ساحل افکار

بایگانی

درسته که بارون زد و امروز هوا خوبه ولی

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۴۶ ب.ظ

کارش از ما، خاکش از ما، نفتش از ما، دودش از ما، اختلاس و هپلی کردن پولشم واسه بعضیا

منتظر پست ساعت 12 شب باشید!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۵
مستر نیمــا
عهههههه این پلاک اروندا مثل پلاک ارسن؟
فقط اهواز یا 
چند تا استان مجاور؟

+ اینجام بارونی بود

فقط استان خوزستانه


چه خوب

تا وقتی که ملت خبرای دزدی رو میشنون و واکنششون اینه " نوش جونشون" همین کاس و همین آشه:)

هعیییی

واقعا سخته..چطوری نفس میشه کشید؟! :(

چقد خوب نقاشی شده :)

به سختی

عه این عکس رو بچه ها پریروز فرستاده بودن من محو نقاشی شدم

ادم خاکی هم درس کرده بودن 

ولی امروز بعد بارون دیروز غروب خیلی خوب شده هوا
تونستیم نفس بکشیم/:

امروز هوا عالییی بود

زینـب خــآنم ۰۵ اسفند ۹۴ , ۲۰:۱۱
شما اهــوآزیــد ؟ 
: (

بله

برای همین است آدم مجاب میشه نری پای صندوق بخاطر همین خاک نفس نکشیدن ها :||
بخاطر سرطان ریه :(((
بخاطر عفونت ریوی :(((
بخاطر آلودگی هوا :((
اینقدر من از این خاک خاطره بد دارم که فکر نکنم کسی  ازش خاطره بد داشته باشه :(
یادمه چند سال پیش استاندار وقت دولت قبلی  گفته بود :
بابا این تبرکی کربلاست مردم میرن از کربلا میارن ما به همین راحتی میرزه رو سرمون ازش با خیال راحت عبور مبکنیم.
من نمیدونم فقط تو اینجا تبرکی محسوب میشه ؟
تو تهران نمیشه ؟
فقط غرب و جنوب این تبرکی رو باید بگیرند ؟:||

ببخشید بابت پرگویی :(
دلم پره از این خاک:((


خب رای نده. ببین درست میشه:|

آقا مگه نگفتی پولای بلوکه شده برگشته به خزانه ی دولت؟!
پس چرا اینا هی میان میگن خزانه ی دولت خالیه و جلوی هرنوع تسهیلاتی رو گرفتن؟

قرار نیست که همشو خرج داخل کنن!

بعلاوه یه نفر!!! اسمشو نمیبرم کلی وام گرفته که بدهیشو این دولت باید بده. از کجا به نظرتون داره میده؟

اوفففف
چقدر بدجوره :((
هعی...

بله

هعییییی
فقط خدا رو شکر که بارون اومد هوا از این رو به اون رو شد. واقعا خفه کنندست

آره واقعا

میتونن میکنن
چ باحال
دنبالت میکنم فقط برا این عکسه 
توم دنبالم کنیا

مرسی:|

هنر در ریز گردها هم باشد
مردانی از جنوب کشور به ان دست میابند
قال اینجانب (ره)
والا!

:))

ایران فقط تهران نیست :)

بله

کلنگ همساده پسر ۱۱ اسفند ۹۴ , ۲۲:۴۱
تهران هم هواش وضع بهتری نداره!

خاک که نداره حداقل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">