ساحل افکار

بایگانی

اینم از ابتکار همشهریا

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ

و دیگر هیچ

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۱
مستر نیمــا
هنر نزد ایرانیان است و بس :))))


سفیدم هست... 
منم دلم خواست از اینا خب!

:)))))

من خراب اون مژه هاشم:)))

برای همین هنرشون هستش که دوست دارم روزی روزگاری برای سالهای باقبمانده عمرم اصفهان زندگی کنم :)
خواهشا اصفهانی ها جوگیر نشن فقط :دی 

:دی

شدن

لباشو :)) تاج هم داره :|
ی جورایی کلا حتی با گل زدن ماشین عروس هم مخالفم یا اگر قراره باشه ی چیز خیلی کوچیک و ساده...


:))))

ماشین مال دوماده چرا میگن ماشین عروس؟:)))

منم از اینا میخواااام!! :))

اول شوهر بعد ماشین عروس:))

خیلیییی باحال گفتین :))))

اره خداییش ماشین برای داماده قبول دارم :))

ولی خب لفظ ماشین عروس قشنگتره تا ماشین داماد مثلا فک کنین برن گل فروشی بگن اومدیم ماشین دامادو گل بزنیم :|
خب قشنگ نیس دیگه

اتقاثا قشنگه ماشین داماد که

گمـــــــشده :) ۲۱ اسفند ۹۴ , ۲۰:۵۹
دیروز داشتیم در معیت پدر جان یکی ازین برنامه های تی وی رو درباره ازدواج می دیدم. مال شبکه تهران بود. یهو بابام گفت: این الان دارین چی گوش می دین؟اول برین دامادو عروس رو بیابید بعد بیاین روش های تحقیق رو یاد بگیرن.خخخخخخخخخ

:))))))))))))

خب حالا قبلشم میشه یاد گرفت

میگم یه سوال :|
نکنه من بی سلیقه م که از این خوشم نیومد ؟؟؟  :|||


نمیدونم!

بهش میگن ماشین عروس چون داره یک فقره عروس حمل میکنه دیگه :دی

چه هوش سرشاری دارم من ..  برم فرار مغزها بشم :دی

چند فقره دوماد حمل میکنه؟

هان !
نکته ی کنکوریش اینجاس دیگه برادر من !!!

ماشین و داماد باهم عروس رو حمل میکنن
به واقع داماد راننده ی عروسم عسد :دی

عجبب

منم خوشم نیومده 
من کلا از هرگونه" تشریفات" خوشم نمیاد
البته این مورد از نظرم تشریفات نیست،خز بازیه

چی بگممم

دروغ میگم عایا ؟؟ :|
عایا شنیدی شما بگن دومادی ؟؟؟ ولی میگن عروسی
ایا شنیدی بگن خرید دامادی ؟؟ ولی میگن خرید عروسی
عایا شنیدی بگن ماشین داماد ؟؟ ولی میگن ماشین عروس
در نتیجه اون عروسه که مهمه :دی

خب از قدیم اشتباه میگفتن:)))

نفس نقره ای ۲۱ اسفند ۹۴ , ۲۱:۳۶
:)))
بعد میگن ملت ایران افسرده ن :|

اینا واسه فرار از افسردگیه:دی

من میگم قبلا هم یه مستر نیما میشناختم :|
هیچوقتم به معقوله ی پیوندها توجهی ندارم من :|||
تو وبلاگ مریم بودی شما !!!
منو به چالش کشیدی شما تمام این مدت :دی !

والا از قدیم بلاگستان کلا یه مستر نیما داشت اونم من بودم (نیما داشت ولی مستر نیما فقط من بودم)

حالا نمیدونم کدوم مریمو میگی:)))))))

مریم زارع
ماری جوانا
الانم اصفهانه برا ارشدش

بله . مریم از دوستای وبلاگی قدیمیه. چند ساله میشناسمش. اهل ارومیه هست.ارشد اصفهان قبول شد

من قبلا بلاگفا مینوشتم که بعد از خرابیش اومدم بیان

چرا میگن ماشین عروس ؟ نمیگن ماشین دوماد ؟
چون گل گلیه و زنانه مثل عروس آرایش و تزیین میشه،نه مثل دوماد با دست و دهن چرکن ( کردی است و معنای فارسی آن یعنی کثیف ایضا :دی )فقط یه کت شلوار بپوشه��� بیاد تو مراسم (آیکن مردم از خنده تلگرام ایضا )



+
جناب مهندس خیلی نامرد تشریف دارین ؟:))
آخه چرا اول کامنت منو نصفه تایید میکنین بعد دوباره کامل تایید میکنین ؟
با خودتون چند چندین ؟:دی 

مردا اصولا چون خوشتیپن فقط به یه دست کت و شلوار احتیاج دارن. مثل زنا نیستن که برای خوشگل شدن احتیاج به آرایش و تغییر قیافه داشته باشن :پی ی ی ی

!!


