ساحل افکار

بایگانی

این پست رو دریابید بدجوررر

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ب.ظ

اگه بگن فقط و فقط میتونید 10 تا آهنگ داشته باشین مخصوص خودتون چه آهنگ هایی رو انتخاب میکنید؟؟مطمئنا تاپ تن آهنگ هاتون خیلی جالب خواهد بود.

از یکی تا 10 تا آهنگ هر چند تا دوست داشتید اسمشو و اسم خوانندشو یا لینکشو بذارید تو قسمت نظرات:)  

منتظر نظرای همه هستما. مخصوصا شما دوست عزیز!!!

غایبا نمره منفی میگیرن. استفاده از لیست دیگرانم تنها در صورت گذاشتن لیست خودتون حلاله وگرنه حرومه حرومه ( با لهجه یزدی بخونید) :)))))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۱
مستر نیمــا
با این عنوان گذاشتنت! فی الفور اومدم ببینم چی شده :))
لیست هم میگیم در اتیه انشالله...

:)))

گمـــــــشده :) ۱۱ اسفند ۹۴ , ۱۹:۰۸
به ترتیب نیستن ولی اگه قرار باشه ده تا آهنگ داشته باشم اینا هستن:
فوتوگراف از اد شیران
hello از adele
million years ago : adele
علی رضا قربانی: ارغوان
دوست دارم زندگی رو :سیروان خسروی
حوض کاشی: حجت اشرف زاده
یه اهنگ هست هر وقت می ریم جایی تو ماشین پخش میشه. اسمشو نمی دونم.
اوممممم..خب دیگه نیدونم راستش.. با اینا خاطره دارم. اگه روزی تنها باشم اینا رو می گوشم.
یکی دو تا از آهنگای مرتضی پاشایی هم هست. مثل یکی هست تو قلبم.

مرسییییییییییییییییییییییی

آهنگ ها عالی بود

خانوم گل ابی (بی نهایت خاطره دارم)
یه مرد ابی
شهر باران علیزاده، خواننده رو مطمطئنم اما اسم شعر رو نه همون ک توش دوتا بال داری هست!:)))
بازم هست اما یادم نیست دقیقا :))))
از یگانه و جدیدا خواجه امیری هم متنفزم.
خودتونم لیست بزارید حب!

ممنون

لیست هر چیبلند تر بهتر:دی

سلام...
خیلی بیشتر از 10 تاست...

شما 10 تای اولشو بگو

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
:|

زحمت کشیدین :|||||||||

نفس نقره ای ۱۱ اسفند ۹۴ , ۲۰:۱۵
بایلاموسِ انریکه خیلی خاطره انگیزه!! خیلی :)) مثلا ممکنه نوه هام منو در حالت فریاد کشیدن و قر دادن با این آهنگ ببینن!
بنان و داریوش رفیعی و اون یکی داریوش رو خیلی گوش میکنم! میخواستم اونارو بگم همش همونا میشد :دی

مرسیییییی

خیلی متفاوت بودن :دی

بین آهنگایی ک الان تو گوشیم دوستشون دارم:

فقط دعا کن و رفته از علی زند وکیلی

اشارات نظر میلاد درخشانی

عارف_عشق

از تو دلگیرم محمدرضا هدایتی

john legend_all of me

معین ترکم نکن

پس من چی_wantons

از بین چنتا اهنگی ک این اواخر گوش میدم انتخاب کردم چون در غیر این صورت خیلی زیاد میشدن...

مرسییییی

 قشنگ بودن

زهرا یگانه ۱۱ اسفند ۹۴ , ۲۰:۲۳
برای من اکثرا هندی به سمت ِ آسیای ِ شرقی هستن :D
غیر از اونها،

_ آتش در نیستان / شجریان
_ تب / گروه آریان
_ What you want / Evanescence
_ Stranger like me / Phil Collins
و جدیدا
_ عشقت که باشه / علیشمس - مهدی جهانی

هندی؟!!! آسیای شرقی؟ :))) واییییی؟؟

مرسی

مرسییییی. 

