ساحل افکار

بایگانی

اومده بهم میگه وقتی با یکی دوستی خیلی راحت تر و بهتره

میری یکیو که از قیافش خوشت میاد میبینی باهاش دوست میشی، عاشق میشی، از یه سری مزایاش هم بهره میبری!!!!( یه سریاشم بستگی داره!!!!!!!) ولی خب راحتی، مسئولیت نداری

یه تایم داری واسه خودت، یه تایم داری واسه دوست داشتن، زندگیت جداست و اکثر لحظه هایی که پیش هم هستین خوبه، یعنی هردوتون لحظه های خوب پیش هم هستین واسه همین خیلی لذتش بیشتره

وقتی ازدواج میکنی یه سری مزایای دیگه داره ولی خب مثل وزنه ای که به گردنت بسته باشه همیشه سنگینی مسئولیتش رو حس میکنی، توقعات در حد بنز ازت زیاد میشه، دیگه فقط روی خوبشو نمیبینی، اون روی بدشم میبینی! تازه دعا کن روی بدش روی سگش نباشه :))!!

خلاصه که یکیو تو خیباون میبینی خوشگله، ازش خوشت اومد میری سراغش، نه نیاز هست بدونی خانوادش کیه، نه اصل و نصب و بقیش، نه تحقیق میخواد بکنی نه چیزی، تازه خود دخترام از خداشونه که یکی بیاد بگه من تو رو فقط واسه خودت میخوام!!!! بعد کم کم عاشقی و بعدشم حال و حول و اینا ، بعد یه مدتم که خسته شدین تو رو به خیرو اونو به سلامت.  دوباره روز از نو روزی از نو

هم خرجش کمتره هم مزش بیشتره تازه هیجانشم بیشتره تا آخر عمرم لازم نیست تحملش کنی


عنوانم دقیقا به پست ارتباط داره

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۷
مستر نیمــا
بله، یکی از اقایون خانواده ما هم نظرش به نظر دوست شما نزدیکه،
منم دیدم برا پسرا خداییش بد نیست، دخترا هستن که ضربه احساسی میخورن و یه بهاری دارن و ازین بند و بساطا... پسرا همیشه وقت دارن برای برگشتن به راه راست.

آقایون طرفدار این نظریه روز به روز بیشترم میشن

سوءتفاهم نشه.منظورم اون شخصه. این عشق و زندگی نیست زندگی حیوان صفتانه س .آدم بی اعتقاد هرغلطی دلش بخواد میکنه اسمشومیذاره حال و حول وعشق.آخرشم مثل گوشت گندیده میفته گوشه خونه.

حتما میدونید که الان به وفور میتونید از این دسته آدما پیدا کنید.خیلیییی زیاد

فقط دیر میفهمید

فریال میم ۱۷ بهمن ۹۴ , ۱۸:۰۴
تا چند سالگی میتونه این کارو انجام بده؟

ازش نپرسیدم! ولی خب احتمالا تا وقتی خسته بشه

اسم هوسو میذارن عشق .عشق واقعی کهنه نمیشه کم نمیشه ازبین نمیره.
معلومه ازدواج مسولیت سنگینی داره ولی پذیرفتنش لیاقت میخواد که اوشون ندارن.دوستای شما چرااین قدر منحرفن باهاشون حرف نزنیدخب

من همه جور دوستی دارم خب :)))

از چیزی پست گذاشتید که میشه نشست و خیلی زیاد درباره ش بحث و صحبت کرد
اگه آدم ها تعریف درستی از ازدواج داشته باشند و به قول معروف خانواده دار باشند این حرفها پیش نمیاد.پذیرش همین مسئولیت که خیلی ها ازش فراری هستن مرد میخواد و اتفاقا باید واسه یه مرد خیلی هم لذت بخش باشه که تکیه گاه کسی بشه.
جامعه تغییر میکنه،این ماییم که باید درست رو از نادرست تشخیص بدیم.بخش پایه ای این تشخیص به تربیت خانوادگی و اصولی که یاد گرفتیم مربوط میشه.گرچه من معتقدم هر کسی آزاده که راه و روش زندگیش رو خودش انتخاب کنه اما این عقیده تا وقتی درسته که این راه و روش به فرد یا جامعه آسیبی نزنه.
با تشکر :)))))

اتفاقا مطح کردن این مسئله چند جنبه داشت

اولیش فکر کردن به این مسئله
دومیشم خودتون میگیرید

بلاخره یه روز اشباع میشه
مگه همه زندگی خلاصه شده تو این عشق و حال و هیجان و ...
اینا فقط برا روزای سرخوشیه جای خالیه داشتن یه خانواده برا خودِ خودِش با هیچی پر نمیشه

بله.

