ساحل افکار

بایگانی

عاشقانه

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۳۹ ب.ظ

من حتی به باد وقتی موهای تو را نوازش میکند حسودی ام میشود

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۸
مستر نیمــا

عاشقانه آرام


باد
خیال می کند که مخالف می وزد!
وقتی
روبرویت نشسته ام و
موهایت را
روی صورتم می پاشد
من
هیچ وقت
 اینقدر موافق ندیدمش!

محسن حسینخانی

احسنت

اینجا ایرانه برادر! باد و نوازش نداریم...
باد با چادرش نهایتا میتونه بازی کنه مثل فیلم در پناه تو...

نه خب مثلا تو خونه ویلایی باد بیاد:دی

هرگز نیاسود

نیاسودنشم قشنگه

حسود هرگز نیاسود :پی

جواب کامنت قبلی

چه میدانم، مردی بود که به خاطر موهاش باد سختی در گرفته بود. خدا نکند که طبیعت بخواهد موهای گندمزار را شانه کند، و یا خدا نخواهد که مرد چوپانی را روی صخره ها سنگِ سیاه کند، اشاره ی رعد و برق کافی است. و مگر نبود که همین چند سال پیش یحیی، پسر حیدر را زغال کرد. و خدا نخواهد که از آسمان سیل ببارد. آب، کوچه ها و خیابان ها را برمیدارد و تا به خود بیایی آن همه آدم و خانه و گاو و اسب را درهم غلتانده است.

خدا بخواهد که سر بازی داشته باشد، حالا یا با موهای او یا با دل من، چه فرقی میکند؟

رمانِ سالِ بلوا بود! هععی! در آن وخخخخت من نوجوانی سخخخخت عاشق پیشه بودم :))

عجبببب

من حتی ب باد هم حسودیم میشود وقتی با موهای تو عشق بازی می کند...

+نمیدونم چرا ولی پستو خوندم یاد همون اهنگ دریای رستاک افتادم و الان هم گذاشتم و گوش کردم

یه کلیپ باید بذارم واسه اون آهنگ

هیییییی وایییییییی
آیکون آه از ته دل

هعییییی

فانتالیزا هویجوریان ۰۸ ارديبهشت ۹۵ , ۲۲:۲۴
خوش به حالت، یار من کچل بود :(

:)))))

اون بهتره.باد خود سرشو نوازش میکنه مستقیممممممم

خوش به‌حال آن مرد
که در زندگی‌اش 
تو راه بروی 
خوش به حال مردی که برایش 
تو شیرین‌زبانی کنی 
خوش به حال مردی که
 دست‌های قشنگ تو دگمه‌های
 پیراهنش راباز کند، ببندد 
تا لب‌هایت به نجوایی بخندد.
 خوش به حال من...

:دی

بی حضورِ شیرین اینقدر فرهادین

وای به حاله بودنش :))

:)))

باد مقنعه اش رُ نوازش میکنه :))))))) !!

نه نوک کوهه هیشکی نیست:پی

موهای منو باد و فلانی و بساری هم که حتی نوازش کنن کسی حسودیش نمی شه:دی 

آیکن ایش و اه و حسادت! :))

?از کجا میدونی؟؟ :دی

مهندس یه نگاه به ویدیو های این کانال بنداز فوق العادن

https://www.youtube.com/channel/UCw38mRiCYqV-ll7y0WvrDJw

سایت خانمان برانداز یو تیوب؟

:)))))
باز نشد!

:)))) با تشکر از شکوفه
باز کردیم و دیدیم :دی
می دونم دیگه!!! 
حسادت می کرد خب می گفت دیگه:دی

شاید تو دلش حسادت میکنه:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">