خیلی خاموشیناااااا

جدیدا شیخا زیاد شدن. شما کدومشی؟:))))


مرسیییی

زهرا یگانه ۱۱ اسفند ۹۴ , ۲۱:۰۷
موسیقی ِ قوی ای دارند.

ممنون بابت لینک دانلود ها. اکثرشون رو دانلود کردم.

عجب!

معلومه دنبال آهنگینااااا
:|
غیب گفتم
من همه چیز قرو قاطی میگوشم

حتی قیب!

چند وقته هندزفری زده شدم
شاید به خاطر کارم باشه که صبح تا عصر هدفن تو گوشم بود و رو سیگنالا کار میکردم...

آی هپ یو گت بتر سون

دیگه شرمنده در حین آینه کاری و دست چسب چوبی کامنت گذاشتم!همونا یادم بود!:)))
خواستم بگم چقد وبت مهمه در همه حال میخونم!:)))))

مرسی

حالا نمیشه با لهجه اصفهان بخونیم(((:

خان دایی جان خان دایی جان از سعید آقا خانی:دی


اهو دشت چی یادم رفت ((:

اینا اهنگهای نوستالژی منن ازدوران کودکی:دی

یوخ


مرسیی

نیمه سیب سقراطی ۱۱ اسفند ۹۴ , ۲۲:۴۱
ماه و ماهی : حجت اشراف زاده
چله نشین + برای من + اعجاز + مرداب : گوگوش
چکاوک + پرستش + نصویر رویا + من از تو : داریوش
انتخاب : شادمهر
چرا رفتی : شجریان
باران تویی + آشوبم : چارتار

ممنوننن

باز هوایی شده ای- در شب گیسوان تو- از آلبوم آخر پرواز همای(اصلا کل آلبومش)
ماه و ماهی- حجت اشرف زاده 
اوچوم سیاهه- آهنگ کریستف رضاعی
پرده نشین- علیرضا قربانی (ارغوان رو تو وبلاگمم گذاشتم! اینجا گفتم یکی دیگه رو بگم:|)

+ از آهنگ های چاوشی جان و قربانی گرامی و همای جان خیلی فاکتور گرفتم. اونقدری زیادن که نشه بشمرم، صرفا اینا تو ذهنم اومد. نمی تونستم از هیچ کدومشون بگذرم:| شرمنده بیشتر شد خلاصه!!!

مرسی بابت آهنگ هااا

افسار -همخواب - به رسم یادگار-ماه پیشونی -نفرین به جنگ - غیر معمولی(  آقا محسن :)     )
پرسه -تصور کن (سیاوش قمیشی)
  Win The Race-You're My Heart - You're My Soul- -Modern talking
چرا رفتی - همایون شجریان
زمستون - افشین مقدم
...


مرسییییی

شال _گروهThe way
حوض ماهی_ حجت اشرف زاده
دوست داستم_ چاووشی
اینم از پلی لیست من:) فیوریت پلی لیست من یعنی :دی

ممنون از لیست

۱ اهنگ فراموشی از انریکه
۲ اهنگ زخم زبون چاووشی 
۳اهنگ ابی از ابی
۵اهنگ کجایی از چاووشی 
۶اهنگ ( اه ای دل مغموم...) از چاووشی.اسم اهنگ یادم نیست:)

مرسییییییییی

کامنت من پریدددد:|¿

خیر سرم شلوغ بود. نت نبودم

الان ارزو میکنم اینجا تلگرام بود تا بدون هیچ حرفی فقط یه عالمه اهنگ سند میکردم:|

خب نیست!!

حضور ذهن ندارم خب.چون من تاپ تن هامو تو گوشیم نگه نمیدارم تا زیاد نشنوم و دلمو نزنن:)
اینایی ک یادمه:
90درصد آهنگای داریوش خصوصا شام مهتاب+60درصد آهنگای ابی+یه سری های دیگه:|
کلا وطنی!

