ساحل افکار

بایگانی

هویجوری

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

من عاشق این سریال های طنز خارجیم! یعنی هر بار میبینم خودم حس میکنم هورمون های فرح بخش همینجوری هی تو خونم پمپاژ میشه

وقتی میخوام یه سریال طنز ببینم همون حسی رو دارم که یه بچه داره، وقتی بهش میگین میخوام یه شکلات خوشمزه بهت بدم


بعد داشتم فکر میکردم من از چه کادویی خوشحال میشم؟ یکم فکر کردم دیدم یه ادکلن خوش بو و البته گرووون قیمت، یا ابزارآلات!!! یک کیف و ساعت :دی و یه سریال کامل و البته وسایل دیجیتال البته با انتخاب خودم،

یعنی هدیه دادن یه گوشی ممکنه حتی منو ناراحتم بکنه اگه اون خصوصیاتی که میخوام نداشته نباشه!!!

بیچاره نگار من :)))))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
مستر نیمــا
سلام 
اسمش نگاره ؟
مبارک باشد ...
ایشالا به پای هم پیر شین حوون :دی 

اسمشو که نمیدونم هنوز!

نگار استعاره از یاره

اگه ادکلنش خوش بو اما ارزون قیمت باشه چی؟خوش حالتون نمی کنه؟
نگار که قضیه ش فرق داره:) بقول مامان بزرگم" دوست مرا یاد کند،بیذو(بذار) یِی (یه) گردو پیک(پوک) باشه
:))

چرا در اون مورد خوشحال میشم :دی

من طنز دوست دارم اما نمیتونم خارجشیو بشینم تماشا کنم
خارج از حوصلمه!:دی مگه اینکه اتفاقی ببینم! خودجوش سمتش نمیرم

شما خوب خانوم نشدی!:دی چیز دیگه مد باشه یه وقت؟؟؟:دی
ولی ساعتو دوست داشتم:)) ساعت خوبه! خیلی خوبه:دی

من عاشق طنزم
یعنی متنفرم کسی بهم لباس هدیه بده!!!! :))))

خودم بخوام یه چیزی بخرم مشکل پسندم
ولی یکی کادو بده اصن ماهیت کادوش برام مهم نیست چی باشه 
مهم اون حس خوبیه که بهم میده

با یه بستنی عروسکی همون قدر ذوق میکنم که با یه سکه یا یه شاخه گلی که از کنار خیابون کنده شده باشه حتی :))))

من نه واسم مهمه :)))))

اقا چ خوش اشتهایی سلنا و این کادوهااا :)))))
بعد خودتون لابد ی ماچ کادو بش میدید ک خیلی هم بار معنوی داره!:)))

خب من چون احساس اینا واسم مهمه ماچ با بغل با هم  کادو میدم :دی :)))))

خوش به حالتون که هورمون های فرح بخش تو خونتون پمپاژ میشن؛ خدا رو شکر...

جاتون خالی:دی

برای اقایون خریدن ادکلن خیلی خوبه آخه واقعا خرید کردن واسه مردها خیلی سخته :)))

قبول دارم


نگار من به مکتب نرفت و بقیه اش یادم نیست :دی 
داداش کوچک منم  همیشه اسم پریسا رو بعنوان یار خطاب میکند :دی 
بعد میگه از بس پریسا گفتم  میترسم یهو یارم اسمش بشود پریسا :دی 

اتفاقا اسم خوبی است به هم میاید :دی 
مستر نیما و نگار :دیی 


+
چرا متولدین شما همشون بدون استثناء از این ابزارآلات خوششون میاد ؟o_O
چرا واقعا ؟:))


من خودم خیلی فنیم :دی

عاشق ابزار کارم . اصن یه وضیاااا

پس اول عاشق ابزار آلات بودین بعد عاشق نگار :دی 


+
یه گوشی خوب بنظرتون چه خصوصیاتی باید داشته باشد ؟
میخوام گوشی بخرم ولی نمیدونم چه نوعی باشد ؟:(
فقط میخوام دوربینش با کیفیت باشد :)
ممنون از راهنمایی تون :)

آره:))))


اول جیبتونو باید نگاه کنید!بعد استفاده ای که میخواین بکینید در چه حدیه!
بیشتر از 1200 بالای گوشی ندین!!!
رمش بالا باشه- سی پی یو هم همینطور. کیفیت صفحه خوب باشه
حتما دو تا سیم کارت بخوره. رم هم حتماااا بخوره همزمان با دو تا سیم کارت

