ساحل افکار

بایگانی

شما به مستر چند میدین؟؟؟؟

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ق.ظ

از سال 88 که اولین پست من به عنوان یک وبلاگ نویس در وبلاگ قلب سپید در بلاگفا ثبت شد تا به امروز روند وبلاگ نویسی من بالا و پایین داشت. از تغییر آدرس و رفتن به ساحل افکار و بعد هم در پی خرابی بلاگفا و کوچ کردن به بیان تجربه های متفاوتی کسب شد. یک سری از دوستان از ابتدای وبلاگ نویسی من تا به امروز خواننده بودن و یک سری هم رفتن و خواننده های جدید در هر مرحله به این وبلاگ رفت و آمد کردن. 

بدون شک برای من دوستان وبلاگی بخش قشنگی از زندگی مجازیم بودن و از روی دل نوشته هاشون خیلی ها رو میشناسم. درسته که خیلی ها رو خاموش میخونم ولی خیلی ها تو این مدت به من لطف داشتن و یه سری هم انتقادات تند و غیر تندی داشتند. چه در وبلاگ گروهی یه زنم نداریم و چه در قلب سپید و چه این وبلاگ. تو این چندین سال روزهای خوبی رو تجربه کردم و این وبلاگ مسلما برام حس یه خونه رو داره. خونه ای که اهالیش خواننده هاش هستن. 

شاید تو این چند سال علنا از خواننده هام تشکر نکردم ولی امروز فرصت رو غنیمت میشمارم و از تک تک خواننده هام تشکر میکنم. چون یکی از دلایل وبلاگ نویسی و ادامه دار بودنش در این 8 سال مسلما خواننده هام بودن. از همتون متشکرم 

حالا آقای خوشبخت مسابقه گذاشتن و به نحوی نظر سنجی راجع به وبلاگ های مختلف هست. که خب وبلاگ منم جزو یکی از این وبلاگ هاست

اگر دوست داشتین میتونید برید اینجــــــــــــــــا و به وبلاگ من از 0 تا 20 نمره بدین و نظرتون رو راجع به این وبلاگ بنویسین. برای من کسب رتبه اصلا مهم نبوده. مهم اینه که دوست دارم نظرتون رو راجع به این وبلاگ بدونم

خلاصه این که دوست دارین به شیخ چند بدین؟!:دی

 هر نمره ای که به نظرتون خوبه رو تو وبلاگ آقای روانی بذارید. باشد که رستگار گردیم:دی ی ی 

الان خبر رسیده وبلاگم رتبه 22 رو در بین 100 وبلاگ برتر بیان کسب کرده :)   :(


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۱
مستر نیمــا
ما که بیست دادیم:)

مرسی از لطفتون

بیستی :دی

نظر لطفتونه

اَسی بولیده ۱۱ فروردين ۹۵ , ۰۲:۴۰
یعنی اگه بحث نمره دادن نبودا عمرا اگه تشکر میکردی!!!
من دیدم مهربون شدی! نگو کارت پیش ما لنگه :))))))))

واقعا؟ :||||||||||

خیر. خوشبختانه برام مهم نبود این مسابقه. چون هیچ کاری براش انجام ندادم غیر این پست
مهم نظر شما بود که بازخورد کارمو ببینم
متشکرم

با ارفاق 19 دادم :دی

متشکرم

من خاطره هم نوشتم!

مرسیییییی

مگه میشه به شیخ، کمتر از 20 هم داد؟!
هیهات که 20 هم کمه :دی

نظر لطفتونه

مریدان درسته جامه و لباس نمی درند به خاطر تورم!! 
ولی ۲۰ میتونن بدن دیگه :))))

مریدان ایول دارن

دستم رف رو تایید قبلی رو ناقص فرستادم:))

برا ماذر کادو گرفتی؟
انشالا که سایه مهربانش همیشه برقرار باشه:))

بله

متشکرم
همچنین

تبریک عرض میکنم 

متشکرم

جاست 20
دلیلیش هم گفتم اونجا.

مرسی

22!
آفرین به شیخ
ولی آقا تقلب شده
من چرا تو این لیست 100 تایی نیستم!!!؟
من به این رای گیری اعتراض دارم
اصن میرم سطل آشغالا رو آتیش بزنم و اعتراضمو نشون بدم


شاید دلیلش عمر سایت یا همون عمر وبلاگمه که 8 سال نوشتم و موقع میانگین گیری مثلاً تعداد بازدیدای کلی که تو این یه سال داشتم به 3000 روز تقسیم شده

والا من نمبدونم. خودش انتخاب کرده. رای گیری نبوده گویا


نه سالیانه انتخاب میکنه

تعداد رای دهندهدهات کم بوده
وگرنه اونایی که شرکت کردن همه نمره بالا دادن و این مهمه بنظرم:))
از منم بیست گرفتی:)

فرقی نداره

ما همچنان به راهمون ادامه میدیم:) و بیشتر هدف سعی در بهتر کردنه
ممنون از شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">