ساحل افکار

بایگانی

عشق تمام نشدنی!

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲ ب.ظ

این که میوه فروش ها از احساسات پاک و خالصانه ما نسبت به گوجه سبزها سوء استفاده میکنند واقعا نامردی بزرگیست

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۵/۰۲/۰۹
مستر نیمــا
واقعا:))))))

جدییی

خداروشکر من نسبت به میوه های ترش حس خوبی ندارم :)))

خوش بحالت

آقا من حسی بهش ندارم
هیچ وقتم نداشتم
الانم دو سه مشت (به اندازه مشت شما البته؛ مشت خودمو در نظر بگیرید ده بیست مشت :دی) گوجه سبز گوشه یخچال افتاده کسی نیست بره برشون داره بخوره
نسبت به ماکارونی هم همین حسِ بی حسیو دارم
خلاصه تو این یه مورد درکتون نمیکنم...

خوش بحالت!من برعکس

خدا رو شکر خدا رو شکر ما یک درخت گوجه سبز داریم که حتی میوه فروش ها گوجه سبزهاشون به پای گوجه سبزهای 
ما نمیرسه ...

نچ نچ نچ نچ

واقعااا که.همشم تنهایی میخورین.گناهی بس نابخشودنی

من رفیقم باغ دارن یک عالمه گوجه سبز اونقدر که نمیدونن چیکار کنن، خلاصه چندروز پیش یه ظرف واسم آورده بود منم گوجه سبز خیلی دوست ندارم یعنی دوست دارم اما باید هوس خوردنش باشه خلاصه اونروزم دلم نمیخواستو گفتم دوست ندارم، بعد نگو این هرکی دوست داره کیسه کیسه واسش میاره ، هیچی دیگه واسه من فکر کرد دوست ندارم نیاورد الان دارم فکر میکنم خب من دوست ندارم خانواده که دوست داشتن :دی هیچی دیگه الان نادمم میخوام برم بگم شب خوابیدم بیدار شدم عاشق گوجه سبز شدم:دی

میتونید بگید یه مستر نیمایی هست عاشق گوجه سبزه. آدرس بدم؟ :)))))))))

اصلااااااا دوسندارم ولی خب چون اطرافیانم دوسدارن فقط میتونم درکتون کنم..همین

جناب اگر امشب وقتش و حس  و حالشو داشتین برای هشت و نیم نه مشاعره میذارین؟

امشب میخوام برم سینما

تو فکر مشاعره هستم.به زودی میذارم

باشه
خوش بگذره

:)

ممنون

اینجاست که شاعر میفرماید
با قلب من بازیییی نکن ای خوبِ خوب و از این حرفا :))))

دقیقاااااااا

:))))

مصطفی فتاحی اردکانی ۰۹ ارديبهشت ۹۵ , ۱۵:۰۶
اینقدر زیر این پست از گوجه سبز ابراز انزجار شد که من دیگه حرفی ندارم.

واقعا منم متعجبم!!!

تنهایی نمیخورم اتفاقا میدیم به همسایه هامون :)

+
میخواین پست کنم  براتون ؟:)
بی تعارف :)

در حد گونی پست میکنید آره=))))

دلم خواس :||||

برم بردارم :||||))

:))

سلووووم مستر ادرس بده برات گوجه سبز بفرستم ما هم باغ گوجه سبز داریم هم تو حیاطمون چهارتا درخت گوجه سبز داریم

آخ آخ چرا خبر نمیکنید پس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">