مداد رنگی ۳۰ بهمن ۹۴ , ۱۳:۰۴
ینی من عااااشق این مناعت طبعت شدم دیگه:)))
میگم کی میخواد واسه ات کت شلوار دومادی بخره مستر؟!!!!بدددد بخت میکنی بابای عروس رو:)))

خب من همیشه قناعت پیشه میکنم:)))))

=))))

ادکلن کوکو شانل:دی

این بو رو من عاشقم ولی متاسفانه هنوز قسمت نشده بخوام واسه مرد رویاهام بگیرمش

فقط یه بار روز مرد واسه داداشم گرفتم(:

نزدم تا حالا

اکسیس میزنم

خوش اشتهااااااا:))))))

:دی

طاها میرویسی ۳۰ بهمن ۹۴ , ۱۳:۴۲
برو این سریالو ببین:
how I met your mother

اینو دیدم :دی

مداد رنگی ۳۰ بهمن ۹۴ , ۱۴:۰۹
بهتون ادکلن پائول اسمیت رو پیشنهاد میکنم،عطرش فوق العاده س!
به نسبت ماندگاری و عطرش و برندش،قیمتشم خیلی عالیه!

کدوماش؟

12000زیاده حتی من اصفهانیم تو خرید گوشی :دی 
ممنون بابت راهنمایی تون مستر :)

+
سریال طنز خارجی تو تلویزیون مگه داریم ؟
من فقط چارلی چاپلین دو دوست میدارم یه زمانی دیدی ! دیدی بود دیگه ؟:)
اون قسمت چارلی رو دوست داشتم ک کفش هاشو بجای غذا خورد میدونین اون کفشش از چی تهیه شده بود ؟

مناسب میخواین؟

هواوی 4c بهترین گزینه است

من اصلا تلویزیون روشن نمیکنم:))))

من همیشه برا پدر و برادرم و عطر و ادکلن از نوع عالی میخرم !
سلیقه مو تو عطر و ادکلن چو ن همه قبول دارن راحت ترین و شیک ترین هدیه ایه که میشه خرید 
چون واقعا چیزی به ذهنم نمیرسه 
دیگه کفش و پالتو و کیف و این طور چیزا رو میزارم به عهده ی مامان :)))
شده بابا به هر مناسبتی پنج شیش تا ادکلن از ما کادو میگیره ! البته خودشم خیلی دوست داره :))

خوش بحالش

منم میخوام:))))

نفس نقره ای ۳۰ بهمن ۹۴ , ۱۴:۴۸
بابا هدیه ست! "هدیه" این که قراره چی باشه مطلقا به هدیه دهنده مربوط میشه :|

پس هدیه گیرنده نقش کشکو داره؟

مداد رنگی ۳۰ بهمن ۹۴ , ۱۴:۵۲
اکستریم.
شیشه های کوچیک دارن و کنارشون رنگین کمونیه.حجمش زیاد نیست اما واقعا موندگار و خوش عطره!
تو تموم فروشگاه های اینترنتی تموم شده انگار،پیداش کردم کد پستی بدین براتون خرید کنم.

مرسی. لطف دارین

مداد رنگی ۳۰ بهمن ۹۴ , ۱۴:۵۹
گوشی SONY اکسپریا  c5 هم عالیه.قیمتش یک تومن.8 هسته ای.دوربین جلو 13.دو سیم کارت و رم خور همزمان.رم شونزده.کیفیت تصویرش فول hd.در کل به نسبت قیمتش امکاناتش عالیه

اینم از هلپ :دی

نگار و نیما!
چقدم به هم میاین! :))

:))

زینـب خــآنم ۳۰ بهمن ۹۴ , ۱۹:۲۵
ماشــآلله توقعاتتونم کم نــیس
طفـلک خانومت : )))

:))

همانا به شما سریال how I met your mother را پیشنهاد میکنیم :)))

دیدمش قبلا

همون نوکیا یازده دو صفر بس ِته بیا برو کنار ببینم :))))))))
اَسی بولیده ۰۱ اسفند ۹۴ , ۰۳:۱۱
در زمینه ی گوشی کاملا با شما هم عقیده ام :/
یه سوال چرا تو ویژگیهای گوشی خوب روی 2سیمکارته بودنش تاکید دارین؟
چون من وقتی میخوام انتخاب کنم اونایی که 2سیکارته هستن رو خط میزنم اول از همه.  چون به کارم نمیاد و پول الکیه

منم قبلا مثل شما بودم. بخرین بعدا میفهمین.یه جاهایی واسه خوبه.مثلا بخواین از اینترنت یه سیمکارت گه که سرعتش بالاتره استفاده کنید و سیم کارت خودتونم فعال باشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">