این نشون میده که چقدر آدما دید متفاوتی میتونن داشته باشن!
ایشون هم به خانواده میرسه یه روزی
ولی برای امثال من چطور به خانواده رسیدنم مهمه

بله ازاین آدما زیادهست هم تو پسرا هم دخترا 
ولی ما حواسمون جمعه خیلی هم زیاد

امیدوارم همینطور باشه

سلام. 
به آدم نماهای این مدلی که به قول شما زیاد هستند و در حال ازدیاد، فقط نگاه کنیم و سری به تاسف تکون بدیم، کافیه فکر کنم...؛ امان از وقتی که چشم دل بره و همه چیز بشه چشم سر... 

ساقی و مطرب و می جمله مهیاست، ولی
عیش بی یار مهیا نشود، یار کجاست؟ 

فکر نمیکنم کافی باشه. این روزا مگه چشم دلم مونده؟


واقعااا

همش به دختربستگی داره اگه سنگین باشه کسی جرات نگاه چپ بهش نداره چه رسد بخواد پیشنهاد نامتعارف بهش بدن اگه دختر قدرخودشو بدونه جامعه به این وضع نمیفته 

تنها دختر نیست. به پسرها هم بستگی داره

ولی به شخصه به حرف شما ایمان دارم

من تجربه دوستی و این چیزها رو ندارم در نتیجه حرفی ندارم

:)

سوارشخصی میشن میرن بلاملا سرشون میارن کاری به اینا ندارم که الهی برای هیچ دختری پیش نیاداین وضعیت .ولی در حالت عادی اگه من دختر مواظب حرفورفتارو پوششم باشم هیچ احدی جرات کوچکترین جسارتی درحق من نداره درمورد خودمن که همینطوره والا توعمرم کسی بهم پیشنهادبدنداده حتی اگه پسر خیلی بدهم سرراهم بوده جرات نداشته بهم بگه تو.مگه دخترخودش بخوادوارداین وادی بشه بامیل خودش.

خب خیلی دختر ها مثل تو فکر نمیکنن، اونا برای شروع یک رابطه با امید ازدواج جلو میرنن در صورتی که به جرئت بگم زیر 1-2% از پسرا برای شروع یک رابطه به ازدواج فکر نمیکنه

هدف فقط دوستیه و بس!!!

به امیدازدواج هم برن جلو وقتی پسری جرات کنه اونو به خونه خالی دعوت کنه دخترجای اینکه دندونای پسرو تودهنش خورد کنه باهاش بره حقشه هربلایی سرش بیاد.

همیشه اتفاقات اینجوری جلو نمیره که!

نرم نرم جلو میره!

اگه دختر چه به امید ازدواج چه دوستی به پیشنهاد پسر بهانده پسرا میخوان برن از چین دخترببرن خونه شون؟این پسراکه میان راحت حرف میزنن دخترخارجی بردن خونه؟مگه ایرانی نیستن؟

منظورمو نفهمیدین

گفتم کم کم به اونجا میرسه!! اولش که اون نیست

من گفتم با اون حرفتون موافقم
جواب کامنت های قبلی رو خوب بخونید

مخالفم :)

با چی؟

مداد رنگی ۱۷ بهمن ۹۴ , ۱۹:۰۵
میان ماه من هم تا ماه گردون,تفاوت از زمین تا آسمان است:)))
اصن قبول داری فک کردن به ازدواج چقدر فرسایش داره؟انگار میخوان ببرن سلاخی کنن آدمو

:)))) سلاخی؟؟ :)))))

