ساحل افکار

بایگانی

فقط صنعت

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ب.ظ

من مدتی آبادان درس خوانده ام و خاطرات فراموش نشدنی از این شهر و مردم خاصش دارم. در حقیقت ما یه دوره ای برزیل درس خوندیم. آره داداش:دی  واقعا باید بین مردمش باشی تا بفهمی آبودانی که میگن یعنی چی. عشقن اینا.وولک مونم دیگه الان یه قسمتیم آبودانی محسوب میشه

و از همین تریبون راهیابی تیم برزیل ایران به لیگ برترو تبریک میگم. 

یه دنیا و یه آبودان و یه تیم صنعت نفت و یه برزیل ( اوووهههههه موسیقی با تم نی انبون)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۷
مستر نیمــا
آقاگل ‌‌‌‌ ۲۷ ارديبهشت ۹۵ , ۲۳:۲۵
آبودان برزیلته
آبودان برزیلته
آبودان برزیلته
:)))

همینه:دی

سلام
منِ خاموش هم به شما و خودم و بقیه برزیل تبریک میگم!

+"دیگه الان یه قسمتیم آبودانی محسوب میشه" 
دقیقاً چند درصد؟ میخوام بدونم باید چند درصد تبریک بگم!:)

ممنون.چه خوب که روشن شدین
دقیق نمیتونم بگم که :دی

فجر هم حیف شد جای شیرازیای مهربون توی لیگ خالی بود
تبریک به همه آبادانیا

آره فجر تیم خوبیه ولی حیف سرمایه گذار نداره

واقعن مردم خونگرمی هستن فک کنم بخاطر هواش باشه :))

شاید:))

چخوبه کع زبونشونو بلدید :))) انقد دوست دارم ادم بلد باشه هر جایی حرف بزنه :)))
منم اصفونی بلدمااا :)))

عهههههه رو نکرده بودی

عاشششششقشونم:)
از ته ته ته دلم به اون خاک و اون مردم ارادت و دلبستگى دارم!
واقعا خوشحالم که خوشحالن:)
برزیل ایرانه،یا على مدد
نفت آبادانه،یا على مدد

می توو

ولک تیم صنعت هم اومد هلله

این هفته جناب خوان فوتبالی رو ببینیدش حتما:))

جناب خوان میترکونه:)))

خوشحال باشم یاناراحت؟فجر مال شهرخودمه آبادانوهم دوست دارم.به نظرتون برم توفاز خوشحالی بگم به من چه خواستن خودشون تلاش کنن  آیا؟

خوشحالی

هیچ تیمی صنعت نمیشه:دی

فجرحمایت میخواد.تبریک به برزیل .صنعت نارگیله/آبودان نارگیله/برزیل نارگیله:)))))

:دی

آبادان شهر وفاست :دی
شهرای جنوبی رو دوس دارم، و تنها لهجه ای که دوس دارم لهجه ی جنوبیه

جنوبیا خیلی خونگرم و باحالن

ما هم بسی خرسندمندیم :|
چرا که همسایه ایم بالاخره :))

:دی

سلام بر بچه های گل ابادان
دادا خاطرات وبلاگت واقعا جالبه . موفق باشی ادامه بده.
به وبلاگ منم سری بزن. مطالبش برای بالا بردن اطلاعاتت خوبه.

شاد و سربلند باشی دوست عزیز

خراب اینم این پستو کجا پیدا کردی:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">