ساحل افکار

بایگانی

تو عیدم هست و تعطیلی!،

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۴۷ ب.ظ

از همین الان عزا گرفتم روز مادر چی بخرم :|

کلا از هدیه گرفتن بدم میاد! کلی باید فکر کنی طرف چی دوست داره ، بری بخری تهش ممکنه خوشش نیاد اونوقته که حالت بد گرفته میشه

:(

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۳
مستر نیمــا
نقدی بده خودشون بخرن
یه هدیه کوچیکم بگیر بذار کنار کارت هدیه مثل لباس

خودم از این که کسی بهم پول بده خیلیییییییییییی بدم میاد

و بدم میاد به کسیم پول بدم

مامان من عاشق گل و گیاهه،یه گل زینتی هست که نداریمش و مامانم خیلی دوس داره
میخوام اونو بخرم:)
حالا شما هم فقط بگید مامانتون به چی علاقه دارن ما کمکتون کنیم:)

نمیدونم:( !!!

اگه واقعا سختتونه که هدیه انتخاب کنین,میتونین کارت هدیه با پیام تبریکی که از دل بر اومده باشه سفارش بدین و تقدیم کنین.اما در کل,خانوما از اینکه گل هدیه بگیرن واقعا لذت میبرن و شاید هیچ هدیه ای در این حد روشون تاثیر نذاره:)

از اینجور هدیه ها اصلا خوشم نمیاد

آخه مامانم پول داره.مثلا این کارت هدیه به چه دردش میخوره. 
ارزش هدیه به جنس بودنشه

پول !!!
هرچیزی هم که خودشون دلشون بخواد میخرن !

اصلااااا پول خوب نیست:|

عاقا کارت هدیه نخرید لطفا، پولش فقط تو جیب بانک های مفت خور میره. درسته شیک و مجلسیه ولی به نظرم عین همونه که پول بدی
ما طلا میخریم هر ساله، امکان نداره خانمی خوشش نیاد:)
 اینجا نمایشگاه سنگ های قیمتی گذاشتن یه گردنبند نقره که سنگش مالاکیت هست میخوام بخرم ، تقریبی بین 93 تا 110 تومن میشن.بقیه خانواده هم برن طلا بخرن
خودم که خیلی از رنگش خوشم اومده -شکلک ذوق و اینا و کاش یکی برام میخرید و اینا:(

آخه طلا درست حسابیش گرون میشه خیلی

فسقلیام که نخریدنش بهتره :(

وقتی میگین پول خوب نیست و کارت هدیه هم خوب نیست و طلا هم چیزای خوشگل واقعا گرونه ک اینو قبول دارم
پس بهتره یا ی چیز دکوری بگیرین یا چیزی ک مامان برای خونه احتیاج دارن یا اگر چیزی ک فقط برای خودشون باشه فک میکنم کیف مناسب ترینه چون هم میشه ی چیز واقعا خوب و شیک خرید و هم باارزش و قشنگه

آره کیف گرینه خوبیه ولی کلیییی کیف دارن

مبهم الملوک ۲۳ اسفند ۹۴ , ۲۰:۳۱
ادکلن 
پیشنهاد خوبیه 
در کنارش میتونید براشون گل هم بگیرید :)

مشکل اینه نمیدونم چه بویی دوست داره آخه!

مادرتون چادری ن یا مانتویی ؟؟؟!! من باب پیشنهادی که میخوام بدم عرض میکنما جسارت نباشه !

چادری

چادر گزینه بدی نیست اتفاقا

فهمیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ویتا رو بده به مامانت :دی

:))))))

اتفاقا خیلی مامانمم دوست داره. همش میره رو شونش کلی براش آواز میخونه

ویتا تو خانواده خیلی محبوبه :دی
همه دوسش دارن .فقط ریحان ازش میترسه:))

اجازه میدین من بخرم بفرستم براشون :)
البته میدونم موافقت نمیکنین ولی اگر اجازه بدین فردا برم بازار هر جیزی که به ذهنم رسید که دل مادرا رو میتونه شاد کنه 
میگم که براشون بخرین :)
حالا کی هست روز مادر ؟
چند فروردینه ؟

11 فروردین

ممنون ولی شما از شلیقه اش خبر ندارین که

کرم ضدآفتاب-مرطوب کننده مرغوب-ضدچروک زیرچشم-کیف پول-پارچه -ادکلن-اینا خیلی خوبن وسائل دکوریو آشپزخونه برای روز مادر نمیشه

کلا با وسیله آشپزخونه خودمم حال نمیکنم

آقا من ادکلن رو پیشنهاد میکنم.یه مارک خوب,گرون قیمت و موندگار.حتما باید سلیقه ی مامانتون رو در این زمینه بدونین

نمیدونم سلیقشو!!!

