ساحل افکار

بایگانی

اگه خوب نگاه کنید...

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ب.ظ

دوتا حرکت بسیارررررر هوشمندانه تو مد اتفاق افتاد که شاید خیلی تو چشم نیاد ولی همش با برنامه ریزی بوده نه صرفا برای مد و قشنگی

اولیش باب کردن ریش یه جورایی از بین بردن ماهیت مذهبی بودن ریش و افراد ریشی بود

دومیش باب کردن مانتوی بلند ولی بی دکمه که حرکتی نرم به سوی حذف مانتو و گشتن با شلواره (دیر نیست که اینو ببینیم.حالا ببینید کی گفتما)

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۵/۰۲/۰۹
مستر نیمــا
الکی مثلا نگاه بصیرانه ای داری !! خخخخخخخ

خب اینو همه که درک نمیکنن!!

اى خداااااا،کى میاد اون روزى که موهامون رو دم اسبى ببندیم و بریم استادیوم فوتبال ببینیم!:)))))

از خدات بودا! خب همین الان برو

واقعا راست میگینا!!!
ترسناکه...

پله پله میرن بالا دیگه

بهتر بابا. بذار ادم رو با دلشون و رفتارشون بسنجن نه با ریشی که شده ابزار ریا و معیار گزینش!!

من خودم ریش پروفسوری دارم و کلا از سیستم گزینش ریشی خوشم نمیاد

ولی کلا بحث نوع حرکت بود
مخصوصا دومیش که خوشم نمیاد!!

اینجا یه سوال پیش میاد!! این شلوار کوتاه هایی که پسرا میپوشن با کالج و بدون جوراب، نکنه دارن واسه کفش پاشنه بلند آمادمون میکنن؟ :|||

شما دیگه خیلی فکر کردین.زیاد فشار نیارین))))

به فضای بسته ی بسته،یکم آزادی بدی،یکما :|
چی پیش میاد؟

من بعدشو میبینم.چیزی که شما نمیبینی

در مورد اولی ک خب بنظرم ی جورایی خوب بود مرد بنظرم باید یاته ریش یا پروفسوری داشته باشه ینی این دومورد بهترین حالتشه..صورت صاف اقایون اصلا جالب نیست..
و در مورد دومی کاملا موافقم و گاهی همین الانشم حالتش واقعا بده.. :/

کلا حیا داره بیرنگ میشه

یعنی چند وقت دیگه جزو مفاهیم منسوخ شده میشه

اوضاع واقعا داره وحشتناک میشه فک میکنم یبار دیگه یا همین جا بود یا جای دیگه ک کامنت گذاشتم و گفتم دختر باااید حیا و نجابت داشته باشه چیزی ک متاسفانه این روزا واقعا کم میبینیم..

دیگه کلا داره محو میشه!

کی میگه ما نمیبینیم؟

اگه به همون بسنده بشه کافیه. ولی اگه روند ادامه دار باشه تهش چی میشه؟/

خیلى هم ممنون:)))
من که تحت هیچ جبرى نیستم،کلا خودم زیر چادر آرومم!اما فکر میکنم این ساپورت پوشیدنا و مانتوهاى جلوباز و شلواراى فاق کوتاه،محصول جبره!

من با جبر مخالفم. من ایرادم به اینه که حیا رو کم کم دارن میگیرن! نه یه دفعه


مستر کار  ا ریشه خرابه
همیشه اجبار نتیجه عکس داده
من این کارا رو بازتابه اجبار میبینم
چیزای دیگه کاتالیزور بودن فقط

من میدونم اجبار نتیجه عکس میده ولی خب بهش جهت داده میشه. میدونن چطور هدایتش کنن

دخترا با بلوز شلوار میکردن... حالا یه چیزی هم دورش میپوشن که اصلا مشخص نیست... ایمشم مانتوعه جلو بازه!
خودم زیپ شلواراشونو دیدما!...در این حد بلوز شلواریه تیپشون!

من که به وفوررررررررر دیدم. تو همین ساحلی اگه اومده باشی اینجوری کم نیستن. کاش شلوار زیپ دار میپوشیدن. با همین وضع ساپورت میپوشن!!!! جای زیپ الان معلومه. چهار روز دیگه نافشونم پیداست!

