ساحل افکار

بایگانی

هویجوریجات

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸ ق.ظ

داشتم با خودم و مشکل تنبلی( خواستم مودبانه باشه ولی اصلش چیز دیگه ایه:)))) کلنجار میرفتم که برم یا نرم

در نهایت رفتم و بعد از موسیقی بختیاری و عربی امیر تاجیک اومد و کنسرتشو اجرا کرد

خیلی خوب بود. فقط الان گوشام داره زنگ میزنه از بس این دخترای پشت سرم جیغ زدن

ولی من خراب رقص اون دختر کوچولوعه بودم که اومده بود جلوی ما با آهنگا میرقصد .لامصب خفنم میرقصیداااااا. نمیدونم از کی یاد گرفته بود.بزرگ بشه چی میشه این:)))))

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۵/۰۲/۲۴
مستر نیمــا
بزرگ بشه دکتر میشه مثل خواهرزاده ی من:)))))
خواهرزاده ی من تو بچگی استاد رقص بود الان کمتر فقط عربی بلده :)
  ولی وقتی بچه بود یعنی فقط کافی بود آهنگ بشنفه  حالا تو خیابون بود و نبود فرقی نداشت می اومد وسط می رقصید :))
جوری میرقصید ما از خجالت همون لحظه آب میشدیم :))

+
اتفاقا هفته دیگه  ما هم کنسرت شهرام ناظری داریم  ولی نمبریم :)

من اینجور بچه ها رو خیلی دوست دارم^_^

امین تاجیک؟! 
یا امیر تاجیک؟ 

امیر

بچه های امروزی هستن دیگه! اگه جور دیگه ای باشن تعجب داره :دی

آره دیگه

گاهی انسان آنقدر بزرگ می شود که مشکلات را در خود هضم می کند
اما گاهی فقط کاری می کند که مشکل را حسّ نکند، هرچند که مشکل همچنان باقی است
موسیقی، مثل مسکّن است که درد را از بین نمی برد بلکه تو را بی حسّ نسبت به مشکلات و واقعیات زندگی می کند.
خوب است انسان وقتش را پای شنیدن چیزهایی بگذارد که بزرگش کند تا بتواند مشکلات را هضم کند...

اتفاقا این خیلی خوبه آدم بعضی وقت ها صدای مشکلاتشو نشنوه


مهندس 1 نگاه به لینک پایین بنداز...امیدوارم واست جالب باشه


http://motamem.org/?s=%D8%A7%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%84

ممنونم دکتر

گمـــــــشده :) ۲۴ ارديبهشت ۹۵ , ۱۰:۳۹
خخخخخخخ..
خیلی دوست دارم یه بار کنسرت برم. تا حالا نرفتم.

حتما یه بار برو

تاکید میکنم حتمااااااا

حالا امیر تاجیک نبود خاله شادونه :)))))

یادم ننداز اصن به اون یکی:)))))

مامان من خیلى مذهبى هستن و از همون بچگى تو حجاب و نماز و اینا ما رو جهت دادن.اما خب من با وجود همه ى این تفاسیر عاشق رقص بودم از بچگى!بابام تعریف میکنه که وقتى چهار پنج سالم بود،تو روز عاشورا،مامانم لباس سفید نذرى تنم کرده بوده و سربند بسته به سرم و رفتیم دسته!میگفت یه دسته اى اومد که سنچ و طبل عربى میزدن و خیلى سازشون کوک بوده.یهو چشمشون افتاده به من که داشتم لاى جمعیا با تمام قوا میرقصیدم:)))))))

=))))))))))))))))))

یعنی یه فیلم فقط کم داشت ازت میگرفتن تا آخر عمرت سوژه بودی:))))

من که خیلی دلم میخواد اما وقت ندارم تنبلیه هم نیست !
همچارتار رو نرفتم هم بنیامین هم رضا یزدانی رو نمیرم :|
نمایشگام بنمو دادم دوستم امروز بره چند تا کتاب بخره برام بیاد :|
دراین حد !

چقدر سرت شلوغه:دی

عجیبه نرفتی بگیری درسته قورتش بدی :دی

دلم میخواست روم نمیشد:)))

ها شلوغه :/ جواب تلفنمم نمیدم :/
:/

:))

این بچه‌های خوردنیو دوست داره آدم همون موقع بره بچلونه ینی :)))

آی گفتین:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">