ساحل افکار

بایگانی

شامم سنگین نخوردم!!

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۱۶ ب.ظ

دوشبه پیش یه خوابی دیدم خیلی عجیب.چند روزه ذهنمو درگیر کرده. راجع به یه چیز خیلیییی مذهبی

چیزی که خیلی فراتر از منه

هنوز درک نمیکنم چرا این خوابو باید ببینم.چیزی که حتی بهش فکرم نکردم

حکمت بعضی خوابا چیه؟! زمانشم خیلی عجیب با ایام خاصی ست شده

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۵/۰۲/۲۱
مستر نیمــا
خواب دیدی که شیخ شدی؟ :)))
خواب مریدان رو دیدی؟
خواب مرادو دیدی؟
:دی

من همینجوریش شیخم! خواب نمیخواد که! :)))

دنیا رو ول کن! مرید و مراد کیلویی چند

دختری از تبار تسنیم ... ۲۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۹:۳۳
سلام و عرض ادب
یه وقتی توی فطرت ما آدم ها یه چیزهایی هست که ما ازش خبر نداریم...

ساده از کنار هر خوابی نباید گذشت...

میلاد سرور تمام سروران مبارک...

سلام

وقتی تعبیری بلد نباشی چیکار میشه کرد؟

اخرش مذهب چیز خوبی بود یا نه؟

خودمم نمیدونم!

ایشالا که خیره ...:)
ولی من تخصص تعبیر دارم ها :))
اینو جدی میگم اگر دوست داشتین میتونم تعبیر کنم :)
البته خاله ام واقعا بعضی وقتا خوابهای منم تعبیر میکنه:)
خواستی در خدمتیم جناب مستر نیما بی تعارف :))
کنجکاوی نیست دوست داشتین بگین شاید تعبیرش کردیم :)
درضمن اگر احساس خوبی یا بدی از خواب دارین وضو بگیرین و نماز بخونین که به آرامش بیشتری برسین :)

مرسی ولی ترجیح میدم واسه کسی خوابامو تعریف نکنم

یادم رفت بگم خوابهای دوشنبه شب ها بخصوص نزدیک اذان صبح تعبیر میکند ...
معمولا میگن تعبیر خیر داره...
اگر اینموقع خواب دیدین ایشالا که خیره نگران نباشین :)

خواب خوبی بود. خودم ازش تعبیرم مثبته ولی فراتر از تصورم بود

گاهی وقتا خوابی میبینیم که از واقعیت دور نیستن و مارو یه جورای هوشیار میکنه به اتفاق های اطراف 

ان شاءالله تعبیر خوبی باشه واستون(:


نمیدونم. شاید

پس تعبیرش رو که یافتی خبر بده و ما رو از تاریکی به نور ببر ای شیخ...

یه جوریه جرئت نمیکنم واسه کسی تعریفش کنم.که بخواد تعبیرش کنه!

انگار امروز روز خوبی برای خواب دیدن نبوده 

دو روز پیش بود

سلام. 
مخصوصا بعضی خوابها رو بهتره که تعریف نکنیم؛ 
گفتید خواب، پارسال مثل امشب منم یه خواب عجیب دیدم که فرداش به طرز خیلی جالبی فهمیدم چرا این خوابو دیدم...؛ 
خیلی وقتها، خیلی چیزها نشونه هستن؛ حداقل برای من که اینطوریه؛ خدا کنه حواسمون به این نشونه ها و نشانی ها باشه. 

نمیدونم ولی من خیلی دنبال نشونه نبودم تا حالا

سلام

دنیای خواب دنیای اسرارامیزیه. بعضی از خواب ها رویای صادقانن.و من فکر میکنم این خواب شما حتما و حتما بی حکمت نبوده. دنبالش برین.نشونه هاشو بنویسین و یکی یکی منظورا رو بچنین کنارهم اگر نمیتونین برای کسی تعریفش کنین... 

خیلی بهش فکر کردم ولی نتیجه ای نگرفتم هنوز

ای کاش می شد اختیار خواب هامون رو داشتیم . هر کسی بدون اجازه نمی اومد تو خوابمون .

خوب میشدا

گمـــــــشده :) ۲۱ ارديبهشت ۹۵ , ۲۱:۵۱
منم چند وقته زیاد خواب می بینم.
:|

کلا آدم خواب نبینه بهتره:دی

خوش بحالت که خواب میبینی و یادت میمونه...

من خوابای چرت یادم میمونه فقط !

صدقه میگن که خوبه ، بده

خوش و خرّم باشید

اتفاقا کم خواب میبینم

بعد از مدت ها اینو دیدم

سلام.اگه ذهنتودرگیرکرده دنبال تعبیرش باش ولی واسه کسی تعریفش نکن.میتونی تو کتابای دینی ومذهبی دنبال تعبیرش باشی.خیره انشاءالله

پیدا نمیشه.چون خاصه

تعبیر خواب زیاد هست که،
حالا هم کتابش هم تو اینترنت هم اگر رابطتون با مراجع تقلید خوب باشه میتونین زنگ بزنین بپرسین :دی

+ ولی خودم بنا به نظر شخصیم بعضی از خوابا رو که نه میخوام و نه میتونم برای کسی تعریف کنم، تعبیرم رو میذارم بر اساس اولین برداشتی که از اون خواب به دلم میاد... ان شاءالله که خیره.

کتابا سمبلین. خواب من سمبلیک نبود

منم یبار ی دونه از این خوابای خیلیییییییییییییی خاص دیدم ی چیز فوق عجیب و مذهبی سوم دبیرستان بودم 9سال پیش تقریبا...

وقتی نمیخواهین ب کسی بگین پس تعبیر خیلی خوب براش بکنین ی صدقه ای چیزی هم بدین نمیدونم تا چ حد مذهبی هستین ولی اگر فکر میکنین خیلی خاصه رابطتونم با خدا بیشتر کنین
ولی چون گفتین دوشب قبل بوده میشه برای شب اول یا دوم شعبان کلا ماه خوبی هم هست

ولی اخر همه حرفا من فقط نظرمو نوشتم هر کاری خودتون دوسدارین انجام بدین همین..

ممنون

کلا عادت ندارم خوابامو واسه کسی تعریف کنم

°• نیلگون •° ۲۱ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۲۹
منم چندوقت پیش یه رؤیای صادقه دیدم...دقیقا روز بعدش تعبیر شد!
بعد تعبیرش تو وبم نوشتم درباره ش ..

+ان شاءالله که خیر باشه.

انشالله

دو نقطه همینجوری نشسته وسط پست زل زده به شیخ :|

خسته نشی

خیره انشالله
تعبیرش عاقبت بخیریه:))

انشالله

سلام ان شاء الله که خیره
خوابتونو برای کسی تعریف نکنید چون ممکنه مورد تمسخر قرار بگیرید مطمئن باشید یه روزی تعبیرشو میبینید
برای منم پیش اومده.

نه اهل تعریف کردن خواب نیستم

زینـب خــآنم ۲۲ ارديبهشت ۹۵ , ۱۳:۵۸
شاید واقعا قراره اتفاق خاصی توی زندگیتون رخ بده
توجهتون ُ ب اطراف ُ نشانه ها زیاد کنین

گاد نوز

از خوابای خاص میترسم

هر وقت یه چیزی میشه خواب میبینم از خوابام میترسم گاهی :(

نه در این حد دیگه

این خوابای عجیب و غریبو منم دیدم تاحالا.. اما خب واسه کسی نگفتمش اصن.. تا یه مدتیم اصن ذهنمو درگیر کرده بود! 

نگفتنش بهتره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">