ساحل افکار

بایگانی

مثل...

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ب.ظ

مثل حس یه تیکه خنک از یه هندونه قرمز و شیرین زیر دندونت، وقتی که کلافه از گرما رسیدی خونه


+با ویتا توافق کردیم توی هندونه خوردن.هندونشو من میخورم تخم هندونشو ویتا(امضاء: یک اصفهانی :)))))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۸
مستر نیمــا

مثل

مثل حس دیدن یه پستی که دیگه نیست :)))))

مثل اشتباهی زدن روی انتشار پستی که قرار نبوده الان منتشر بشه:دی

یا شیخ بالاخره میوه سرد یا گرم؟ از فتوای قبلیت تا الان ما داشتیم میوه ی داغ میخوردیم....

هندونه خنکش میچسبه!

البته خنک نه سرد(سرد خوب نیست)

نوش جان:)
من که پنجره رو باز گذاشتم و پرده رو کنار کشیدم و باد خنک پیچیده تو اتاقم،بهشتم به این باحالى نیست:)

واقعا که

من الان باید بپرسم شما به روح اعتقاد دارین؟:)))))

حالشو ببرین

هندونه- کاناپه- کنترل تلویزیون- صدای کولر!
به نظرت در حال حاضر توقع زیادیه؟ :|

همه اینا الان اینجا حاضره:دی

نه واقعا

آقاگل ‌‌‌‌ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ , ۲۱:۵۲
مثل وقتی هندونه یخ باشه و مغز سرت یخ کنه :)))

اصلن نمیخورم اینجوری.میوه سرد بدم میاد

نوش جان نیما:))

متشکرم

میدونستی که تخمه هندونه رو باخود هندونه بخورید خیلی ضرر داره؟ درکتاب ابن سینا

معمولا کسی تخم هندونه رو با هندونه نمیخوره ها:پی

هندونه هم فقط هندونه ی شهر ما:دی

هندونه کجااا؟

میدونستین سفره یکبار مصرف اختراع شیرازیا بوده

ولی










همونم اصفهانیا میشورن:دی
:))))

:))))

خر ندیده آ پوسدشا حروم کردى:)))))

نبود دیگه.مجبور بودم

یه سوال دارم
وقتایی که نیستی خونه کی از ویتا نگهداری میکنه؟


یک دو روزه باشه تنهاش میذارم 

بیشتر باشه با خودم میبرم یا به دوستم میگم بیا آب و دونه بهش بده

اَسی بولیده ۰۲ خرداد ۹۵ , ۰۷:۲۸
مگه ویتا میتونه خود هندونه رو بخوره؟

نه:دی

✿✿ یاشل ✿✿ ۰۲ خرداد ۹۵ , ۱۴:۵۸
وای یعنی میتونه تنها بمونه و چیزیش نشه
فکر میکردم خیلی مراقبت بخواد
یعنی مثلا آب و دونش تموم نمیشه؟
من حیوونا رو خیلی دوس دارم ولی فرصت نگهداریش مهمه .فکر نمیکردم اینقدر بشه راحت ولشون کرد خخخخ

یکی دو روز آره 

خب براش زیاد میریزم که تموم نشه

یا مثلا مث اینکه رو تخت بشینی و هندونه ی خنک بخوری و پنجره ی اتاقت باز باشه باد بوی یاسو بیاره تو اتاقت ^__^

آی آی آی درخت یاسمونو کندیم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">