ساحل افکار

بایگانی

مثل...

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۲۷ ب.ظ

مثل وقتی یه میوه سرددددد میذاری تو دهنت

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۲
مستر نیمــا

مثل

دندونام خیلی حساسن به سردی
سردرد میگیرم
هندونه و طالبی و خربزه رم نمیتونم خیلی سرد بخورم :(

الان دقیقا همینجوری شدم

دندونم تیر می کشه... 
این چه حسیه خب:( ؟

اصن  آدم نمیتونه بخوردش

برای من حس خوبیه !

من دوسش ندارم

یعنی شما هندونه و طالبی و توت سیاه و هلو و آلو سیاه رو نمیذارین یخ بزنه بعد بخورین؟ o_O

نع.کلا میوه سرد دوست ندارم.دندونام درد میگیره

وای خیلی بده کلا دوست ندارم بیش از حد میوه یا هر خوراکی  سرد بشه حالم خیلی بد میشه 

دندون دردشو بگو:(

کمپین نه به میوه های سرد مثلا :)

عالیه:)))))

سلام
میوه سرد عالیه بخصوص تو تابستون
ولی اگه دندون درد بذاره

دوست ندارم من

من میوه خنک دوست دارم(:
ولی نه خیلی یخ در حد دندون درد!
به به آخر شبی دلم زرد آلو خواست!

مشکلم همون دندون درده!

من سیب رو میذارم رو بخاری ،قلش میدم ازهمه طرف گرم بشه بعد میخورمش (:
 البته مامانم بهم میخنده /:

:))))))))

تابستون بخاری کجا بود؟

تابستون دو ساعت میذارم بیرون به دمای محیط برسه :) (طرفای ما)
طرفای شما دمای محیط با بخاری فرقی هم نداره :/

:))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">