نه دیگه این نشد لیستاااا

سلام.
این لیست حداقل برای خودم، خیلی ارزشمنده: 

اکثر آهنگ های محمد اصفهانی، از جمله: نمی دانم چه میخواهم بگویم!
اکثر آهنگ های رضا صادقی، مثل این آهنگ قدیمیش: دلم برات تنگ شده جونم...
زنده یاد "جهان"، مثل: دیدی که رسوا شد دلم؛ مثل: دیگه عاشق شدن، ناز کشیدن فایده نداره؛ 
فریدون فروغی: حالا رفتی و من، تنهاترین عاشقم رو زمین.
همایون شجریان: نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل، چو تخته پاره بر موج...
مهدی یراحی: سازش؛ و هر جای دنیایی و...
شهرام شکوهی، مثل: دل دیوونه، من و تو، اسیری و ...
حتما چند تا از آهنگ های زنده یاد "ناصر عبدالهی"، که نمیشه انتخابشون کرد...؛
خیلی از آهنگ های احسان خواجه امیری، مثل: سلام آخر...؛
ایلیا منفرد: گل ارکیده .
آهنگ های زنده یاد :فرهاد مهراد" .
علیرضا افتخاری: خدایا بی پناهم، ای نامت از دل و جان، صیاد، امید دل من کجایی؟...
علیرضا قربانی: شب دهم، مدار صفر درجه و...
حبیب: مادر، قو، خرچنگ های مردابی، دل من گرفت از این شهر و...
خیلی از آهنگ های بهنام صفوی، مثل: ای جان...
اکثر آهنگ های گروه چارتار: مرا به خاطرت نگه دار، باران تویی، آشوبم و...
بامداد فلاحتی، مثل: ای ساربان...
مانی رهنما: پرنده...
میثم ابراهیمی: یکی همیشه هست، سر به راه و...؛
رضا یزدانی، (البته اگه بپسندین) مثل: یادآوری...
محمد حشمتی: شیشه و سنگ...
و یه سری آهنگ های قدیمی، مثا زنده یادان: غلامحسین بنان، حسین قوامی، کوروس سرهنگ زاده و...

پاینده باشید.


مرسییی از لیست بلند بالا!!

حداکثر 10 تا :دی

سلام
نیما لیست منو دوس نداشتی یا کامنتم نرسیده:)
منم یه لیست ده تایی ارسال کردم برات:))))

تو کامنت ها هستش!

برای خالی نبودن عریضه و عقب نموندن از قافله ی کامنت گذاران
الان اینو گوش میدم :)

http://www.loramusic.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%B9%D9%82%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-sway.html

نچ نچ نچ نچ

اصلا فایده نداره

اون آهنگه که الانور از نامجو گفته و اسمش رو یادش نبوده، اسمش دل زارم می باشد :دی با اجازه الانور :))))

لینکشو گذاشتم

:دی

هزار بار از صبح این صفحه رو رفرش کردم، هی نوشتم تا وسط رفتم یه چیزی پیش میومد باز مجبور میشدم از اول :|
...
1. رفتی/ علی زندوکیلی
2. سیاه چشم/ علی رستمیان
3. باور/ 7th band
4. به جان تو/ عصار
5. بدون چتر/ علی ملایی
6. بدرود / سالار عقیلی
7. beethoven/ furelise
8. پاییز / احسان خواجه امیری
9. ماه هفتم / مازیار فلاحی
10. به رقص آ/ محسن چاووشی

اینم محض تفریح!

دلبر / امیدحاجیلی!!

اینا تاپ تن نبودن البته، من همه آهنگام تاپ تنن برام:د
ترتیبشونم بیانگر ترتیب اهمیتشون نیست، بیانگر ترتیب با نظم و ترتیب کامنت فرستادنمه:دی

یه تعدادم که جدا فرستادم برات

لینکارم خودت پیدا کن، تنبل :پی

مرسیییییی

میدونممم:))))) به لهجه پونه و پلویز بخون!

