ساحل افکار

بایگانی

خوشحالم یه فرصتی شد که...

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ب.ظ

شنبه میخوام برم مسافرت. دیدم هیچکی نیست گفتم مامانمو بردارم ببرم. بیچاره این چند وقت خیلی خسته شده. هم بچه های خواهرم هر روز پیشش هستن و خسته اش میکنن هم چند وقته هی پشت سر هم از فامیل هاش دارن فوت میشن. هوا هم خوبه یه چند روزی ذهنشو از کار و مسئولیت و این چیزا خلاص کنم

اول بابام گفت نه میخوایم با هم بریم نمیاد. بعد گفتم خب دوتاتون بیاید دیدم بابام کار داره. خلاصه بعد بابام زنگ زد گفت خب ببرش :دی

اولین مسافرتیه که با مادرم تنها میرم. فقط نمیدونم کجا ببرمش که مناسب سنشم باشه. اگه میومد میبردمش جت اسکی :))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
مستر نیمــا
معتقدم پسرایی ک ب مادرشون یعنی ب اولین زن زندگیشون میرسن همسرای قابل اعتمادی میشن
خوش بگذره سفر مادر و پسری
ایشالله دوتایی برید سه تایی برگردید

مرسی

احتمالش 1% هم نیست

خیلی خووبه!
مطمئنم ایشون هرجا با شما برن بهشون خوش میگذره. مادرها خیلی آسون گیر تر از این چیزان! :)

مادر من که کلا اصلاااااا سخت نمیگیره . اینقدر فداکاره که حد نداره

خدا خیرتون بده :) 

ممنون

مشهد یا کیش

کیش

خوش به حالت، خوش به حال مامانت :)
بسته به شناختی که ازشون داری باید عمل کنی، باید ببینی جاهای سنتی و تاریخی دوست دارن یا طبیعت و اکسیژن و جنگل یا جاهای های کلاس و مرکز خریدای بزرگ و مدرن و ...
بعدش دیگه حله،
انشالله یه جوری خوش بگذره و از نگفته هاتون با هم حرف بزنین که شیرینیش بمونه تو وجودت تا همیشه :)

مرسی

همه جا سعی میکنم ببرمش 
کیش که جنگل نداره آخه :))

زنده باشن مادرا فرشته ن

انشالله همه مادرا زنده باشن

چه خوب، آفرین؛ جزء بهترین کارهاییه که یه پسر میتونه برای مادرش انجام بده. ان شاءالله بهتون خوش بگذره. 

ممنون

مبهم الملوک ۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۴:۱۱
کلی خوش بگذره 
:)

متشکرم

مداد رنگی ۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۵:۴۸
بیاین شمال نیما
هم اماکن زیارتی داره که حتما مامانتون بدشون نمیاد,هم هوا عالیه و جاهای تفریحی زیادن
منم خیلی دوس دارم ببینمتون
وقتمم مال خودمه,میبرمتون جاهای دیدنی:)
و یه سوال؛چرا یهویی انقد تند تند میری سفر؟

فعلا کیش قسمت شده

شمال شاید سال دیگه

خب یه دفعه ای پیش میاد دیگه :دی

مامانا سفرای زیازتی خیلی بهشون خوش نمیگذره ؟؟؟ شاه چراغی مشهدی قمی جایی !  این طوری بعدش تفریحی بیشتر بهشون حال میشه قشم کیش شیراز و..

چند ماه پیش رفتیم مشهد با هم


مداد رنگی ۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۸:۰۶
تو مشکوووووک میزنی فرزندم(آیکون چپ چپ نگاه کردن)
یا ترفیع گرفتی در حده وزیره نفتی,چیزی
یا نفت و متعلقاتش رو بوسیدی و گذاشتی کنار و ایران گردی پیشه کردی

هیچ کدوم :دی

ولی وزیرو بگو ایشالا شاید شدیم :))))

:))
سفر بسلامت
انشالا خوش بگذره

ممنون

مداد رنگی ۰۱ بهمن ۹۴ , ۱۸:۲۹
من این پتانسیل رو در تو میبینم:)
ایشالله
خوش بگذره :)

مرسییی

به تو میگن یه پسر واقعی (:


نه بابا. من فرصت ندارم به پدر مادرم خدمت کنم.شرمندشونم

آفرین آفرین، احسنت به شما. ایشالله خوش بگذره بهتون.

انشالله

سلام 
الانه که باید گفت :
آفرین شیر مادرتون حلالتون :)
و گفت :
فرزند صالح گلی هست از گل های بهشت :)
و همچنین :
پیر شی جوون که دل مادرتون رو شاد کردین :)
خدا قطعا شادتون میکنه اینو شک نکن :)
سفرتون بیخطر ایشالا به هردوتون خوش بگذره:)



+
داداش منم برای همین اونروز گفت نمیاد باهاتون کیش :))
گفت بزار با مادرشون برن :)
جدی اینو گفت ولی من خیال کردم شوخی میکنه :)
برای همین انتقال ندادم :)
درسته کار داشت و رفت ولی خداوکیلی اینو گفت و رفت :)
الان میفهمم داداشمم یه پا حس گره واسه خودش :)))

نه بابا این که کاری نیست که. من هر کار برای مادرم کنم در مقابل مهربونی های اون سرسوزنم نیست


از اون دفعه من دو سه تا مسافرت رفتم :))))

نیمه سیب سقراطی ۰۱ بهمن ۹۴ , ۲۳:۵۴
خوش بگذره ... مامانا به خوشی بچه هاشون خوشن ، شمام خوش باش :)

ممنون

اَسی بولیده ۰۲ بهمن ۹۴ , ۰۰:۳۷
از فرصت استفاده کن و یه سفر خاطره انگیز و براشون بساز، چون این اولین باره که دوتایی با هم میرید سفر و شما هم لیدری پس نهایت تلاشت و بکن و پسر خوبی باش :)

چشم حتما

نمیدونم چرا بیان نظرای من و کمی میخوره!
من آخرش این :))))) رو گذاشتم اما نیست!o-0

گاد نوز!

سلام
ان شاء الله بسلامتی و دل خوش برید و برگردید
من به تازگی مادرمو از دست دادم نداشتن مادر بزرگترین غصه برای فرزند هست تا میتونید بهشون خدمت کنید مادر یه دنیاست وقتی نباشه همیشه احساس بی کسی به ادم دست میده 

خدا رحمتشون کنه. روحشون قرین رحمت:(

خیلی هم عالی
به سلامتی آقا
خوش بگذره ایشالا
...
چقد خوبه پُستای عکس دار زیاد شده
مخصوصاً اون بالایی

ممنون

پس بیشترش کنم

کیش
شمال
شیراز
اهواز =)

به ترتیب

اَسی بولیده ۰۲ بهمن ۹۴ , ۲۲:۵۷
جوابتون هیچ تناسبی با کامنتم داشت آیا؟؟ 0_o

جواب یه نظر دیگه بود با اون قاطی شد.ببخشید

جالبه نظر خصوصی بوده :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">