ملکه شیشه ای ۱۷ بهمن ۹۴ , ۱۹:۰۵
این سناریو حاکم بر ذهن درصد بالایی از پسرای الآن هست . که قطع به یقین خود ماها هستیم که اجازه دادیم این سناریو عملی بشه . اونقدر غرق زیبا کردن ظاهرمون شدیم که تو مغز مردها فرو کردیم اول رنگ و لعاب و خوشگلی و قد و بالام رو ببین بعد روحم رو بشناس.بهشون اجازه وارد شدن به حریم مون رو دادیم . نهایتا هم سکانس آخر فیلم رسید و زیبا روی بعدی و دختری که زانوی غم به بغل از پسرها متنفره و خودش رو مورد سوء استفاده میبینه.
شاید اگه پسرهایی که شبیه این دوست شما فکر میکنن دخترهایی رو انتخاب کنن که مثل خوشون فکر میکنن قصه خیلی تراژدیک نباشه. دخترها شدن ی وسیله ی رفع نیاز.گوجه فرنگی و سیب زمینی و پیازی که همیشه تو بقالی سر کوچه هستن ! چه نیازی به ذخیره کردن تو انبار خونه آخه !
ولی کاش مشکل همین بود . اونقدر این روابط گسترده شده و امروز با نسترن فردا با نسیم که طرف وقتی زیر سقف میره هم تصور میکنه همسرش گرل فرند/بوی فرندشه ! تا تقی به توقی خورد پاشیم بریم توافقی جدا شیم ! عین پدیده ی کات کردن ریلیشن شیپ ها !

متاسفانه همینطوره

راه حلش چیه؟
و اینکه چرا دخترها به راحتی راه میان باهاشون؟

خوندم که همون اول
 میدونم چی میگید
دلم میخواد سرب داغ بریزم توحلق دوستتون

مگه فقط دوست من اینجوریه؟

دور و برتونو ببینید پره

شما جزو پسرهای خوبید.
امیدوارم خداوند به پاکی خودتون نگاه کنه همسری پاک تر نصیبتون کنه .البته مطمئنم که همینم میشه.

شما لطف دارین به بنده

خدا نصیب همه کنه

فرقی نداره صاحبای این طرز تفکر سرب داغ میخوان.
خودم خندم میگیره
نفس نقره ای ۱۷ بهمن ۹۴ , ۱۹:۲۵
فوج فوج از اینا تو دانشکده ما هست! ترم به ترم مبادله جفت با جفت :|

من حالم به هم میخوره از این عشق های لحظه ای، ساعتی

چند ماهه

با یه گل بهار میشه یه دست هم صداداره آدم بشکن میزنه خب

ممنون ازاین تریبون آزاد.بدرود.

خواهش میکنم

همین چیزی است که اسمشا میذارن ازدواج سفید نه ؟؟یعنی چی میشه اخر عاقبتمون .خدا بخیر بگذرونه .

نه بابا این همون دوستی های خودمونه!!

ازدواج سفید که از این یه مرحله بالاتره

لایک به ملکه شیشه ای 
مداد رنگی ۱۷ بهمن ۹۴ , ۱۹:۵۰
آره والله!
شنیده شده حتی در مواردی خواستگار محترم وزن عروس خانوم رو هم پرسیدن و طفلک گوله گوله چربی سوزونده از خجالت:))))
پس واسه چی اینا رو می پرسن؟!!!
آیا هدف سلاخی نیست؟:)))

هدف کسب اطلاعاته

خب شاید خواسته ببینه میتونه بلندش کنه یا نه :)))))

خب ولی بنظر من خیلی خوبه آدم خودشو بشناسه اگه میدونه مرد ازدواج نیس خودشو،دیگرانو و یه عالمه آدم مرتبط رو درگیر نکنه 

منظورتونو از معطل کردن نفهمیدم


خب طرف پاشه بره توی یه رابطه(ازدواج)که میدونه مردش نیس بعد هرز بپره بعد دوتا خانواده یا حتی بیشتر یه خانوم که همسره(یا آقایی ک همسره) رو درگیر میکنه

توجیه خوبی نیست!

