ساحل افکار

بایگانی

چقدر مگه خواب بودم؟

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

ما به سرمون زد بعد از مدت ها بریم یه جا که ملت عکس هاشونو میذارن، لامصب...

لامصب چقدر دخترا خوشششششگل شدن، ماشالله چقدر سایز یه سری اندام های جلو و عقب بزرگ شده! اصن یه وضیییی

چقدر لب ها قلوه ای و قرمز شده! نشستیم تو خونه از همه جا بیخبریم. خب یه هدزآپی خبری چیزی به ما میدادین که ما هم از جامعه خبر داشته باشیم

الان حس میکنم نکنه تا الان تو جزیره آدم خوارا زندگی میکردم خبر نداشتم

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۲
مستر نیمــا
اینستا؟
همممم... خیلی وقته دارم و استفاده ای نداره برام


همون بهتره نری:دی

رفتید اینستاگرام شوکه شدید؟ 
چهره ها کپی همدیگه س ، لنز آبی یا طوسی، موی بلوند یا مشکی ،ابروهایش قهوه ای روشن و باقی ماجرا...

اصن همه شبیه همن :|||||||||||

خوشگل و خوب اومدی

والااا

خوشگل نیستن بابا، خیلی رنگی و برجسته ان، 
هر چیزی به حد و قاعده قشنگه...

والا منم اینقدر آرایش و گریم کنم از اونا خوشگل تر میشم خب :))))

بنظرم اصلا چهره ها رو نگاه نگنید لامصب شده شبیه چین . این چون اون , اون چون این :|

:)))

دیدم چند روز پیشم بچه ها نوشته بودن اینجور چیزی
اقا
من به نظرم به اونا که فالوشون میکنین بستگی داره ها:پی
مثلا واسه من درباره اخبار روز و شهدای مدافع حرم و خوراکیا میاد:دی
ازینا که شماها میگین من نمیبینم:پی

کافیه بری تو قسمتی که لایک شده های دوستانتون رو نشون میده اونوقت میبینید :)))

دقیقا همون قسمتو میگم و واسه همین میگم بستگی به اونایی که فالوشون کردین داره:دی
ماشالا دوستای من یکی از یکی ماهتر، ایناها اینم شاهدش:دی

الا یه سری پیج فالو کردم .شخص نبوده. بیشترم کلیپ فان و این چیزا

مداد رنگی ۰۲ بهمن ۹۴ , ۱۴:۵۱
اینستاگرامم یه تب گذراست مثل فیس بوک!
من تا حالا امتحان نکردم.برام جذاب نیست

امیدوارم تبش بخوابه واسه همیشه

همه شاخن اونجا ما زامبی =)

:)))

اَسی بولیده ۰۲ بهمن ۹۴ , ۲۳:۰۴
:/

:)

افتضاح تر از فیس بوققققق ، این اینستاست!

من روزی اولی که رفتم توش خداوکیلی تپش قلب گرفتم و نیومده برگشتم :/

از زمین و زمان دلم گرفت :((



اینم تبش میخوابه 

همینه دیگه که میرم هتل منو جای خارجی ها!!! تحویل می گیرن:|
بخاطر حجاب و عدم وجود آرایش و هرگونه عمل و لنز و اینها:دی

بابااااااا خارجی :دی

آره واقعا گندشو درآوردن

اینستا دیگه خیلی بدرد نخور شده ...

خعلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">