ساحل افکار

بایگانی

فیلمانه

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۴۰ ب.ظ

امسال مد مکس خیلی از اسکارها رو درو کرد، ولی بعد از دیدنش شاید از نظر جلوه های تصویری و دکور سازی خوب بود ولی اصلا از اون فیلم هایی نبود که ازش خوشم بیاد. REVENANT خیلی فیلم قوی تر و قشنگ تری بود به نظر من

فیلم room هم از فیلمای قشنگه که ارزش دیدن داره

انیمیشن INSIDE OUT رو حتما ببینید. قشنگه و روانشناسانست

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۰
مستر نیمــا
رو لپ تاپم فقط و فقط یه انیمیشن دارم که اونم برای دوستم دانلود کرده بودم و بهش دادم و یادم رفته بود پاکش کنم
همین انیمیشنی که معرفی کردید!!!
با این اوصاف دیگه پاکش نمیکنم ببینم چه جوریاس!

اینو ببین

ولی من یه انیمیشن بود خیلی دوسش داشتم و عالی بود اسمش WALL.E بود. اینو اگه ندیدی حتمااااا ببین

مد مکس یه جوری بود زیاد به دل نمی نشست
INSIDE OUT هم معنای کامل یه انیمیشنو نمی ده علمم قاطیش بود :|
انیمیشن باید مثل عصر یخبندان با چاشنیه مسخره بازی باشه :D

دید تحلیلیش خوب بود اتفاقا

مد مکس دوست نداشت !
اینساید اوت خوووبه . انیمسشن هوم هم خوب بود 
 REVENANT هم تو لیستمه قراره بعد خلاصی بشینم ببینمش :) 
منم کلی فیم دارم برای دیدن و معرفی :) امیدوارم با این اوضاع بتونم ببینم 

عید میشه دید

هوم رو ندیدم

گمـــــــشده :) ۲۰ اسفند ۹۴ , ۲۲:۰۱
روم قشنگ بود. بازگشته رو ندیدم هنوز. خریدمش ولی. تو برنامه ام هست که ببینم. اون انیمیشن هم احتمالا این هفته بخرم.:))

ما تو مراممون خریدن نیست کلا:دی

دانلودم نمیکنیم
از بقیه میگیریم دست جمعی:)))))))

سریال legends of tomorrow به شدت توصیه میشود

لوکینگ فوروارد تو فاید ایت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">