مداد رنگی ۱۷ بهمن ۹۴ , ۲۰:۳۲
خب این سوالا قبااااااحت داره!
من جای شما پسرا باشم,دست میندازم گییییییس عروس خانوم رو میکشم از زمین بلندش میکنم که همچین وزن رو دقییییق محاسبه کنم و یهو چند گرم اینور و اونور تحویلم ندن که غش در معامله نشه!تازه,با یه تیر دو نشون میزنی,اینجوری میفهمی جییییییییییییییییغ بنفش عروس خانوم چند دسیبله:)))))))

:)))))))

آره فکر خوبیه:))))

چه پست پر مباحثه ای شد در عرض دو سه ساعت... 

این مدل دخترها شاید میخوان کمبود محبتی که دارند رو اینطوری جبران کنند! یعنی شاید فکر میکنند که اینطوری جبران میشه!  در حالی که زهی خیال باطل! از چاله درمیان و تو چاه میفتن...؛ 

در این مورد نظرینمیدم چون دختر نیستم

ملکه شیشه ای ۱۷ بهمن ۹۴ , ۲۳:۱۷
خب دلایل زیادی میتونه داشته باشه . گاهی اون دختر اصلا تو باغ این روابط و قصه ها نیست.وقتی به خودش میاد میبینه دلش گیر کرده
ی وقتی هست نه.طرف میخواد کمبود های زندگیش رو جبران کنه.کمبود محبت.کمبود تائید و تحسین.کمبودهای مالی.اعتماد بنفس.کل کل با دوست ها .   و چی بهتر از پسری که نگاه گرم و پر محبت میکنه و انبوه تائید ها و مقبولیت ها
شاید اگه از کوچیکی به دختر هامون یاد بدیم شخصیت مستقلی داشته باشن.یاد بدیم مرد نه لولو خورخوره ست نه اون شوالیه ی آرزوها.یاد بدیم تو زندگی ابزارش هوش و فکر و شخصیتش باشه نه زنانگیش.و به پسر هامون یاد بدیم غریزه های بزرگتری تو وجودشون هست.یاد بدیم قبل از نر بودن مرد باشن.یاد بدیم کاری که خوب با بد در حق دختری میکنن یک روز گریبان خواهر و دختر و همسر خودشون رو میتونه بگیره.شاید به جامعه سالم نزدیک تر شیم

مرسی از جواب مبسوطتون

من کاملا حرفای شما رو تایید میکنم ولی دلیل اصلیش رو بیشتر رویا پردازی و تفکرات رویایی دخترا و همین مبحث برطرف کردن کمبود ها میدونم!
شاید
یه ایراد اینه که میدونیم ولی نمیخوایم قبول کنیم. نمیخوایم باور کنیم و ....

صد در صد با این ایده مخالفم،بحث اعتقادی و مذهبی و حلال و حروم بودنش جداست و من کاری ندارم بهش
اما از نظر احساسی،ارزشی که انسان داره،ارزش های انسانی اینا چی میشن؟
فکر نمیکنم ازدواج انقد هم بد باشه که میگن فقط زیاد سختش کردن با خواسته های سر به فلک کشیده بخاطر چشم و هم چشمی :)

دقیقا. انتظارات زیاد و راحت طلبی

چه خبره کامنتااااااااااااااااااااااااااا
برای اینکه از قافله عقب نمونم اومدم بگم لایک و برم :دی

:))

اینو باید میدونست دخترا فقط وقتی از جمله تو رو فقط واسه خودت میخوام خوششون میاد که طرف واسه ازدواج بخوادتشون
هرچقدر سن ادم میره بالا ازدواح پیچیده تر و وحشتناک تر میشه
گاهی فکر میکنم کاش همون 17 18 نهایت 20 ازدواج میکردم.
خیلی سخته یهو چیرایی ک داری با کسی قسمت کنی که شاید لیاقتش رو نداره!

خب اونا هم چیزیو میگن که طرف دوست داره بنشوه!!!

همینطوره.سخت تر میشه

اَسی بولیده ۱۸ بهمن ۹۴ , ۰۰:۰۰
همین شده که آمار ازدواج اومده پایین دیگه
نیازای احساسی رو از دوست میگیرن بقیه مسائل زندگی هم که رو دوش پدر و مادره چی از این بهتر؟

همین دیگه. مسئولیتم نیست!