:))) پونه و پلویز یادم نیست چجوری میدونم میگفتن!
فقط یادمه چجوری اوگولات میگفتن!:دی

یه گل شمعدونی سینا حجازی م بود اینو یادم رفت
به دلخواه جاشو با یکی از اون 10 تا عوض کن:د

عمرت بر فناست

یه بار کلیپشو گذاشتم که

ساغر شکسته سالار عقیلی،
پیش درامد علی عظیمی،
گریز ابی،
موج داریوش،
و چیزهای دیگری از هایده و مهستی و رضا صادقی و سایرین که تکراری هست گفتنش...

مرسیییی

چقدر سنگینن آهنگها
بابا یکم شادترررر

سلام چ کار خوبی جدا:)
کاوه آفاق: کل آهنگاش خوبه ولی خب کلنجار یا زمین
همای: مه پاره
داریوش: شهر غم
و تیتراژ قدیمی کلاه قرمزی
ببخشید دوازده تا شد تازه کلی هاشم موند

مرسییییی

سلام
من که الان خستم میفهمین خسته :))
ولی جدی نتم ته کشید الان از نت ایرانسل استفاده میکنم :)
ولی حقیقتش کلی آهنگ دارم ولی تا بعد شاید دادم :)


کلی نمیخوام. حداکثر 10 تا! تاپ تن:دی

بعدا که خسته نبودین:دی

با این پست متوجه شدم خیلی شبیه یکی از همکاران مون  هستید یعنی فتوکپی برابر با اصل هستین :)
اصلا مو نمیزنین اینو جدی میگم :)
موفق باشین :)
خیلی حس خوبیه که یک نفر رو میبینی که خیلی شبیه یک نفر دیگه باشد :)

یعنی چی؟؟؟

اصلا متوجه نشدم؟
چه جوری؟

ممنونمممم

از صبح که این پستو خوندم خیلی فکر کردم, بعد دیم هر جور بخوام بنویسم لیستم بیشتر میشه, اصلا سوال سختیه! 
اما اگه قرار باشه چند تا اهنگ که همیشه دلم بخواد بازم بشنومشون رو بگم اینان:
le moulin از yann tiersen (اینم خیلی آرومم میکنه)
کرد افشاری از امیروف( اگه خواستی دانلودش کنی به انگلیسی سرچ کنی راحتتر پیداش میکنی, این آهنگو برای وقتایی که حالت میزون نیست توصیه میکنم, من وقتایی که میخوام عمیقا فکر کنم و تصمیم بگیرم و گاها گریه کنم اینو خیلی دوست دارم)
هتل کلیفرنیا از eagles(روزای اولی که پیداش کردم بارها گوشش کردم و با جان دل لذت بردم, نمیدونم دوسش خواهی داشت یا نه)
پیش درآمد عظیمی(یادم نیست علی یا امیر:/// همیشه اینا رو قاطی میکنم) اما یکی از اون آهنگای حال خوب کنه! مخصوصا وقتی خیی باز ناراحت بودی و دیگه میخوای بری به جنگ زندگی و ریکاوری بشی, یه ویدئو هم هست که بریده های فیلمای قدیمیه که خیلی خوب روش نشسته)
آهنگای چاوشی( اگه خیلی حالم بد باشه, دوست داشته باشم گریه کنم, مثلا شاید چند ماه یکبار, اما خب آلبوم من خود آن سیزدهمم و قایق بی پارو رو دوست دارم)
آهنگای سینا حجازی(اینا حال خوب کنن!ستاره, رفیق, خودتی, هارمونی, بادبادک, ای دل, بذار بگن, کلا سینا حتی آهنگ خداحافظ عشقم://// ش هم انقدر دلی خونده آدم لذت میبره.
 آلبوم هانی نیرو, خیلی آروم و خوبه, حتما اینو دانلود کن. مرجان فرساد هم در این دسته قرار داره

