ساحل افکار

بایگانی

مثل

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۳۱ ب.ظ

مثل وقتی که خونه رو تمیز نکردم و اپسیلونی حال یا انگیزه یا اراده یا هر چیز دیگری وجود ندارد که منو از جام تکون بده!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵
مستر نیمــا
پس خوانندگان یاری کنیم باهم دیگع خونه ی مستر رو تمییز کنیم :)))
رسیدن بخیر!
من برم لیست آهنگام بیارم .. هایده و مهستی مجازن دیگه ؟:دی

ممنون
لیست نه! 10 تا حداکثر
همه چی مجازه

واسه اینکه هنوز خسته ای(:


نه حسش نیست:))

بیایممممممم کمک :)
ما ویتا رو نگه میداریم واست آهنگ شاد میزاریم شما به کارات برس 

نه زحمتتون میشه یوخ:))))

زینـب خــآنم ۱۵ اسفند ۹۴ , ۱۹:۰۱
ینی خــونه تکــونی نـــآجـور رو مخمــهـــ  - _ -

واقعاااا

:)
صبر کنید تا حسش بیاد، کار خونه وقتی حسش باشه خیلی حال میده، اونم با اهنگ، اونم دم عید، اونم با پنجره ی باز...

به شما شاید اما اصلا به من م حال نمیده :)))


نه بابا چه زحمتی :)))))))))))
یا شیخ مسئلتون؟
حال و حوصله دارین درمورد خرید عروس هلندی توضیح بدین

بله بفرمایید

باکسب اجازه از صاحب بلاگ ! 
الی جان خواهر میشه شما که انقدر بهت حال میده سال دیگه بیای کمک ما؟!!!
اصلا اسفند که میشه غم دنیا میریزه سرمن ! تمیییییزه دیگه آخه ینی چی این همه بشور و بساب آخه؟
شما عمق فاجعه رو درک نمیکنید مستر! شما نمیدونید تمیز کردن آشپزخانه خصوصن اون کابینتای سرشار از ظرف چه بلای عظماییه که 😭😭😭
.

نق زدن نداریم. شما تمیز کن من تضمین میکنم حال میده

نداد بیا بگو نداد:)))

معضلی ست بس شیرین این خونه تکون البته.

البته

ساعت خواب برادر😂😂😂
یک هفته ی پیش تموم کردیم اصلنم حال نداد به همین سوی چراغ لن مودمم والا 😆😆😆 هنوز خستههههههه م😧😧 😆:دی
ولی خب میتونم بیام سرپرستی ویتا رو به عهده بگیرم سرتون کاملا خلوت شه با تمرکز تمااااااام شماهم مشغول شی فیض ببری از این سنت دیرینه 😊

خب یه سال حال میکنید 4 روز کمک مامانا بکنید دیگه :دی
نه من اصن راصی به زحمت نیستم

عاقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا [آیکون خعلی خشم اژدها :دی]
دخترا همیشه کمک مامانا میکنن اصن دخترا به یه سنی که برسن مامانه کلا از کار خونه استعفا میده !!! والابوخودا 
ولی خب شوخی میکنم اون که وظیفه س !

آرههههه   میدوووننننننمممممممممممم :)))))

تموم شد بالاخره!!!

وبلاگ تکونی قبلی شمارو عرض میکنم :دی
رفتم همه رو خوندم :))))))))
قلمتان پر جوهر :دی

جوهرش زیادی پخش نشده بود؟ 

نه خوب بود :) 
به واقع موقع خوندنشون کیف کردم فلذا از این به بعد همیشه میخونمتون :)

مرسی. لطف دارین شما

راضیه خانم خونه خودم ادم باید باشه تا حال کنی با ذره به ذره اش...
از بچگی تمیز کردن کابینت و یخچال و گلدونا با من بود. حتی پاک کردن ماهی هم با من بود. 
ماهی خوردنیه رو میگی دیگه؟!! :|
چون گمونم ماهی گلی توی تنگو که نشه پاکش کردش :دی

بعد خونه بابا و خونه خودم و خودت نداره که ! به واقع (این نسرینم مارو دچاره این کلمه کرده !!) من یچی بگم؟آدم کل سال خونش تمییز باشه آخه نیازی نیس که بتکونه خونه رو !!!
الان خود ما !!! بخدااااااااااااااااااااااااا آخر پاییز تمام خونه رو ریختیم بیرون تمیز کردیم ! ولی به دستور ملکه ی اعظم مادرجان دوباره ریختیم سابیدیم !
من برم خونه خودم عمرا اگر از این حرکات بکنم ! چون 24 ساعته وقت خالی داشته باشم درحال ساییدن در و دیوارم !
باتشکر از مستر بخاطر اجازه ی چت :دی
قول میدم دیگه چت نکنم ببشقید 😊😆
گمـــــــشده :) ۱۵ اسفند ۹۴ , ۲۲:۲۲
کلا حس هیچی نیست این روزا. هم خوبه هم بد.:|