ی نکته هم از همین تریبون بگم
منم مثل شما فکر میکردم دختر خوب بپوشه کسی کاری ب کارش نداره
اما جدیدا فهمیدم ربط نداره.
الان دیگه هیچی معلوم نی چی ب چیه!

الان که همه چی ریخته به هم. فقط پوشش نیست. نوع تفکر و رفتارم هست

میگم به اونی که اومده میگه بهتون وقتی با یکی دوستی... بهش بگین خسته نباشی جناب توروخدا دم در بده بیا تو... 
به گند کشیدن مملکتو والا 
برادر شما با این نشست و برخاست داری؟؟؟!!! به گروه خونی شما نمیخوره آخه اینا 😮😮😔😔

کشیده شده رفته!!
من با خیلیا نشست و برخواست دارم.هم اینوری هم اونوری

زینـب خــآنم ۱۸ بهمن ۹۴ , ۱۱:۴۴
همینطوری ک بعضی از نظرا ُ خوندم دقیقا همینه ، این روش زندگی تا کی قراره ادامه پیدا کنه ؟؟
ذات انسان و دل انسان جوری هست ک فقط یک نفر توش جا میشه ، آدم از یک سنی هم ک بگذره ( بعد از طی این هرزگی هـآ ... ) احساس میکنه احتیاج ب یک مامن داره ، یک جایی ک مطمئن باشه مال خودشه ، آرامش واقعی ، علاقه واقعی
و گاهی اونقدر دیر میفهمن ، چون خیلی ز یاد خودشونو غرق این روابط کردن ک بعد از فهمیدن هم آنچنان کاری نمیتونن واسه خودشون بکنن
چون دیگ شدن شُهره شهر ب عشق ورزیدن !!!
و دقیقا بدی این قضیه اینه ک اینجور افراد واسه همین کثافت کاریشونم میرن دنبال دخترای پاک و ورح اونا رو همینجوری ک خودتون گفتین نرم نرم آلوده میکنن ...
و ممکنه اون دختری ک آلوده شده حتی بعد از تجربه شکستش دوباره نتونه ب زندگی قبل از پاکیش برگرده ...
و اینا همه به نظر من تاوان داره ، اونم توی همین دنیا
شاید ک نه ، اکثر این پسرها قطعا واسه ازدواج دنبال ی دختر آفتاب مهتاب ندیده هستن ؛ با ی بار صحبت هم توی جلسه خواستگاری متوجه میشن ک این دختر چجوریه ، چون اینقـــد دختر از زیر دستشون اومده و رفته ک قشــنگ میفهمن این دختر پاکه یا نه
ی دختر پاک با ی پسر ناپاک ازدواج کنه ؛ اول از همه ممکنه این ی امتحان خدا باشه واسه اون دختر ، یا حتی ی فرصت واسه اصلاح ب اون پسر
و در نگاه بعدی هم شاید واقعا اون دختر هم یکی بوده مث خود همون پسر ، ولی اونم زرنگی کرده و اصل خودشو نشون نداده ...
بلاخره تاوان داره ، این ُ مطمئنم
امیدوارم اینجور افراد اگ اصلاح نـمیشن ، نسلشون از روی زمین برداشته بشه ب حق علی (ع) انشـــــــــآلله 
: /

من کاملا با حرفاتون موافقم .تاوانم داره ولی فکر نمیکنم همه هم نتیجه کاراشونو همین دنیا بگیرن

اصلا قبول ندارم پستتون رو, کلا شما یه نگاه مردسالارانه و  سنتی دارین که خیلی آزار دهنده است.
بعد به شدت هم بدبینید و فکر می کنید ادما فقط اونی هستن که شما میبینید.
کم کم 100 تا زوج رو میتونم براتون مثال بزنم که دوست بودن باهم, روابط سالم داشتن, پسره هم فکر سوئ استفاده نبوده, شما دیگه زیادی منفی بافید. قبول دارم هستن از این ادمای مریض ولی قطعا اونی که گیر همچین مریضی میاد از اونم مریض تره شک نکن.

