارک خوب نمیخوای؟!
راستی تفال حواستون ب اسپلش باشه ها، چون اونی ک دو تا ال داره فکر کنم تقلبیه

فلیپس داره ولی زده 700!!

معمولیای چینیش 200-300 هست
بعد به نرم واسه یه المنت و دوتا فن 700 زیاده!!! چه خبره!

وای چه خبره 700 !!!
فک کنم arshya حدود 200 باشه
من اگه جای شما بودم نمی خریدم.بجاش ماکروفر میخریدم.کلی کارایی دیگه هم داره و می ارزه به خاطرش پول بدی.

ماکرو فر پخت جالبی نداره! بیشتر مصرفش گرم کردن سریع غذا هست

ولی این به نظرم بهتره
آره فیلیپپس 700 زده. منم بیشتر از 200 نمیخوام هزینه کنم

اَسی بولیده ۲۹ دی ۹۴ , ۲۳:۴۴

هواپز؟؟؟؟ 0_o

من که اولین باره میشنوم :|

بلههه

هواپز ما مارکBeLLgioهستش سال89خریدیم هم کیک هم مرغ و ماهی البته قبل باید 
طعم دار بشن تو هواپز مپزم ازش راضیم حتی سیب زمینی روهم همیشه تو هواپز میزارم هم خوشمزه میشه هم 
بدون روغن البته من یه قاشق غذا خوری روغن زیتون میریزم رو سیب زمینا 

حتما بگیر دستور پخت انواع غذا ها رو بهت میگم(:

یه چشم روشنی تو امام هست فکر کنم داشته باشه 

مرسی.خریدم میپرسم

میرم کیش اگه داشته باشه اونجا میخرم

مداد رنگی ۳۰ دی ۹۴ , ۰۰:۴۷
ما هواپز داریم منتهی اصلا ازش استفاده نمیکنیم
نمیدونم ذایقه تون چجوریه مهندس,اما تو خونه ی ما همه متفق القول هستن که غذا بوی ضغم؟!میگیره
ما دوس نداشتیم,شمام قبل از اینکه بخرین اول طعم غذاش رو تست کنین
باشد که رستگار شوید:)

جدی؟؟؟ والا بعضیا که دارن که راضین!!

خب فیلیپس اخه مطمئنه خدایی
من عادت دارم یا چیزی نخرم یا خوبش رو بخرم، حالا ب خودتون بستگی داره
ارشیا هم مارک خوبیه ها...
پیشاپیش مبارکه
در مورد کارایش ی خانوم دکتری ک تو کار تغذیه بود گف شوهرم برام خرید اصلا خوشم نیومد اما بعدا دیدم خیلی خوبه،الان کتلتم اون تو درست میکنم...

نه دیگه قد 3 برابر قیمت

فانتالیزا هویجوریان ۳۰ دی ۹۴ , ۱۹:۳۴
هواپز؟ نمنه دی؟ :))))))))))

:))))))

فانتالیزا هویجوریان ۳۰ دی ۹۴ , ۱۹:۳۴
آخه مومن هوا رو کی پخته تو دومیش باشی؟ هوا رو باید خام بخوری :))))))))

پختشو نخوردی ببینی چقدر خوشمزه است:)))))

سلام من آخرش نفهمیدم بخرم یا نه 2 ساله با همسرم سرو کله میزنم یر خریدش من میگم مضره اون میگه نه

بخرین. خوبه هیچ ضضری هم نداره . چون با گرماس! مثل هیتر برقی و باد


سلام .هواپز مارک فیلیپس 9240 عالیه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">