ساحل افکار

بایگانی

اینم از امروز

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۰۲ ب.ظ

الان سر کوچمون یه تصادف در حد تصادف جاده ای رخ داد. از بس که سرعت ماشینه زیاد بود. تو تصادف تو یه محله بسیارررر مسکونی این خیلی عجیبه.سمنده قشنگ تا شیشه جمع شد، قسمت کاپوت پاترول کلا پیپید و یه طرف بدنه اش رفت!!

خب لامصب یکم آروم تر. حداقل خسارت مالی وارده 10 میلیون تومن میشه. طرف از سرش به شدت خون میریخت امیدوارم ضربه مغزی نشده باشه! (کمربند نبسته بود) !ولی حرف میزد

خب آخه چقدر کار کنی تا این پولو در بیاری؟یکم صبورتر باشید

(حالا یکی میخواد به خودم بگه که اینقدر تند رانندگی میکنم:||||)


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۹
مستر نیمــا
سرعت فقط یه هیجان گذراست!مراقب جوونى و سلامتیتون باشین.
من برعکس شمام،این پتانسیل رو دارم که پنجاه کیلومترو با دنده دو برونم:)))))
حتى توى اتوبان و بزرگراه هم بیشتر از هفتاد هشتادتا نرفتم هرگز!

همین هیجانش آدمو وسوسه میکنه

همیشه سرعت توی رانندگی خیلی دوسداشتم ولی بعد تصادفی ک مهر توی جاده چالوس برامون رخ داد(علتشم سرعت چندان بالا نبود و مقصر ماشینی بود ک سبقت گرفت) ولی دیگه از سرعت زیاد میترسم حتی خودم پشت فرمون نباشم و کسی دیگه تند بره من از بس پاهام و فشار میدم ب نشانه ترمز پام درد میگیره..
تند نرید واقعا ارزش نداره بخاطر شایدفقط 3-4مین زودتر رسیدن

من هنوز دوس دارم:دی

خداوندا! به اهوازیان رانندگی بیاموز!

+سلام

الهی:)))

سلام

انشاء الله اتفاق بدی براش نیفته.چندسال پیش پدردوستم نیم ساعت قبل ازسال تحویل تصادف کردومرددلیلشم همین سرعت زیاد بود.صبورباش تندرانندگی نکن

انشالله

مشکل ما اینه ک فکر می کنیم تصادف مال بقیس
به نظر من هر کی با احتیاط رانندگی نکنه حداقل روزی دوبار خطر تصادف از بیخ گوشش رد میشه
ایشالا ک این تصادفم بخیر بگذره خسارت مالی فدای سرشون.

آره خداییش علت بیشتر تصادفات عجله و سرعته

واقعا سرعت غیرمجاز چقدررررر تلفات تصادفات رانندگیه

هیجانه لامصب!

اصن سرعت = هیجان :)))
با سرعت و احتیاط بالا برانید :دی

سعیمون رو میکنیم:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">