من نظر شخصی خودمو مینویسم. میتونه غلط یا درست باشه 

و هر کسی میتونه نظر مخالف یا موافقی نسبت بهش داشته باشه و نظرش برای من محترمه :)

من اکثریتو میبینم. از اون صدتایی که گفتین چند صد تا دیگه میتونید نام ببرید که تهش این نشده؟

همه مثل هم نیستن خداروشکر هنوز امیدی به جامعه هست کفه ترازو ی خوب و بد شاید بالا پایین شه ولی خوبی محو نمیشه

امیدوارم اینطور باشه

یا خدا 40تا کامنت تا الان :))

سلام

همینه که آمار طلاق میاد بالا آمار ازدواج میاد پایین!

بنظر من دنیا عوض شده

 تقصیر جامعه ،استفاده نادرست از  ماهواره( من کلاً با ماهواره مشکل دارم چه درستش چه اشتباهش :دی)  نبودن شغل ، گرونی ، تربیت نادرست ،کمرنگ شدن دین تو خونواده و حتی جامعه ، رواج فرهنگ غرب ، بی مسولیتی، نداشتن آگاهی بچه هامون چه دخترا چه پسرا،

نداشتن رابطه صمیمی پدر و مادرا  و اقوام نزدیک با بچه هاشون  

آموزش اشتباه خانواده ها و حتی مدارس در زمان نوجوانی بچه ها!

همه اینا باعث این داستانا میشه ://

دوست شما قطعا در زمانی نوجوانیش یکی از مشکلات رو داشته بنظرم باید رو اینموارد کار کرد

جامعه مون رو خودش کار کنه رو آموزش کار کنه و...




دنیا عوض نشده. طرز فکر ماست که عوض شده

گفتنش راحته! به نظر من بدتر میشه که بهتر نمیشه

همون طرز فکر منظورم بود :)
منم مطمنم بهتر نمیشه بلکه بدتر هم میشه :||
تا این نوع سیاست های غلط وجود داره چه تو خونواده چه تو بطن جامعه چه تو مدرسه هامون وجود داره 
همین آشه و همین کاسه :||

:)

بحث خیلی مفصلیه...

من همیشه به دوستام میگم که خداروشکر میکنم که همسرم به هیچ وجه قبل ازدواج اهل این برنامه ها نبوده. بنظر من اینکه میگن دختر خوب تو این دوره زمونه کم شده بیشتر در مورد پسرا صادقه! یعنی بیشتر پسر خوب کم شده! خب آخه تو خانواده هایی که قید و بند ندارن که هم دختره آزاده هم پسره. تو بعضی از خانواده های مذهبی هم باز پسره آزاده ولی دختره نه! بعد هم پسرایی که دوست دارن که خب یه دختری هم اونور قضیه هست. یه تعدادی هم دوست ندارن ولی مدل های دیگه خلاف میکنن! :| واالا ! :|

حرفتونو کاملا درسته. تعداد پسرای خوب از دخترای خوب کمتره

ولی هر دو کمن

صآب خونـه ۱۹ بهمن ۹۴ , ۰۰:۱۷
دنبالید با اجازه

:)

مشکل هم زیاده ! شما از همین فضای مجازی و جک هایی که به وفور هر روز داریم میخونیم و همه چی رو داره برام طبیعی و خنده دار میکنه بگیرین تا سختی ازدواج و کار و اینا !
ولی خب از یه جنبه ای دوستتون راست میگه! ازدواج کردن خیلی سخته! شما دیگه باید مریضی طرف رو قبول کنید ، حال بعد روحی گاهی اوقاتش رو قبول کنید ، مشکلات خود و خانواده اش رو قبول کنید و هزار تا قضیه دیگه غیر از بعد مالیش! ولی خب آرامشی که آدم تو ازدواج داره هیچ جا نداره. این چیزی نیست که من بگم و شما متوجه بشین. باید ازدواج کرد تا فهمید چقد آدم آروم میشه روحش با ازدواج...

دخترا هم بخاطر علت های مختلف میرن سمت دوستی. بنظر من اینکه میگن ازدواج و اینا چرته! دیگه الان باید یه دختر خیلی احمق باه که فک کنه دوست پسرش میره باهاش ازدواج میکنه! اکثرا یا بخاطر مادیات و ایناست ، یا بخاطر کمبود محبته ف یا بخاطر همون مسئله ایه که پسرا دنبالشن! :|

والا من شنیدم. تجربشو نداشتم!