شلیقه اش  رو خبر ندارم :))
ولی سلیقه‌ ی بیشتر مادرا معمولا یکی هستند :)
سایه شون مستدام :)

+
من خودم سالها که روز مادر میشه براش خیرات میدم حالا هر چی که دوست داره براش میخرم و میدم به نیازمندان :)

خدا رحمتشون کنه. روحشون قرین رحمت


اتفاقا انتخاب هدیه واس مونث ! خیلی راحته
حداقل راحت تر از شما پسرا:|
وقتی یاد مناسبت های پسرونه میفتم کرکو پرم میریزه که ای وااای اینا هیچی نمیشه واسشون خرید واقعا گزینه هایس روی میز واس پسرا کمه!

نع. واسه ما آچارم بخرید راضی هستیم:)))

گمـــــــشده :) ۲۳ اسفند ۹۴ , ۲۳:۰۹
آخ گفتی..من پول می دم. خیال راحت.

خوش بحالت

نظر من چادره!
خیلی خیلی خوبه، چادر ساده و ظریف و سبک پیدا کنید براشون
اون ورام کم نیست.

+ اینا با فرض اینه که ایشون چادری باشن البته! نمیدونم چرا اینقدر مطمین نظر دادم :| مثلا خوبه از من قرتی تر باشن :||| :))

به نظر خودمم خوبه

آره چادرین

ساعت بخر نیما:))
 از اینا که دستبندن و ساعت دارن
خیلی قشنگن حتمن میپسندن:))

خدا سایه. همه مادرا و پدرا نگه داره

ساعتم گزینه خوبیه. 

اوممممم بذار ببینم شایدم ساعت خریدم:دی

ممنون

خدا به شما و خونواده تون بخصوص مادرتون طول عمر با برکت بده.

انشالله

سلام 
اگه بخواید طلا بخرید انگشتر گزینه بدی نیست حالا نه خیلی گرون.یا اینکه میتونید پارچه چادری یا پارچه کت و شلواری زنونه براشون بگیرید و در کنارش یه ادکلن ساده با بوی ملایم  یا روسری مجلسی به سلیقه خودتون هم میتونید در کنارش قرار بدید. 

کلا از طلا خریدن خوشم نمیاد

شاید روسری و ساعت یا چادر گرفتم

مامان من که خیلی بدش میاد پول بدن واسه هدیه و از اینکه براش لوازم خونه هم بگیری بیزاره خیلی ناراحت میشه ، گوشی نداره اگه خوب حقوق بدن گوشی میگیرم ، من پیشنهاد میدم براشون بلیت بگیرین به همراه پدر راهی شون کنین یه چند روزی سفر مادام موسیو برن بگردن لذتش رو ببرن :)))
یا میتونین یه ساعت یا چادر یا یه پارچه (کت دامنی یا یه قواره برا لباس شب ) براشون بگیرین 

گوشی خریدم قبلا براشون

آره اینا گزینه خوبین. پارچه رو نمیتونم بخرم چون رنگشو ممکنه نپسندن یا جنسشو

زینـب خــآنم ۲۴ اسفند ۹۴ , ۰۹:۴۴
خــــــــبببب
مانتو ( میتونین از سلیقه خواهر یا خالتون استفاده کنین )
روســری
کفـــش
کیـــف
ست کیف پول و دستکش چرم 
ساعت
لباس ( بلوز مجلسی ؛ اگر مشکی باشه همیشه و همه جا و با هر تیپی کاربرد داره )
چادرم ک گفتن ، ولی خب طرحدار نــخرین لدفا ( در این زمینه سلیقه خانوما خیلی با هم متفاوته  - _ -  چادر مشکی ساده )
اگ در جریان باشین ک کدوم وسیله خونه رو نــدارن هم خوبه ها ، اگ ببینن یکی واسشون خریده حتما خوشحال میشن
تابلو فرش  ( وان یکاد ُ این چیزا )
ی ظـرف خیلی شیک واسه مثلا روی میز مبل یا ناهارخوری
پـــتو  : دی
گـــزیـنهــ واسه خانوما خیلی زیاده ، الآن ذهنم دیگ کار نــمیکنه چون سرکارم مثلا  : ))) ولی من خودم میخام برم کلی بگردم ی روسری خیلی خیلی شیک بخرم واسشون  : )
ببینین مثلا مانتو و روسری هرجقــــــدرم ی خانوم داشته باشه بازم کمه  : دی

