ساحل افکار

بایگانی

:))

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ

جدیدا سعی میکنم با زبونم کسی رو ناراحت نکنم

.

.

.

فقط با زانو :)))))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۹
مستر نیمــا
با آرنجم میشه!
میشه با پشت دست هم حتی...در حالی که یه انگشتر به این هوا تو دستتونه... !

نچ نچ نچ چقدر خشن :)))

:))
آرنج هم خوبه 

همه استادیناا

سلنا گومزم میخواد با این روحیه صلح طلبش اونوقت!!:دی

:)))))))))

وا خوبه نگفتم با لگد:)))

وقتی عصبانی هستید چایی سبز با لیمو بخورید
من امتحان کردم


 هیچ تاثیری نداره، ولی کلاس داره

=))))) خیلی خوب بود این

خیلی خوب بود این پست :))))

:دی

با پشت دست قسمت استخونه انگشت بزرگه گزینه ی خوبیه

لامصب تجربیاتم بالاستا:))))

نمیدونم کدوم بیچاره ای اینو نوش جان کرده ولی خدا رحمتش کنه:))))

یعنی چی؟

بخونی میفهمی!

اَسی بولیده ۲۹ بهمن ۹۴ , ۲۳:۲۸
از اون لحاظ :)))

:دی

خوندم که پرسیدم اصلا خنده دار نبود 

جک بود! دیگه معنیش کنی مزه نداره

تو دعوای بچگی با پسرخالم همش با زانو میزدم زیر شکمش دیگه نزدیک نمیشد

نچ نچ نچ نچ

خعلی نامردیییی

با ارنج هم میشه !!

زیاد استفاده کردیناااا:)))

:)))))))
من فک میکردم زانو فقط شگرد منه!
بچه که بودیم تو دعوا من زورم به برادرام نمیرسید، فقط وقتی میفتادن زمین، من با زانو میرفتم تو شکمشون!
هنوز که هنوزه برادرم شاکیه از زانوهای من...

بیچاره برادره:)))))

چقدر خشن بودی:))))

دستام و می چسبوند به دیوار خب راه دیگه ای نبود!:))))

:))))

در اینمورد شربت آبلیمو بخورین عصبانیت تون فروکش میکند اونموقع است که با زانو هم کسی رو اذیت نمیکنید :)

+
پس دست به پا هم دارید :دی 
نوچ نوچ نوچ نوچ:|

:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">