منم با حرف شما موافقم. فکر کنم بیشترشون با همین نگرشی که شما میگین میرن دنبالش ولی یه سری هم با فکر ازدواج میرن

ای وای از این طرز فکرای اینجوری ،عجب  جامعه ای بی مسئولیت و بی قید و بند  ....
متاسفانه روز به روز هم به تعداد آدمایی که این طوری فکر میکنن اضافه میشه
این دوست شما خیلی زیاد به خودش مطمئنه که همیشه اونه که خیلی راحت خسته شد میره
شاید نمیدونه یه جایی یکی مثل خودش بالاخره به پست اش میخوره وقتی خیلی وابسته شد طرف اش خسته میشه میره
خیلیا باور ندارن هر کاری که بکنن در درجه اول به خودشون برمیگرده

 

شاید یه روزی اینجوریم بشه

خانم_ تیچر ۱۹ بهمن ۹۴ , ۱۹:۲۹
الان من این کامنتا و اینارو خوندم نتیجه گرفتم دوس پسرموبزنم شارژر از برقم درش نیارم:)))

ما که نفهمیدیم

مداد رنگی ۱۹ بهمن ۹۴ , ۱۹:۳۲
چرا دیگه پستت نمیاد مستر نیما؟!

به موقعش میاد

سلام
روابط آدمها در جامعه ما در تمام سطوح به شدت سطحی شده! سطحی یعنی سعی میشه یه چیزی باشه مثل روابط جوامع دیگر ولی متاسافنه چون مشکل عدم تطبیق هست میشه یک چیزی شبیه سایه اون روابط نه تازه خودشون. فقط شبیه سایشون!

روابط بیشتر ظاهری شده، بیشتر نمایشه! و خیلی سطحی

یه متن خوندم که 
وقتی مردا زنی رو رام میبینن
تازه بدقلقیشون شروع میشه!
با اینکه شدیدا موافقم باهاش
ولی موافق هم هستم که خانومام از همسرشون بیشتر توقع دارن تا دوست پسرشون
برا دوست تیپ میزنن خفن
حتی با امانت گرفتن
ولی همسر نه!

خلاصه و این صوبتا
وقتی ماجرا جدی میشه
خیلی چیزا جدی میشه
خیلی مسایل که قبل مهم نبوده و راحت ازش میگذشتیم

شادزی

همیشه آدما وقتی یه چیزو مال خودشون میدونن قدرشو نمیدونن ولی اگه بگن یه چیز زودگذره اونموقع باارزش تره براشون!!

مستر منظورتون از خط آخر پست چی بود؟ بگید دیگه قشنگ معلومه یکیو دوس دارین

:)))))) 

آخه چخ ربطی داشت واقعا این حرف شما با این که من یکیو دوست دارم
منظورم اینه که تفکر و خواسته های من با ایشون از زمین تا آسمون متفاوته

بعضی ها چقدر راحت به خودشون اجازه میدن هر حرفی رو بزنن!!!!! 
بعضی ها چقدر راحت توهین میکنند، تهمت میزنند! 
طرز فکر و حرف زدن بعضی ها چقدر تاسف برانگیزه!!! 

کسی که به راحتی به دیگران بدون دلیل تهمت میزنه مطمئنا یه جایی کارش بد میلنگه

نباید جدیشون گرفت

چرااینقدر راحت تهمت میزنن؟:|جلل خالق 
سکوت در مقابل این تهمت جایزه ؟

انتظار دارین چی بگم؟جوابشونو ندم بهتره

بقیه خودشون بهتر قضاوت میکنن

نمیدونم ولی سکوت رو جایز نمیدونم.پیغمبر تو کوچه باهمسرش که روبنده داشت از کناراصحابشون رد میشن روبنده رو میزنه کنار میگه همسرمه.یعنی نخواستن خودشونوتوجایگاه تهمت قرار بدن ازخودشون دفاع کردن.فضای مجازی با این هجم مخاطب سکوت خوب نیست

من 7-8 ساله وبلاگ مینویسم و این اولین باری نیست که آدم های اینجوری به پستم میخوره

