ساحل افکار

بایگانی

هویجوری

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۳۵ ب.ظ

نمیدونم چه شانسیه هر موقع قراره من برم تهران هوا یا آلوده میشه یا سرد و ابری :||||||


میگن یه محموله بزرگ جوراب داره وارد ایران میشه.خبریه؟


از دیگران

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۳
مستر نیمــا
اره نیما خبریه:))
ببینم تو چند جفت گیرت میاد:))

زیاد:))))

سلام 
الان که بارونی بود سرد هم اونقدر نیست من که خودم سرمایی هستم میگم هواش خوبه :)
خیالتون تخت باشه سرما نمیخورین :)
شما هوای تهران رو با اهواز مقایسه میکنین واسه ی همین فکر میکنین خیلی سرده :)
من الان بهتون میگم اصلا هم  تهران سرد نیست جناب مهندس :)



+
لابد بخاطر روز مرد وارد ایران میخواد بشه :)))
وای هر کی جوراب میخره برای روز مرد واقعا خیلی خیلی آدم های نامرد و گاهی وقتا خسیسی هستند :)
البته بجز اونایی که واقعا ندارند و به همون جوراب قانع میشن :) اینا داستانشون فرق میکنه :)

نه هوا عالی بود 

استفاده کردیم این چند روز 

خب این نامردا کم نیستن

خانم فـــــ ۲۳ فروردين ۹۵ , ۲۰:۱۰
طفلک مردا با این کادوی تکراریشون، تازه همونم با پول خود طرف براش میخرن:/

واقعاااااا

گمـــــــشده :) ۲۳ فروردين ۹۵ , ۲۰:۲۱
جوراب؟
خخخخخخخ

پ ن پ طلا

پا قدم نیست که!
:)))

اتفاقا هوا عالی بود عالی

نرو خب عزیز من :| مردم بدبخت چه گناهی دارن :دی

تازه بهشون حال دادم هواش عالی شد

واااااااااا مستر کجا هوا سرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فکر کردم سرد میشه ولی نبود

در خدمت باشیم دوستان :))))
جمله ی سنگینیه ها !! :))

واقعااااااا:)))

سلام :)
ولی خب اون روزا رو فرار کردین از سیل  :))
الان اهوازین ؟
چه خبر از سیل جناب مهندس ؟:)

از گرد و خاک و سیل

من تازه اومدم اهواز ولی در امن و امانه که

بیخبر اومدید رفتید دوستان هم در خدمت نبودیم :)))) بازم جمله سنگین بود :)))

یکی نون شبه جور میشه یکی بهانه:))))

متوجه شدید جملاتم غلط املایی نداشتن و.فقط زیرکانه سنگین بودن؟ وبی دفعه بعد بیخبر نیاید دی:

ما خبرم بدیم بازم خبری نیست!! جمله سنگین بوداااا:)))

من تازه گرفتم قضیه ی جورابو !!!! :))))

خسته نباشی دلاور

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">