ساحل افکار

بایگانی

هویجوری جات

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۵۰ ب.ظ

یکی اومد باد آبشار شوی رفتنو انداخت تو سر من! خب نمیشه برم، از اون ور یکی میگه بریم دریاچه گهر، ما رو به تکاپو انداخت، هی میگم باز نیست الان گوش نمیده(امیدوارم ارتحالیدی بتونم برم:دی)

کماکان دنبال مکانی مناسب و نزدیک برای تفریحم :دی البته از طرف خونه نه اینجا. همه پایه هام یه جای کارشون میلنگه، یه پایه درست حسابی نداریم.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۵
مستر نیمــا
فک کنم یه ذره به مشهور شدن نزدیک شدم مستر! من بیشتر از 3 تا لایک به عمرم ندیده بودم :))

در مورد فقدان پایه (برای تفریح) هم من موندم بین اون همه جیگرِ اصفهانیِ لهجه قشنگ، شما چرا تنهایی را برگزیده اید :پی

:))


چون اون که دیگه تفریح نمیشه!:))) تفریح باید مجردی بری با پسرا فقط:دی

برین دزفول! آبشار شوی!
من دلم واسه شهرم تنگ شده! 
ما عید خواستیم بریم ولی خب نشد... انقدر خوبه... تا حالام نرفتما...ولی خب خوبه! یعنی چون دزفوله حتما خوبه!
کی بشه امتحانام تموم شه...

راهش از یه طرف ناامنه. یکمم سعب العبوره(از طرف ایستگاه تله زنگ)

از طرف دزفولو نمیدونم ولی در کل پیشنهاد میکنم شما خانما نرید. چون یه سری راهزن بی ناموسه گاه و بیگاه داره

جاهای امن تر برید

یکی از لایکای خانم الی من بودم هم تو پست شما لایک زدم هم اونجا :))

ارتحالیدی عالی گفتین :))

دویا سه سال قبل بود ک گفتیم اون دوسه روز و بریم شمال اقا وحشتناک بود ترافیک فک کنم یک کیلومتر و حدود 2ساعت و نیم تا 3ساعت تو ترافیک بودیم ک دیگه خروجی اخری و من دیدم ک بخوایم برگردیم ب سمت کرج فقط گفتم دور بزنین خیلییییییی بد بود گرممممم خفهههه اصن افتضااااح... :|
ی جوکی هم برای همین تعطیلات میگن.. :)

:دی


همه میرن تفریح
شنیدمش:)))

ما داریم میریم اردبیل:)
مسافرت شیرازمون کلا ملقا!ملقى!شد:/
چندتا خونواده ایم.امیدوارم خوش بگذره.
همیشه وقتى قراره جایى بریم دلم میگیره

خوش بگذره:)

منم میگم ارتحالیدی
:|

:))

شمال توی شلوغی اصلا دوسندارم خیلی بده...

ینی ترافیکاش واقعا ادمو خسته میکنه..

اگر تاحالا شمال توی پاییز نرفتین یبار امتحان کنین واقعا عالیه رامسر نمک ابرود دوهزار جواهرده همشون بینظیره

زیادددد رفتم :دی


شمال موقع تعطیلی نباید رفت

صعب با ص درسته
در جواب پاسختون به کامنت زی زی

امان از این هیئت غلط گیر

بسسسسه دیگه! بابا دل جوونای مردم رو اینقدر آب نکن :))

:دی

حال میده

صعب العبور درسته! =))

همون جواب شباهنگ

گمـــــــشده :) ۱۵ ارديبهشت ۹۵ , ۲۱:۴۱
خخخخخخخخخخ..
من همیشه پایه خوبی هستم. دوستام اینو می گن. نه تو کارشون نمیارم. هرجا بخوان برن می رم. کارشون هم لنگ بمونه کمک می کنم. غر هم نمی زنم.خخخخخخخ. حیف اسلام دست ما را بسته است.خخخخخخخ

با چی بسته دقیقا؟؟:))

عاشق اصطلاح ارتحالیدی شدم....(((:
تو اون ایام جاده چالوس شلوغه وگرنه من عاشق جاده چالوس خلوتم...!سد و تونل کندوان و....
اون جاده رو از خود مقصد بیشتر دوست دارم!

:دی

من از شلوغی جاه خیلی بدم میاد
عذابیه واسه خودش
ولی جاده اش فوق العاده است

سلام 
اولا صعب العبور 
دوما : 
زننننن بگیررررررررررین  تا کی میخواهین برین   سفر مجردی ؟؟؟؟؟:|:)
خدایا بحق این شبا جناب  مستر نیما و داداشای منو تو اولویت بذارین :))))بلکه رفتند سر خونه و زندگیشون :))جمیعا بگین آمین!!خودتون هم بگین آمین :)
سوما مگه عروسی خواهر خانومتون نبود ؟:)
چهارما ایشالا هر جا رفتین خوش بگذره :)

اینم از غلط گیر سوم:))


مجردی بیشتر حال میده:دی

آخه من زن دارم که خواهر خانم داشته باشم؟؟؟
عروسی خرداد بود افتاد بعد رمضون

با سلام و عرض ادب
مکان های تفریحی در ایران بسیار زیاد هستند
امیدوارم بتونید یک مکان برای تفریح و سرگرمی پیدا کنید
با تشکر
http://konkuru.ir

مرسی!

خب بیاین شیراز! شیراز اردیبهشتش خیلی قشنگه!
دزفول، اسفند و فروردینش!

شیرازو خیلی دوست دارم

ولی جاهای طبیعی بیشتر حال میده

برید گهر نیما:))

خرداد انشالله

سلام 
نمایشگاه نفت خوش گذشت جناب مهندس نیما ؟:)

نمایشگاه نبودم. در دامان طبیعت بسر میبردم:دی


سلام :)
خواهر خانم تون احترامی بود که من برای خواهر گرامی تون گذاشتم :)
ای وای من از دست نوع خوندن شما :))))))))))
یعنی غش کردم از خنده:)))))))))))))))))))
خداوند به شما عمری دراز بده که منو با این خوندنتون از خنده کشتین :)))))
بسلامتی ایشالا :)
همون سه روز تعطیلی عید بیشتر حال میده برای جشن عروسی :)
ایشالا خوشبخت بشن...آمین.
+
بیاین اینور خب ؟:)
اردیبهشتش معرکه است:)


آها :سوت!!!


ممنون.همچنین

وقتی دست به دامن طبیعت میشین، ویتا رو هم میبرین که مستفیض بشه؟ 

خیر. ویتا رو میذارن خونه که خونه رو دزد نزنه :دی

مصطفی فتاحی اردکانی ۱۸ ارديبهشت ۹۵ , ۱۶:۰۳
صعب العبور، صرفا جهت افزایش آمار غلط گیران

یعنی الان دنبال یکی میگردی که سه شنبه ها باهاش بری ددر شلوارک بپوشی و جوج سیخ کنی و بعد با نوشابه بخوری؟؟؟؟

نه من دنبال نفرم برای پنج شنبه ها :))))

سفر! بیاد من باشید.. شادی روحم :)

:))) چشم

این پایه نداشتن خییییلی بده:|

بدجوررر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">