ساحل افکار

بایگانی

این بار کاری کی کم میشه !؟

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۲۰ ب.ظ

داشتن دغدغه هم مصیبتیه واسه خودش. این سه شنبه بره یکیش تموم میشه. داشتم با خودم فکر میکردم که ماه اردیبهشته. ماهی که عاشقشم و اهواز داره تابستون میشه

از طرفی خرداد عروسی آبجی کوچیکست و یه هفته باید مرخصی بگیرم وگرنه اردیبهشت یه هفته مرخصی میگرفتمو میزدم میرفتم شیراز و یاسوج و لرستان.


خدا بگم چیکارت نکنه مگی با اون عکس شیرازت!!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۳
مستر نیمــا
ان شاء الله که آبجی کوچیکه خوشبخت شه:))

انشالله

ممنون

سلام ای شیخ :)
عروسیشون مبارک :)
ایشالا روز خیری برای شما که دوماد بشین :)
+
آقا من پیشنهاد میکنم قبل رمضان شهر ما رو هم تجربه کنین :)



سلام

ممنونم
شمال؟ شما دقیقا کدوم شهر بودین؟

عروسی :)) اصلا خرداد انحصاراً منحصر به فرد از از همه ماه هاست :دی

چرا؟؟؟

الان این پست شما باعث شد برم وبلاگی که لینک کرده بودین باز کنم و عکس حافظیه رو ببینم و دل منم غنج بره برای اردیبهشت شیراز و عطر بهارنارنجش((:
البته که من الان به قدری دلم برای جاده تنگ شده که مقصد مهم نیست!خود جاده مهمه فقط...
حالا اگه مقصد به کاشان که الان گلاب گیری هست ختم بشه که چه بهتر!شیراز بمونه برای وقت بهتر!

من جاده زیاد میرم. الان جاش مهمه :دی

کاشانو دوست ندارم.چیزی نداره

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شمال ؟o_O
این حرفت نشون میده که وب منو میخونی ولی درست و حسابی :)
من شمال رفتم مسافرت ای شیخ !
 مستر نیما مهندس نیما :)))
***** ***** ************** * ***** ***** *****
** **** **** ****** ** ****** ***** ***** ***** * *** ** ****** *  * ********* ***** ****** ** ***** ***** *** **
الان یادتون اومد احیانا ؟:)

مشکل اینه قبلا یه باران جنوبی بود خواننده بود. همیشه اول اسم شما که میاد یاد اون میفتم:دی


والا نمیدونم چرا هیچ وقت انگیزه غرب رفتن نداشتم:دی!

اتفاقا رییسم همشهریتونه:))


من نمیدونم اونوقت اون جنوبی بود چه ربطی به شمال داره که فکر کردین من اهل شمالم ؟:دی 

+
برای اینکه ساکن اهوازین و اهل اصفهان :دی
معمولا اونایی که ساکن اهوازن حوصله شون مثل حوصله شیرازی هاست و حوصله شون نمیشه بیان و انگیزه 
ندارن بیان غرب :)
یادمه خانداداش بزرگم موقعی که کارش بهبهان بود سالی یکبار به زور می اومد حوصله ش نمیشد بیاد :)

تقصیر مدادرنگیه:))))

ما اواسط اردیبهشت میریم شیراز و از طرف شما نایب السیاحت میشم مهندس:))
ایشالله آبجى خانوم خوشبخت بشن و دوماد خوش قدم باشه و شمام یه شیرینى به ما بدین
و دیگه اینکه چطور میتونى کاشان رو دوست نداشته باشى بییییییى ذوق؟!

منم ببرین:)))))

ممنون
خب جاهای قشنگ تر از کاشان زیاد هست:دی

جدی ؟:)
چه جالب :)
برای همین انگیزه تون اومد پایین :دی 
+
اسمشو بگین جنازه تحویل بگیرین :)))))

اسم و ایل و تبارش  رو بگین شاید فامیل مون باشه اونوقت دغدغه‌های کاریتون شاید حل شد :))

حل که نمیشه هیچ میترسم بدترم بشه:))))

نمیشه :))
ما تو نقطه نقطه شهر بند پ رو داریم :))
حال خود دانین :))


+
چرا مداد رنگی ؟o_O

چون مداد رنگی شمالیه:))

دیگه در همین حد بدون که خرداد ماهِ خوبان است و بس :)))

عجببببببببببببب:)))

یه پنجشنبه و جمعه تو خوده خوزستان گشت بزنین هم صفا میده ها

گرم شده آخه:(

خب چه ربطی به من داشت خدا :))))))))))))))))))))))
خدایا تو این ایام اعتکاف ، شیخ نیما رو تو اولویت بزارین لطفا :)))))))))))))))))))))))))))
آمین:دی 

+
خداوند به شما سلامتی و طول عمر بدهد که کاری میکنین لب مون همیشه خندان باشد:))))))

الهییییییییییییی

هویجوری!!

