ساحل افکار

بایگانی

سوتی

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ب.ظ

رفته بودم تو ساحلی برای پیاده روی دیدم صندلی گذاشتن و آهنگ دوبس دوبس و از این فیلما! اینم بگم که معمولا برای اکثر مناسبت ها اهواز تو ساحلی جشن برگزار میشه و خلاصه ما رفتیم نشستیم. چند تا پسر دیگه هم کنارم نشسته بودن.خلاصه آهنگ ها تموم شد و دیدیم طرف داره آهنگ بچه گونه میزنه! یه دفه خاله شادونه اومد رو صحنه و گفت همه دستا بالا با جیغ و هورا!!!!!!!نگو جشن بچه ها بوده:دی اونجا بود که من یادم اومد عهههه هوا چقد خوبه و باید موبایلمو جواب بدم و سوت زنان و در حال فرار تو افق محو شدم=))))))

دانلودانه

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۵/۰۲/۰۲
مستر نیمــا
خب اون لحظه یه عکسی از قیافه تون میگرفتید آپلود میکردین برامون خب... ولی یه قیافه ای تصور کردم خودم

تو افق محو بودم اصن:)))))))

ینی شرف آدم میره خخخخخ


+یه دانلودانه هم ما براتون میذاریم:

dl.omidx.com/download.php?file=Music/Negah.mp3

مرسی

گویا لینک قبل خراب بودندی

http://dl.irmp3.ir/data/song/Hamed_Foolad_Ghalam-Negah-(WWW.IRMP3.IR).mp3

این سالمه

متشکرم

می موندی آب نبات هم می گرفتی دیکه :)))

به فکر شما بودم 

شی شده؟ (با لحن فامیلِ دور)

واسه شکلاتها:)))

خیییییلى خوب بود که!
من پارسال بلیط خریدم رفتم برنامه ى خاله شادونه،اونوقت تو مفت و مجانى پاشدى رفتى؟!!!!!!!
نچ نچ نچ
کفران نعمت!

مایه خجالت بود:)))))

به محض دیدنش فرار کردم

ضایع شدن نداره ک...الان دیگ برنامه کودکا هم همه خانواده محور شدم..تو برنامه هاشون یه سری لغت و اصطلاح استفاده میکنن ک من به شخصه خجالت میکشم...بعد بچه یاد میگیره ..ایرادم بگیری میگن مخاطب ما الان دیگ فقط بچه ها نیستن...کل خانواده اس...
دلم پر بود...ببخشید اگه بی ربطه🙏

من چون نمیبینم خیلی خبر ندارم این چیزارو

من اصلا هیچ وقت دلیل این خیل عظیم مشتاقان اهنگ پرتقال من رو نمیفهمم.
اصلا یعنی چی...

هویجوری! دلیل خاصی نداره

اهنگ خانم غزل شاکری بازیگر

بسیار شنیدنی


http://dl.song4ir.us/Hadi/Singles/04.93/Ghazal%20Shakeri%20-%20Chon%20Muy%20To.mp3

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">