منظورتونو نفهمیدم! مگه میشه نصفه تایید کرد؟!!!!!!!!!! از اون حرفا زدینا

خوشتیپن نه خوش قیافه و خوشگل :دی (پی برای خودتون )
در ضمن همه دخترا آرایش سنگین رو نمیکنن :))
در مورد ماشین گفتین ماشین هم همینطوریه برای اینکه خوشگل بشه آرایشش میکنن و تزیین و گل و تاج و...
وگرنه اگر به دوماد باشه شب عروسیش همون کارواش  برای ماشین بسشه :دی 


+
خدایی اول من اومدم خوندم اون جمله جوگیر نبود :|
درسته سن و سالی ازم گذشته ولی چشمام اشتباه نمیکنه :))
مثل یه مرد باشین اولش قسمت جوگیر حذف کردین ؟:دی 
( با تلفظ بازیگر دودکش بخونین اسمش هم یادم رفت :|)
سپاس از شما :)




اتفاقا چون خوشگل هم هستن آرایش نمیکنن
خداییش کارواشم بسشه. اصلا گل بزنی که کی بشه؟؟ 

چشماتونم اشتباه میکنه چون اگه حذف بشه به جاش ستاره میزنه بالای پیامم مینویشه "توسط مدیر وبلاگ حذف شده است"
بلاخره همه اشتباه میکنن.اشکال نداره پیش میاد :))))))

آخ که چرا عکس ازش نگرفتم :|||
باشه  عذر میخوام :)
ولی از این به بعد ازش عکس میگیرم :))))

+
دومادا خوشگلن ؟ :دییییo_O
خوش قیافه شاید باشن ولی خوشگل نمیتونن باشند :))
لفظ خوشگل بنظرم فقط برای خانم هاست:)
خوش قیافه برای آقایون.
والا از ما دخترا هم باشه آرایش نمیکنیم شب عروسی و...
تقصیر دوماد و خونواده اش فی الواقع :دی 
در ضمن من خودم یکی از فانتزایم اینکه سوار اون موتورهای دو نفره هست بشم نه سوار ماشین عروس :)
خیلی هم فاز میده و قشنگه البته دوماد ماشین داشته باشه ها:دی 
 ولی چون اون موتورها قشنگه برای همین میگم.
خارج از شوخی اسرافه این همه تزیین ماشین بعدش آخرش هم اون همه گل و تزیینات دور ریخته بشه.

شما عکس بگیر اونجوری حداقل خودتون مطمئن میشید که اشتباه کردین


حالا خوش قیافه یا خوشگل. جفتش یکیه

که چی بشه البته نه کی بشه :))

اشتباه تایپیه

مریم رو از 91 میشناسم
از دوستای خوب و صمیمیه :)))) باهاش در ارتباطم :)
به واقع پس شماروهم بیشتر از اینا میشناسم و نمیدونستم :دی

من با همین آدرس بلاگفا مینوشتم و قبل ترش هم قلب سپید مینوشتم و یه زنم نداریم

جنگه ؟؟؟؟ :| o_O

چی؟

عهههههههه من یه زنم نداریم رو همیشه میخوندم :دی
ای لجم میگرف بعضی وقتا :|
خاموش بودم همیشه !!

از نو پس :
سلام علیکم آشنای قدیمی :دی

+قالب نو مبارکه :))

:دی

مزش به همون بود:999)

ممنون

مکالمات شما و باران جان رو هرض کردم
مگه جنگه ؟:دی

محض خنده است

مزه ش به حرص دادن بود؟؟؟😡

حالل که مستقیما گیرتون آوردم تلافی خواهم کرد :دی

آره:))))))

اینجا چه عوض شده :(

خوب نیست؟

ماشین قشنگی شده... 

لباس جدید وبلاگتون مبارک باشه. 

مرسی

میارک باشه :))
ماشین عروس و داماد هر طور باشه قشنگه بنظر من
اینم قشنگه خیلی :)

ممنون

اَسی بولیده ۲۲ اسفند ۹۴ , ۰۲:۴۶
عجب :|
قالب نو مبارک
ولی به اون بیشتر عادت داشتیم! احساس میکنم اومدم یه وب دیگه...

مرسی

قالب نو مبارک مستر :))

ممنون.خنده اش کجا بود؟

نه که بد باشه 
نه 
من غریبگی میکنم 
حال و هوای قالب قبلی رو بیشتر دوست دارم

فعلا این همینجوریه. شاید دوباره عوض کنم

بسیار زیبا و جینگولی :-)

:دی

منم به اونیکی قالبت عادت کرده بودم :(
اون هم قالب بازی بود هم معرف شخصیت 
نویسنده :)
الان اصلا حس نمیکنم اومدم وب شما :|
من دلم نمیاد بگم مبارکه چون به امید خدا برمیگردین به قالب قبلی :)
ممنون که برای نظر خواننده هاتون احترام قایل هستین :دی 

+
درضمن سلام و آخرین روزای زمستونی تون بخیر :)

شاید عوضش کردم. می بی!

سلام. همچنین

هر چند اینم بگم اینجا وبلاگ شماست و باید به خودتون حس خوب بده پس هر کاری کنید که حال و هواتونو خوب میکنه :)

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">