فانتالیزا هویجوریان ۱۰ ارديبهشت ۹۵ , ۰۲:۴۲
من فقط یه مشکلی دارم!
چرا خانومای چاق و خیلی چاق فقط تنگ و ساپورت میپوشن؟
به هیچ وجه درک نمیکنم:/

همین یکی؟؟

میخوان بگن ایییییییییییییییینههه! هیکلو داشته باشین:))))

آقا من خیلی سوتی میدم... دیگه خودتون بدونید منظوری ندارم از اشتباه تایپیام! الان اومدم دیدم هنگ کردم :|

پیش میاد دیگه=))))

دقت به خط آخر،چیزای دیگه کاتالیزور بودن :)
دیر یا زود پیش میومد اما الان جهت دار پیش میاد و بدطور،حتی ممکنه یه انفجار به شدت بیگ بنگ هم پیش بیاد :))

متاسفانه همینطوره

آدم مذهبی نیستم و شاید یه سری اعتقادای خاصم داشته باشم اما کاری کردن که جوونای ما اصول انسانیت هم فراموش کردن،البته اینم بگم همون اصولم داشتن به زور میکردن تو سر بچه ها
مثلا پوشش به نظره من یه چیزه واجبه و حفظ ارزشه چه پسر چه دختر اما نه افراطیش و اجباریش،نه پوششی که جلب توجه کنه.
وقتی جوون رو مجبور کنن به حفظ پوشش جای نشون دادن ارزش های انسانی به شیوه های درست و غول کردن دین و اجبار واسه همه چی من زود تر از اینا انتظار داشتم این چیزا پیش بیاد.
کم جنبگی بد دردیه

اگه اونا رو بخوام بگم که خیلی بحثش مفصله

من فقط پوششو مطرح کردم....
واقعا

از پشت همین تریبون میخوام داد بزنم هر چی میپوشین بپوشین ولی تو رو خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ساپورت رنگ پوست نه
خییییییییییییییییییییییلی زشته به قرآن!!!
اونم برای دانشگاه!!!

والا من میبینمشون خجالت میکشم. دخترا رو نمیدونم!!!

من میخواستم یه پست در مورد اینکه از اول کجاها به نمایش گذاشته شد و این اواخر کجاها بنویسم، ولی به دلیل اینکه خودمم خانمم و خانواده ازین طرفا تردد میکنه ننوشتم!
:|
مانتو خریدن خیلی سخت شده.
و اینکه ما هم خوب نگاه میکنیم ولی جامعه این نوع نگاه کردن رو نمیخواد.ذایقه ملت عوض شده.

نمیدونم ولی تحمل این جامعه کمی برای من سخته!

هعی... این مانتو جلو بازها واسه منم داره عادی میشه حتی! اینش بده که خیلییی راحت و آروم برای هممون جا میفته، افراد خیلی متدین و با حجاب رو نمی گم حالا... آدمای لغزنده(!) عین خودمو می گم:-"

اولش مانتو بلند باو. بعد باز کوتاه بعد هم کلا پرررررر

دقیقا حیا رو با برنامه و کم کم دارن از بین می برن ، طرف اول چادریه ، بعد چادر و میذاره کنار با مانتوی موجه ، یه مدت که میگذره هی مانتوئه کوتاه تر میشه و روسریه عقب تر میره ، یعنی توی فامیل خودمون به وفور دیدم این و که میگم ، بعد یهو ازش یه عکس توی شبکه های مجازی میبینی که گردنشم پیداست و دفعه ی بعد عکس بی حجاب جوری که همه موهاش پیداش نباشه و دفعه بعد هم که دیگ کلا بی حجاب :|

مشکل اینه که نمیفهمیم یا نمیخوایم بفهمیم که بی حیایی داره رواج میگیره

زینـب خــآنم ۱۱ ارديبهشت ۹۵ , ۰۹:۵۹
مگ شک داشتین ک همه اینا برنامه ریزی شده اس !؟ ...

من نه ولی خیلیا دارن

ولی به نظر من کار بقیه آدما آسون شده که راحت میشه تشخیص داد کیا تهی از اعتقاد راسخن و باد به هر جهتی بوزه اونام میرن همون ور و خودشون استقلال تفکر و اعتقادی ندارن...

نه واسه اونا هم سخت شده

اینجوری نیست.چون به همون نسبت دورویی هم زیاد شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">