وقتی جوابشو نمیدم یعنی نظرش اونقدر برام بی ارزشه که حتی حاظر نیستم جوابشو بدم

من نه با حرف یه نفر به عرش میرم نه با تهمت یه نفر به فرش میام

ولی همه به اندازه خودتون شمارو نمیشناسن منم بودم حرفش برام ارزشی نداشت ولی نمیتونستم دراین مورد سکوت کنم .سوگندبااین اطمینان؟

مگه دروغ گفتن یا قسم دروغ خوردن کاری داره؟

کسی که تهمت میزنه بدون اینکه حتی منو بشناسه، قسم دروغ واسش کاری داره؟
این که خیلی واضح و مبرهنه. این جور آدم های مریض رو هر وبلاگ نویسی باهاش مواجه شده
من نظرشو تایید کردم چون میدونم خواننده هام خوب با طرز فکر من آشنا هستن
وگرنه اصلا تاییدش نمیکردم

عه چه کامنتای زیادی!
گفتم بیام به خیل عظیم جمعیت بپیوندم...فردام که 22 بهمنه!  :))

انقدر زیاد شده از این جور آدما که آدم نمیدونه طرف واقعا نیتش خیره یا همینجوری دوستی و این صوبتا... انقدرم بازیگریشون خوبه...انقدر خوبه که نگو!
من میشناسم کسیو که 3ماه از ازدواجش گذشته بود و چقدر دختره رو میخواست قبلش و چقدر دنبالش رفت و چقدر رفت خواستگاری تا آخر دختره شد رنش... بعد از 3 ماه به یکی از دخترای خانواده ی زنش پیام داد که من تورو میخوام و دلم میخواد باهات باشم، و کلی هم قربون صدقه و دوست دارم و...
بهش میگه تو که زن داری بدبخت...مگه زنتو دوس نداری؟ برگشته میگه جونمم واسش میدم ولی تورو هم میخوام!
یعنی خاااااااک تو سرش!

واقعا هیچ حرفی در مقابل اینجور آدما ندارم :|||||||||||

از هر فرهنگی، فقط اون تیکه‌هاییش که به مذاق خودشون خوش میاد رو برمیدارن
کلنم کار به باقی موارد ندارن!
و همش از راحت طلبی بلند میشه.

اونجا طرف تو سن چهل سالگی میره ازدواج میکنه چون تا چهل سالگیشو این مدلی ایشون فرمودن طی کرده!
و تهش به این نتیجه میرسه آخرش که چی؟؟ تنها بمیرم؟
و چون از زمان پدرِ پدرِ پدرِ پدرِ پدرش و قبل تر فرهنگشون تقریبا این بوده، هیچ گندی از توش در نمیاد( با توجه به فرهنگ خودشون).
و یه خونواده با هزار مشکل تشکیل میشه که بچه وقتی ده سالش بشه، باباهه پنجاه ساله ست ولی بالاخره یه بچه این وسط به نسل بعد اضافه شده!

برداشتن همینو آوردن اینجا، طرف تا اواخر سی سالگی پی همین ایده‌ئولوژیه.
میشه چهل سالش!! دیگه زن درست و حسابی گیرش نمیاد!!
میمونه تنها، افتضاح اندر افتضاح میشه!
یا اینکه یه زن گیرش میاد با هزاران اگر و اما!
تهشم بچه‌ای به نسل بعد اضافه نمیشه!
و این فاجعه‌ست همانا اگر بدانند!!!!

ما مردم خوبی داریم!! ولی عموماً اهل فکر کردن نیستیم!!
هلو برو تو گلویی دلمون میخواد!
تن به سختی بده نیستیم!
...


مردم ما بین زمین و آسمونن! مشکل اینه که نمیدونیم چی میخوایم

خیلی از پسرا اینجوری زندگی میکنن کلی کثافت کاری میکنن ودلشون خوشه که اخرش با یه دختر 

نجیب ازدواج میکنن اما اینطور نیست اون سهمی که خدا براشون در نظر گرفته برا ازدواج با یه همسر 

صالح ازش کم میشه

من دیدیم آدم اینجوری بعدم رفته یه دختر آفتاب مهتاب ندیده گرفته!!!

بعضی وقت ها شک میکنم به این قضیه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">