ساحل افکار

بایگانی

والا با این نوناشون

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ

طرف لیسانس کامپیوتر گرفته هنوز بلد نیست ویندوز نصب کنه. برنامه نویسی درست حسابیم که بلد نیست. یعنی کیس کامپیوترو باید از پهنا تو حلقوم اون استاد و اون دانشگاه فرو کرد با این دانشجو تربیت کردنشون!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۲
مستر نیمــا
هم اتاقیم: نسرین؟
من: همممم؟
هم اتاقی: ایران غرب آسیاست؟
من: :||||||||||||||||||||||||||||||
به نظرت آسیا رو از پهنا بکنم تو حلقش؟

چون هم اتاقیه از طرف باریکترم بکنید موردی نداره:))))

پوووووفففف
منم یه همکلاسی داشتم که یه ریدینگ ساده رو نمیتونست بخونه، تلفظ نابوووود، تازه سال آخر کارشناسی!! و بله... ایشون الان تیچر هستن!!

بخدا حیف کاهگل که در این دانشگاه ها رو باهاش بگیرن!!

میرزاده خاتون ۲۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۰۹
طرف تو ‏دانشگاه علمی کاربردی غیرانتفاعی شماره741 قره تپه یه واحدآزمایشگاه بهش دادن، بعد همچین می‌گه دانشجوهام فلان که انگار استاد هاروارده :|

واقعا=)))))))))))

میرزاده خاتون ۲۲ فروردين ۹۵ , ۲۳:۱۰
از خودم نبودها. از تلگرام خوندم D:
دانشگاه دیگه حلقوم نداره :| مغلطه نکن :/

داره شما ندیدی:پی

لیسانس که خوبه
ما یه استاد کامپیوتر داشتیم دکتری کامپیوتر داشت از هند
یه تایپ ساده هم بلد نبود بزور تایپ میکرد.
کلی هم ادعا داشت:))

هندم دانشگاه داره؟

دست رو دلم نذار که خونه!!
هر طرف رو نگاه میکنی عینهو قارچ دانشگاه سبز شده و ملت هم کرور کرور مهندس و بعضاً پرستار میشن.بعد تو دانشگاههای دولتی پوست از سر دانشجوی مهندسی و علوم پزشکی میکنن و آخرشم هیچی به هیچی!

کلا این روزا همه مهندس یا دکترن مگه خلافش ثابت بشه!!

ولی فقط مدرکی

بیا بشینیم این سبزیا رو پاک کنیم مستر:)))

من ریحون بیشتر دوست دارم:)))

دانشگاها اگه دانشجو پرور بودن که الان اینهمه مثل نقل و نبات ارشدو دکترا با آب خوردن نداشتیم!

بخدا.حرف حساب

در همین راستا طرف اومده میگه من حقم بود برم MIT، چون رزومه ام خیلی خوب بود!
بعد از دهنش در میره میگه من از 7 تا درسم تو کارشناسی افتادم!! اونم کارشناسی در دانشگاه دارقوزاباد سفلی! 

اینا رو واقعا درک نمیکنم:))))

حرص نخورین جناب مهندس :)
برای فشارتون خوب نیست :))
تا بوده همین بوده :)
اینجا که ژاپن نیست ابرانه ایران :))))))))

فشار ندارم که:دی 

ای بابا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">