کلد پلی هم خوبه, آهان, نایت کال از london grammer.
خیلی جا میمونه ...:((
دلیل اینکه بیشتر آهنگها برای وقتیه که ناراحتم, دلیلی بر افسردگی نیستا!!! من وقتی ناراحتم با آهنگ حالمو خوب میکنم, و اینا خیلی خوب جواب میده برای من, وگرنه در حالت عادی آهنگای لرد و ادل و سینا توصیه میشن.
وقت گذاشتم نوشتم, وقتی دانلود کردی نظر دقیقتو بگو:D

لانگ تایم نو سی
مرسیییی شالیزار
ممنون که لطف کردی و وقت گذاشتی 
امشب میرم ماموریت. برگشتم دانلود میکنم حتما همشو


مرسی. لیست خیلی جالب و متنوعی از انواع آهنگ ها بود. سلیقه جالبی داری

این پستت 20ه 20ه...

نگهش دار تا آخر...گهگاهی یکیشو دانلود کنیم

آهنگای من :

شاهین نجفی (لعنة الله علیه)
1.قاضی (بنا به روایتی غازی)
2.ممد نوبری
3.هرشب
4.اینگونه
5.رانندگی در مستی
6.هامون
7.ایستاده مردن
8.اسمشو تقدیر نذار

مهستی 9.میخونه بی شراب

و جواد یساری 10.شاخه نبات

و من الله توفیق

مرسییییی

من (ع) شونم...:)
نابرده رنج خواجه امیری
مثل هیچکس خواجه امیری
زندگی کن علی زند وکیلی
حس خوبیه شادمهر
la mordidita Ricky Martin
dirty dancer Enrique Iglesias فقط چون خیلی ریتم خوبی داره وگرنه لیریکش جالب نیست.
لحظه از خواجه امیری.
آهنگ های دیگه یادم اومد حتما میگم

ممنون از آهنگ ها

کامنت من کو o_O

دیدمش

نابرده رنج خواجه امیری
مثل هیچکس خواجه امیری
زندگی کن علی زند وکیلی
حس خوبیه شادمهر
la mordidita Ricky Martin
dirty dancer Enrique Iglesias فقط چون خیلی ریتم خوبی داره وگرنه لیریکش جالب نیست.
لحظه از خواجه امیری.
با من قدم بزن مهران آتش
باور 25باند

ممنونم از آهنگ ها

گلدون شمعدونی-سینا حجازی
ایران ایران-استااااااااد محمد نوری
چرا رفتی-شجریان
if the story is over-اسم گروهو یادم نیس:دی
every star every planet- murray gold اگه اشتباه نکنم!
super massive black hole-Eklipse cover
roudtable rival-Lindsey Stirling
the rains of castamer-taylor davis & peter hollens
shatter me-lindsey stirling ft.Izzy hale
love is an open door از کارتون frozen

:دی

مرسیییی

و خب این ده تا ده تا آهنگ top ten من نیستن، ده تایی هستن که خودم تنهایی نمیتونم بخونمشون:)) یعنی حتما باید خواننده هه بخونه:دی
وگرنه این ده تا رم وقتی زیر و بم حفظ شم قطعا میرم سراغ ده تا آهنگ دیگه، دو نقطه بچه زرنگ:دی

آوریننن

خیلی سخته نوشتن ده تا..
جزیره چ دردیست الکی و ... سیاوش قمیشی
درخت پوست شیرستاره های سربی مدادرنگی و ...ابی
مرداب کویر پل و....گوگوش
چرا رفتی همایون شجریان مرغ سحر استاد محمدرضا شجریان
ساقی بانو هایده
امیدجانم زسفر باز امد بانو دلکش
بوی بارون ستار
عادت و تقدیر شادمهرعقیلی
عزیزم کجایی افسار و...محسن چاوشی

ولی اهنگای ابی سیاوش همشو دوسدارم فقط این چن تارو نوشتم وگرنه همه ی اهنگاشون

مهدی احمدوند هم بعضی اهنگاشو دوسدارم راستی احسان خواجه امیری بعضی اهنگاش فوق العاده س..