آرهه

ولی خب خداییش خونه تکونی م نکنی آدم حس میکنه عید نیومده خونش !!
در نتیجه نظرم راجع بش مثبته :دی
سخنان گهربارم تمام گشت :))))) 

عجب:)))

نفس نقره ای ۱۵ اسفند ۹۴ , ۲۳:۱۵
آخ خونه! چقد دلم تنگ شده!

طاقت بیار یکم دیگه مونده

جفت بخریم بهتره یا تکی؟ اگه تکی نر بهتره یا ماده ؟ بعد جوجه اش همه موقع هستش ؟ 

بستگی داره

کلا تکی بهتر اخت میشه
نر ها باهوش ترن و آواز میخونن و حرفم هم ممکنه بزنن ولی ماده ها نه
بله همه موقع هستش
فقط باید حواستون باشه. میخواید تو قفس باشه یا بیرون. اگه بیرون باشه مثل ویتا اگه از تو قفس بیرونش نیازین جیغ میزنه
بعد هم این که بیرون باشه خلاصه کثیف کاری هم داره قد یه کشمش باید جمعشون کنید!

ای بابا
الان اگه ی دوست دختر داشتی خونه ات برق میزد!
زن نه ها!دوستتت دختر!:))))))

خداروشکر که نداریم

اقلا نگران تمیز بودن خونه نیستیم:))))


سلام جناب مهندس :)
آخه خونه تکونی! 
 مگه چقده خونتون ؟:)
جناب مهندس شاید باور نکنین من همین آخر هفته با سه نفر از همکاران طرح خونه تکونی یکی از خونواده ها رو داریم 
خونه ای که بخاطر مشکلات توش نمیتونن تمیزش کنن و ما این مسولیت رو قبول کردیم که بریم.
همکارام سر همین خونه شرط بندی کردند که ما نمیریم ولی ما عزم جزم کردیم که بریم :)
حتی من گفتم حتی اگر شده کارگر بگیرم اون خونه رو تمیز میکنم:)
حالا اونا مشکل دارند نمیتونن تمیز کنند شما دیگه چرا ؟:))
 بیخیال مهندس :)
موفق باشین...

خب بیاین خونه من رو هم تمیز کنید. خدا خیرتون بده

منم به دلیل تنبلی نمیتونم تمیزش کنم:)))))

فانتالیزا هویجوریان ۱۶ اسفند ۹۴ , ۱۷:۰۸
خب خرس تمبل ما کیه؟ :)))))))))))))))))))

هویجه:))))

سلام
در مورد عروس هلندی صحبت کردین و حرف ویتا رو به میون آوردین، برای داداشم که 10 سالشه از ویتا تعریف کردم و عکس شو نشونش دادم. 
راستی، باهاش کار کنین، شاید بتونه تو جمع و جور کردن خونه بهتون کمک کنه... 

نصف خونه رو همین ویتا میریزه بهم:)))

اونا معلولن:(
شما که خدا رو شکر سالمین :)
خدا خیرت بده جناب مهندس تنبلی رو رها کن و به آغوش اصفهانی ها زرنگ برگردین :)
اصفهانی ها تنبل نشیدیم والا :))


+
ممنون ناراحت نشدم فعلا که پیچوندمش :)
ولی فایل صوتی برام فرستاده اونو میتونم بفرستم اصلا نگاه کنین :)
فایل رو پیچوندم گفتم برام باز نشده :دی 
مرسی 

منم نیاز به کمک دارم. خب حال ندارم :))))

یه دنیا ممنون از لطف و حوصله تون مستر :)

خواهش

و خداوند مسترنیما را آفرید تا تنبل خانه ی شاه عباس خالی نماند!:))))
آخییییییییییش,امسال از خونه تکونی راااااااااااحت شدم:)
تا پارسال,خونه ی خودمون یه طرف!خونه ی داداشام یه وره دنیا!
نمیدونم لامصصصصبو چجوری به گند میکشن که هرهفته قده یه خونه تکونی از آدم انرژی میسوزونه!

=)))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">