ممنون. یا ساعت میخرم یا چادر و روسری
نه تابلو اینا خوب نیست
ظرف و پتو و اینام میدونم خوشش نمیاد
مانتو خودش باید باشه. ولی روسریو میشه

دادا یه گل بگیر از جنس نقره دیدیشون که ؟؟

برو نقره فروشی ، در طرح ها و مدل مختلف و البته قیمت های مختلف

فک کنم بهترین گزینه باشه...

مانا و شادکام باشید!

گل نقره ای ویشه واسه دکور نه واسه مادر!!

مستر آهنگ 4تار چیه؟ اسم سازشه؟ مدتهاست که رو مخمه

اسم گروه موسیقیه چهارتار

هوا پز بگیر
یا چادر اگه خواستی بگیری بازار عربا چادر های خوبی داره خودم چادرمو از اونجا گرفتم قیمتاشم خوبه
یا ساعت بگیر یه برگه بنویس اولین زن زندگیم هر وقت به ساعت نگاه کردی من اون لحظه به یادتم (:


ساعت ذهنمو مشغول کرده

من اگه جای مامانت بودم میگفتمت پسرم بهترین خدیه که میتونی بهم بدی اینکه با یه دختر خوب ازدواج کنی و یه نوه خوشگل مشگل بهم بدی:دی

بیا و همین کارو کن البته واسه امسال که نوه دیره ولی دختر خوب رو میتونی پیدا کنی:دی

عجبببب:))))

بهترین هدیه به قول مریمی بانو همون ازدواجه :)
ولی قطعا نمیتونی تا یازده ام اینکارو بکنی :)
ساعت بعد از طلا از زیباترین کادوهای هست که میشه به مادر هدیه داد ...
بعد پارچه لباس مجلسی  که چشمگیر و خوشگل باشه ...که ایشالا برای عروسی پسرشون بدوزد و بپوشه :)
بعد چادر از اون گل های خوشگلی که معمولا دارند که خیلی هم سر سنگین باشه و به چشم بیاد...
بعد عطره من یه نوع عطر میشناسم که هر خانمی بدون استثنا این عطر رو استشمام کرده ازش خوشش اومده اسمش الان 
فراموش کردم امشب میپرسم بهتون میگم این نوع عطر برای سنین مادرتون مناسبه میتونین در کنار خرید ساعت این عطر خوشبو رو هم بگیرین :)
بعد کیف و کفش هستش...
اینا چیزای بود که من امروز تو بازار دیدم :)
ایشالا هر چی میخرین براشون هم خوششون بیاد هم به شادی ازشون  استفاده کنند :)

ممنون

سلام. کافیه هر چی خریدین با فروشنده هماهنگ کنین که اگه مادر نپسندیدن یا اندازه مناسب نبود و ... حق تعویض و ... داشته باشن. 

همه قبول نمیکنن که

از اون ساعت نقره خوشگلا بخرین با یه دسته گل طبیعی ( ^_^*)

حالا دیدم ساعت خوشگل دارن

سلام.
سال نو پیشاپیش مبارک .
چند تا قاب عکس بخری عکس های دو نفره ی مادر و پدر رو بزرگ کنی  یا یه عکس خانوادگی رو بزرگ کنی بزاری تو قاب بهش بدی یا اگه مثل من از مامانت دوری عکس خودت رو بزرگ قاب کن بهش کادو بده  . من سال قبل چند تا قاب عکس از خودم و خانواده دادم به مامانم انقد ذوق زده شده بود وقتی قاب عکس منو دید گریه اش گرفته بود. من عکس پدر و مادرم رو که کنار خانه ی کعبه بودن بزرگ کردم یه عکس تکی شم با تو بین الحرمین بود بررگ کردم . 

والا من خواهرم آتلیه داره.از این چیزا زیاد داریم

منم همین حس رو دارم و انتخاب و خرید کادو برام خیلی سخته
ولی چون قراره اینکار برای «مادر» انجام بگیره سختیهاش شیرین میشه.

حالا چی میخوای بخری؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">