آقا خیلی پستتون سخت بود...


ممرررسییییی

انشالله وقتی به سلامت برگشتی منم اون موقع لیست میدم :دی
شایستی چیزی اضافه شد در این مدت 😆

انشالله

فانتالیزا هویجوریان ۱۴ اسفند ۹۴ , ۰۳:۴۵
به عنوان یک آهنگ باز معرفی فقط ده آهنگ رو توهین به خودم میبینم و ترانه های عجیجم دو نقطه دی
ولی مثه همه ی بابک جهانبخش این اواخر خیلییییی خوب بود آاااااااااخ گلبم

بیا برووووو تو و آهنگ بازیییی

برووووو

اَسی بولیده ۱۵ اسفند ۹۴ , ۰۳:۰۶
میشه لینک همه ی آهنگایی که دوستان معرفی کردن رو تو یه پست بذارین؟؟

خیر!!

شما اگه دقتتون بیشتر بود جوابتونو میگرفتین

والا منم میخواستم 10تا رو بگم ! میزنیدا !!!
سوال =رحیم شهریاری
بارون =امین رستمی
بهت قول میدم =محسن یگانه
دریا=بابک جهانبخش
میخونه = مهستی
محال=شادمهرعقیلی
نفس بکش=شادمهر
بغض و بارون =ابی
علیرضاقربانی=مدار صفر درجه
انقدر دوستت دارم = شهره

ضمن تقدیر و تشکر از شما !

کی من؟:)))

مرسی

شیب؟
بام؟
کی؟
بله دقیقا شما :دی

شوخی میکنی

در شوخ طبع بودن من که شکی نیست ولی این یک مورد رو جدی بودم 😐😆

آها:دی

من کلا موسیقی بی کلام رو ترجیح میدم.
تمام آهنگای کاتارو محشره!
Bethoven _fur elise (piano)

Felix mendelssohn _concerto for violin and orchestra in e miror

Allegro molto appassionato

Yann tiersen_ good bye lenin
Summer 78

Yann tiersen_ good bye lenin
Mother's jouney

Yann tiersen_ good bye lenin
Fother and mother


J'y suis jamais alle
و
مجموعه آثار موتزارت
و یه دکلمه که من عاشقشم!مرثیه ای برای ایگناسیو,شاهکار لورکا,با صدای شاملو
پیشنهاد میکنم یه بار بشنوینش:)

مرسی. من برعکس خیلی با موسیقی بی کلام حال نمیکنم

اومدم نمره منفی نگیرم!

همه اینا از محسن چاووشی:

کجایی
افسار
ماه پیشونی
شهرزاد
به رسم یادگار
هم خواب

دیر اومدی تاخیر خوردی

 مرسی

به ترتیب یادم نیست :) 
1)افسار-محسن چاووشی
2)بغض دریا-عارف
3)گله من و نامه به بابا-خلصه
4)چشمک-wantons
5)cry-rihanna
6)سخته-یاس و نیما علامه 
7)حس مبهم-گوگوش
8)خوشبختیت آرزومه-سیامک عباسی
9)غریبه-t-dey
10)چشمای من -داریوش
11)چشات-اپیکور
12)چرا نمیرسی و خاک مهدی یراحی
13)رفت-شهاب مظفری
14)آدمای بعد تو - فرزاد فرزین
15)make it to me - sam smith
16)انگشت نما_ تی دی
17)هفتادیا-gz band
18)تمامه آهنگای صادق واحدی

چقد زیاد شدن :)))
امیدوارم لذت ببرین

مرسیییی

ستایش، اشکام جاریه، هم نفس، روز برفی، سرت رو برنگردوندی مرتضی پاشایی
من انتخاب شدم سیامک عباسی
بی هوا و معجزه اینه امین رستمی
هوایی رستاک
دکلمه مهلک از آبا عابدین 

+ به نظرم اگه میگفتین برا هر حالتون ۱۰ تا اهنگ بگین جذاب تر بود :)

مرسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">