ساحل افکار

بایگانی

بیچاره چی فکر میکرد چی شد

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ق.ظ

اونجایی که مهران مدیری قیچیو گذاشت تو موهای تماشاچیم باور نمیکردم بزنه. چقدر خندم گرفت و ناراحت شدم ولی اونجایی که با ماشین یه چهار راه تو سر طرف باز کرد یعنی از خنده داشتم زمینو گاز میگرفتم. اصن اشک تو چشای اون تماشاچیه جمع شده بود. من جاش بودم ماشینو از مدیری میگرفتم یه چهار راه تو سرش باز میکردم تا از این کارا نکنه و تا آخر عید یادش بمونه:))))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۹
مستر نیمــا
سلام. 
شما هم دیدین؟ برنامه متفاوتی ساخته...؛ 
سال نو پیشاپیش مبارک. 

آره.برنامه جالبیه

چقدر خندیدم :)))) دلم واسه طرف خیلی سوخت.دم عیدی با کله کچل:))

همممم؟! چی؟! کجا؟!
یه پانوشتی توضیحی برای منِ از همه جا بی خبر می‌نوشتی خب...

برنامه طنز جدید مدیریه. دیشب به یکی از تماشاچیا گفت میخوای تغییر کنی . طرفم گفت آره. از همه جا بیخبر.خلاصه موهاشو از ته با ماشین زد!!!

گمـــــــشده :) ۲۹ اسفند ۹۴ , ۱۰:۲۳
خخخخخخخخخخ..آره بنده خدا...خوب دووم آورد..

خیلی صبوری کرد. من بودم خیلی صجنه جالبی میشد:))))))))

گذاشتم تکرارشو ببینم من :دی
بعد هم چه خوب قالبت دوباره اینجوری شد :) 
انگیزه کامنت گذاشتن نداشتم با قبلی :)))

قبلیو با این تلفیق کردم

چون از قیافه کامنت اون خوشم نمیومد
الان قسمت کامنتش مال قبلیه رویش ماله فعلیه:دی

من موندم خدااایی اینایی که همه همه می خواستن تغییر کنن اصلا چرا این همه سال تغییر نکرده بودن نیما خان :)) =))) ؟

+ حقش بود اصلا!

خداییش دیدیشون. وای من هنوز یادم میوفته به قیافه مظلومش خندم میگیره

برنامه ی خیلی خوبیه:)
منم دلم واسه بنده خدا سوخت; اما قیافش باز شدا
سال نو پیشاپیش مبارک:)

:)))))))

بیچاره کچل شد کجا قیافش باز شد؟:)))

بیشتر اطلاعات بدید مستر. اسم برنامه و شبکه پخش و ساعت رو بگید لطفا.

شبکه نسیم. ظنز جدید مهران مدیری.حتما ببینیدش

تکرارشو امروز ساعت 10:30 گذاشت
دیشب هم همون 10:30

ها ها دقیقا
آخرشم بهش گفت برو اون پشت خودت بقیه شو بزن،تماشاچیا حوصله شون سر میره :)))) این دیگه اِندش بود:)))

آرههههههه :)))))))))

جمعه شب ها و شنبه شب ها ساعت ۱۱ از شبکه ی نسیم پخش میشه.اسم برنامه هم دور همی هست
از یکشنبه تا ۵ شنبه هم همین ساعت خندوانه پخش میشه

مرسیییییی. منم ساعتشو دقیقا نمیدونستم

نفس نقره ای ۲۹ اسفند ۹۴ , ۱۴:۱۹
چقدر من اهل تلویزیونم واقعا :|

طنزای عید رو ببین

من که فکر کنم قبلش با تماشاچیه هماهنگ کرده بوده، اداهای تماشاچیه هم تمرینی بود.... البته مطمئن نیستم...

+مدیری خودشو بکشه هم نمیتونه برنامه‌ای به خوبیِ«شوخی کردم» ِ‍ش بسازه دوباره ولی با این حال خیلی خوب بود! از فصل جدید خندوانه که خییییییلی بهتر بود!

من خندوانه رو هنوز ندیدم ولی این یه قسمت خوب بود:دی

من ندیدم چ بد :( ولی انقدر میگن خوب بوده ان شاالله دانلود میکنم
ببخشید جناب هر شب داره؟

والا مریم تو کامنتش نوشته جمعه و شنبه شب

من الان دانلود کردم دیدم

عالی بود :)))))))))))

دلم واسش سوخت دم عیدی!

بیچاره...

آرهههه :))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">