ساحل افکار

بایگانی

فیلمانه

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۳۲ ب.ظ

خب من یه هارد دارم پر از فیلم و سریاله. یه سری فیلم از یکی از بچه ها گرفته بودم امروز توشون چشمم به آواتار خورد

سال 2009 دیده بودمش ولی خب یه حسی قلقلک میداد که یه بار دیگه ببینمش. و این بار خیلی بیشتر ازش خوشم اومد. اگه ندیدنش حتمااا ببینیدش. ساینش فیکشن و لاو استوری باهمه :دی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۳
مستر نیمــا
کارگردانش جیمز کامرونه؟

بلههه

من که هارد ندارم :(:))))))))))))))
بزار هارد رو بگیرم بعد میرم فیلم رو میبینم :)))))))))))))))))))

+
اسم این فیلم برام آشناست فکر کنم دیدمش نمیدونم :)

:))))


خیلی فیلم معروفیه

آقاگل ‌‌‌‌ ۲۳ ارديبهشت ۹۵ , ۱۸:۵۶
:)
قبلا دیدم  فیلم رو.
خوب بود انصافا.
ارزش دیدنش رو داشت.

آره واقعا

چه قدر صدا کرد اون موقع! کنکوری بودم وجدانم اجازه نمی داد فیلمش رو بخرم! فقط از طریق مجله ها جریان ش رو دنبال می کردم که انگار دیده م فیلم رو! :دی . یادش بخیر.

اگه ندیدی حتما ببینش

خیلی از کارا هست که من تا حالا انجامشون ندادم 
و این کارا دو دسته ان
یا دلم میخواد و نمیشه و نمیتونم
یا دلم نمیخواد و انجام هم نمیشه
فیلم دیدن جزو اون دسته از کاراییه که میخوام و نمیشه

تو کلا بیخیالش بشی بهتره:))

2گیگ نت دارم 20 روز هم هنوز تا زمانش هس ترافیک اضافه هم این ماه نمیخوام بگیرم تا دو گیگ رزرومو ت کنم :| بعد کلا تلگرامم بیشتر با نت سیستم میام تا گوشی پس نتیجه میگریم ک امشب دان نمیکنم :دی ولی ان شاالله توی هفته اینده ب اقای برادر میگم برام بریزه توی فلش و بیاره
 ی سوال پرنده ای ک دارین (ویتا) شبا خودش همینطوری توی نور باشه میخوابه یا ن باید چیزی روی قفسش بندازین؟

من جای تاریک میذارم.اگه نور باشه تو محیط هر چند ثانیه یه بار یه جیغ ناله مانند میکشه که یعنی چراغو خاموش کن بزار بخوابیم!!!!

اگه نباشه حتما یه چیزی رو قفسش بکشین که تاریک باشه و احساس امنیت کنه تو خواب
اگه خوابشون خوب و کافی نباشه عمرشون کم میشه
بعد مگه شبا تو نور میخوابین؟!!!

برای یکی از دوستانم توی وب در مورد کاسکو نوشتم ک حتما شب باید چیزی روش بکشیم تا بخوابه و صبحم تا هر موقع روش بمونه ساکته ولی ب محض اینکه برداریم شروع میکنه ب حرف زدن از سلام و صبح بخیر تا بقیه حرفا
با ی کسیم امروز داشتیم در مورد بقیه پرنده ها صحبت میکردیم ک حرف ب عروس کشید و من ویتای شما رو نشونشون دادم بخاطر همین بحث خوابشون شد ک اومدم پرسیدم..

نخیلیم توی نور نمیخوابیم :| برای خودمو نگفتم برای کاسکو رو پرسیدم :|

+هم عذرخواهی میکنم هم مرسی

:دی

خواهش

زینـب خــآنم ۲۴ ارديبهشت ۹۵ , ۱۸:۱۷
یکم تخیــلی نــیس ؟!

کلا تخیلیه. ولی من ازش خوشم اومد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">