ساحل افکار

بایگانی

بفرمایید به صرف...

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ب.ظ

اگه خواستین باهاش بالا پایین بپرین نه تنها موردی نداره بلکه مستحبم هست! (قال شیخنا مستر نیما):دی

ولی تو ماشین گوش ندین که باهاش هی لایی بکشین

اینو میگماااااااا

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۲
مستر نیمــا
یا شیخ! مسالتُن
میگم اینو به نیت ابتهاج روح، تو اماکن متبرکه هم میشه گوش داد؟

آسون حساب کن شیخ که مشتری شیم :دی

چون نیت ابتهاج روح هست اگر با ملاحظه و بدون بالا پایین چریدن باشد مجاز است خواهرم

لکن حرکات خود را مراقبت نمایید

من که میدونم تمام طول مسیر رفت اینو گوش می دادی شیخ
برای مسیر برگشت اینو پیشنهاد میکنم:
ترجمه شو میذارم کامنت بعدی
http://up.teh-music2.ir/up/azadmusic100/Music/93/8/ismail%20YK%20-%20Bas%20gaza.mp3
Sıfır kilometre yeni bir araba alırım
یه ماشین جدیده صفر کیلومتر می خرم

Mahallede kızlara ben havamı atarım
تو محله برا دخترا یه خودی نشون میدم (پز میدم)

Sağ çek sol çek bir çaka atarım
فرمونو چپ و راست می کنم و خودنمایی می کنم

Gözlüğümü takar birden gaza basarım
عینکمو به چشم می زنم و یه دفعه پارو رو گاز فشار می دم

Hmm yeter anam ben anasını satarım
(این جمله معادل فارسی نداره ولی در کل یه چیزی تو مایه های) کافیه دیگه بی
خیال همه چی میشم

Aman her yeri toz dumana katarım
همه جارو گردو خاکی میکنم

Yollar tıklım olsa ne yazar
اگه جاده ها شلوغ(پر) باشه باکی نیست

Söyle yavrum beni kim tutar?
بگو عزیزم منو کی میتونه بگیره؟

Vay anam ben belamıyım be?
وای مامان من چقدر بلام

Vay anam gözlerim toz pembe
وای مامان چشام خیلی خوشحالن

Direksiyonu çeviriyorum bir sağ bir sol
فرمونو به چپو راست می چرخونم

Hey anam tekerim fır dönüyor
هی وای مامان چرخام دارن مثل فرفره می چرخن

Hey anam bak kızlar bakıyor
هی وای مامان نگاه کن دخترا دارن نگام میکنن

Çekilin yoldan bir bela geliyor
از سر راهم برین کنار یه بلا داره میاد

Bas gaza bas gaza
گاز بده گاز بده

Bas gaza aşkım bas gaza
گاز بده عشقم گاز بده

Kim tutar seni bas gaza
کی میتونه بگیرتت گاز بده

yollar senin hiç durma
جاده ها مال توه اصلا وای نیستا

Hadi uçur beni burda
زود باش منو اینجا به آسمون ببر (پرواز کنیم)

Bir fıstık görsem frene basarım
اگه یه دختر جیگر ببینم ترمز رو فشار میدم

Çaktırmadan güzelmi bakarım
بدون اینکه کسی متوجه بشه بهش نگاه میکنم ببینم خوشگله

Üff güzelmişsin be cicim
اوففف خوشگلی که ناز من

gel beraber iki tur atalım Hadi
زود بیا باهم دو دور بزنیم

gel beraber yollara dalalım
بیا باهم غرق جادها بشیم

Kıvrak deli dolu bir cd takalım
یه سی دی اکشن و باحال( تو دستگاه) بذاریم

boxlar kaliteli basslar bum bum
که موزیکش با کیفیت باشه (صدای موزیک)

Vay anam ben belamıyım be?
وای مامان من چقدر بلام

Vay anam gözlerim toz pembe
وای مامان چشام چقدر خوشحالن

egzozun sesi kulakları deliyor
صدای اگزوز گوشارو کر میکونه


Banane banane şimdi durcam
به من چه؟به من چه؟الان وا میستم

Banane banane şimdi öpcem
به من چه؟به من چه؟الان بوس می کنم :دی

Nerelere geldik diye sorma
نپرس که به کجا اومدیم

açık konuş susma Sende istiyorsun
(میدونم که ) تو هم میخوای رک حرف بزن ساکت نمون

Benimle oynama hadi gel kaçma
با من بازی نکن زود باش بیا فرار نکن

HadiHadi açık konuş susma
رک بگو ساکت نشو زود باش زود باش

Vay anam bak geldik yola
وای مامان ببین اومدیم تو راه

Vay anam aşık oldum ben sana
وای مامان دوباره عاشقت شدم (عاشق دختره هااا نه مامانش :دی)

Vay anam arkamda polis var
وا ی مامان پلیس پشت سرمه

Umarım kızın yanında havamı bozmaz
خدا کنه که پیشه این دختر ضایم نکنه

İnşallah şimdi beni durdurmaz
انشالا حالا متوقفم نمیکنه

çift sfır sağa çek çabuk24
(حرفای پلیسه) بیست و چهار دوتا صفر بزن به راست سریع

?aaa hep bana mı çatar bu trafik cezası
اااه ه ه همیشه این جریمه ترافیک باید به من برسه؟

Benim hatam değildi kimin hatası?
خطای من نیست – خطای کیه؟؟

Sözün gelişi çok güzel dinlemekse berbat
گفتن حرفی خیلی آسونه (قشنگه) اما شنیدنش افتضاحه

Hey anam hey babam hep hayallerle yat
هی مامان هی بابام حالا بیا و همیشه با رویاها بخواب

Nolursun polis abi
چی میشه داداش پلیسه

Beni bi kerecik affet
منو این یه دفعه ببخش

bir şans versen yaylan desen
(کاش) یه شانس بدی و بگی که برو

Ehliyet ruhsat lütfen
گواهینامه و مجوز لطفا

buyur abi
بفرما داداش

Evraklar tamam
گواهینامت درسته(تمومه)

Alkolde yok tutmayım seni
الکل هم که نداری نمیگیرمت برو

Bas gaza bas gaza

Bas gaza bas gaza

Bas gaza aşkım bas gaza

Kim tutar seni bas gaza

Yollar senin hiç durma

امیدوارم پنچر کنه

 بی جنبه است از بس:)))))))

من تمام امروز رو داشتم قلب کاغذی رو گوش میکردم!

نشنیدمش

تشکر مستر :)

خواهش

آقا نیما،اون سیه مو رو کی خونده؟میدونین شما؟من از صدای خواننده ش خوشم اومده
این آهنگ هم عالیه،متنش و ریتمش عالیه،انگیزه ی مضاعف میده.ممنون:)

سیه مو چیه؟؟؟!!!

عه ببخشید! 
هیچی،فک کردم خندوانه رو دیدید امشب! آخه این آهنگی که گذاشتید رو میخوندن! ذهنم رفت اون سمت

نه بیرون بودیم

اگه منظورشون از "سیه مو" ترانه ای بود که آقای امیر حسین صدیق تو خندوانه خوند، باید بگم خواننده ش علی زند وکیلی هستش. 

ابنم جواب مریم خانم

تشکر از "رواق" گرامی :)

توی ماشین با ولوم بالا...
خیلی خوب میشه...

آدمو جوگیر میکنه:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">