آره خیلی گرم شده
به نکته ی خوبی اشاره فرمودین :))

تا آخر هفته میشه 40 درجه:(

خوش باشید
ما هفته پیش شیراز بودیم
بهشتی هست برای خودش

ان شالله عروسی شما

و بعد هم ماه عسل شیراز

انشالله خوش گذشته باشه

ممنون

رشت هم جاهای قشنگ داره ها:دی
یادم باشه برگشتم رشت تلاش کنم برای هوایی تر کردنتان!!!

+ خدا مگی رو چی کار نکنه؟! غمگین نکنه مثلا، یا یه همچو چیزایی

تابستون احتمالا برم شمال.شاید شهر شما هم س زدم :دی


بلههه

به به تبریکات 
البته غصه نخورید با ابن اوضاع لایه اوزون همه جا فقط دوتا فصل داره تابستون و زمستون
البته اونجا بهار داره و تابستون :)))

آره:))

بسلامتی  مبارک باشه ان شالله 
به زودی هم نوبت شما(:

شیراز الان فصل گل و بلبله

من اصالت یاسوجیم^_^

یه تنگه هست به اسم خاندان ما  جای خیلی باصفایه ولی گذر گاهای وحشتناکی داره|:

مارگونو خیلی دوست دارم:دی

عروسی؟؟ چه خوب!!! خوش به حالتون، حسابی خوش بگذرونین:)

مرسی

گرچه تابستون آبپز می شید:| ولی قدمتون رو چشم و این حرفها :))
اگر تشریف فرما شدید خبر بدید به ما برادر

عی بابااااااااا. پس کی بیام؟؟ :|

سلام :)
آقایانی که تشویق مبکنید حداقل رراهنمایی هم بفرمایید :))
ممنون

+
من امسال بلاخره تونستم یکی از دوستان رو هوایی کنم و قراره به امید خدا شهریور بیان شهرمون :)
حالا چه جور میشه یه اصفهانی رو هوایی کرد نمیدونم باید یه دوره برم پیش مگی :)))))
یا شایدم پیش ریس تون :)))
نکنه ریس شما دوست داداش من باشه ؛ )))
داداش منم همکار شماست ولی تو یه شهر دیگه :)

مگی بهتر میدونه:))))


هم استانیهاتون زیادن اینجا :)))

واقعا؟
اسم ببرین داداشم قطعا اسامی رو میشناسد بهره حال همکارین یک جورایی شماها :))
هوم ؟
جدی اسم ببرین قطعا میشناسد داداشم :)
همین همشهریان لابد باعث شدند که شما هیچ ترغیبی نداشته باشین که بیان درسته؟ :))

+
مگی من اومدم واسه یه دوره کارآموزی :))))

یه چیز تو همین مایه ها:)))))

مهم نیست کی هستم ۰۴ ارديبهشت ۹۵ , ۱۹:۱۰
خانم باران شما چرا می نوبسی بهره حال؟ 
به هر حال فکر می کنم منظورتونه آخه
میگم عاقا من الان یادم اومد بگم اصن روزتون مبارک خخخخخ :))
برحسب یه عادت قدیمی هنوز از بلاگفا دل نکندم (:)

هر چند گذشته ولی ممنون :)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
با اجازه از آقا نیما :
جناب مهم نیست کی هستی :
من متوجه سوال شما نشدم حقیقتا:|
به هر حال چی فکر میکنین  بازم متوجه نشدم ؟:|o_O

+
***** **** *** *** *
***** ** ** ****** ** ***** ****** *** ** *** *** ****** *** ***  *** **** ***** * ***** *** ***** ***** ***** ** **** **** * ** ***** ** **** ***** ******* ***** ***** ******* ***** *** ***** **** *****
***** *** ***** *** *** ** ****** **** ** *** ******
***** **** **** ** *** ****** *** ***** **

منظورشون غلط املاییه! شما نوشتین بهره حال

بهره حال رو به هر حال باید بنویسید!!!!

ها:)
البته به هر حال من باید برم یه دوره آموزشی پیش مگی برم برای آموزش ادبیات فارسی هم دوره فشرده رو پیش شباهنگ
:)) و دوره فشرده تر رو پیش اسی جان :)))
یعنی این آخر جوک بود :))))))
مردم از خنده ممنون از راهنمایی شما جناب نیما :))))


+
چرا سانسور شد؟o_O
ببخشید حرف بدی زدم ؟

خب لحنش خوب نبود :دی

سخت نگیر

لحنم جدی بود ولی خشن نبود مهندس :)))
باشه سخت نمیگیرم :))

:)

لرستان خیلی خوبه:))

بلههه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">