ساحل افکار

بایگانی

شیخ پس از سمینار...

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۹ ب.ظ

دمی آب خوردن پس از بد سگال                به از عمر هفتاد و هشتاد سال!  :]

دت ونت ول

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۷
مستر نیمــا
خدا قوت :)
خسته نباشی قهرمان :)
خسته نباشی دلاور :)
برای اینکه خستگی تون کاملا دربیاد پیشنهاد میکنم تو اون هوای اهواز یه شربت آبلیمو حتما میل کنین :)
موفق باشین...

+
میگن این سیمی نهار بوده تا سیمینار ؛ )
نهارش چی بود حالا ؟:)

ممنون
نهار نداشت :دی

ایشالله که سمیناره موفقى بوده:)

خدا روشکر خوب بود

نه خسته به من نه خسته به تو نه خسته به ما نه خسته به ملت غیور ایران

شیخ پس از امتحان...

نه خسته به همه

شیرِ شیخ :))))

بلهههههه

خسته نباشی نیما:)

مرسی

خسته نباشی در عوض موفق باشی! 
فقط معنای بیت رو نفهمیدم :////

شعر از فردوسیه

سگال همون جنگه

دقیقا چند روز پیش اینو گذاشته بودم تو وبم چون از شر یکی راحت شده بودم :)) دلیل تو چی بوده مستر؟

واقعا؟؟؟ از شر یه نفر یا سمینار؟

خب من همون روز سمینار داشتم!
آدرس وب شما چیه؟؟

آره واقعا :))))
من عنوان پستت رو درست ندیدم، الآن متوجه شدم :)))
تبریک می گم :) 

آها:)

مرسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">