ساحل افکار

بایگانی

دیکشنری جات

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ب.ظ

wingman چیست؟

در جنس مونث به یکی از دوستان فرد مورد نظر که نقش کیف همراه را بازی کرده و در هنگام صحبت با دوست پسر شخصت اصلی به فاصله دو متری از او می ایستد گفته میشود. که پس از احساس امنیت کسب شده بعد از مدتی کارایی خود را از دست میدهد

در جنس مذکر نقش همراه را برای جلوگیری از تنهایی ضایع شدن در حین پیدا کردن دوست دختر گفته میشود که پس از موفقیت شخص کارایی خود را از دست میدهد

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۱
مستر نیمــا
زینـب خــآنم ۱۱ ارديبهشت ۹۵ , ۲۰:۵۲
: )))))
در فرهنگ لغت خودتون ؟!

کلیه دیگه

گمـــــــشده :) ۱۱ ارديبهشت ۹۵ , ۲۲:۲۰
خخخخخخخخخخ
من بهت افتخار میکنم دهخدایِ نسل جدید :)))

اهم اهم :))

فانتالیزا هویجوریان ۱۲ ارديبهشت ۹۵ , ۰۱:۰۶
وااای چه کار سختیه این پیدا کردنه :))))))))))
چه حواشی ای داره، جل الخالق

بلههه:))

یبارَکی بگو دسمال کاغذی دیگه :|

گوگل ترنسلِیت: "خلبانجناحی" !!

معنیش دقیقا همینه که من گفتم تو ایران

:)
:)
:)

:دی ی ی

یه Wingmanم نداریم که به میمنت وجودش،مطعلقاتشم پیدا کنیم:)))))))

ایشالا متعلقاتش پیدا شه! بدون وینگ من

راستى،دیشب خوابتون رو دیدم مهندس!
داشتى مسح سر میکشیدى:)
بابا مؤؤؤؤؤمن!!!

عی باباااااااا. لو رفتیم؟:)))))

به عبارتی همون لولو سر خرمن!!!!

=))))

آورین

ما توزبان بختیاری یه ضرب المثل براش داریم
سگ به دین سوارون (البته ببخشید که از این کلمه استفاده کردم)
یعنی هاپو به دنبال سواران

:))))

مگه شما بختیاری هستین؟
چرا من فکر میکردم بوشهری هستین؟!!!!

بله بختیاری هستم

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">