ساحل افکار

بایگانی

شده؟؟

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ب.ظ

تا حالا شده صدای ضربان قلب کسی که روبروتون هست رو بشنوید یا تند زدن قلبشو حس کرده باشید؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۲
مستر نیمــا
پدربزرگم...

جدیییی؟؟؟؟

منظورم ضربان عادی قلب نیستا.تندتر از معمول

اولین گیر رو من میدم بهت. شما روز عیدی کجایی که طرف قلبش با این شدت میتپه در مقابل شما؟ :))

خونه در کنار خانواده گرام:دی 

پست مال الان نیست:)))))

سلام 
عیدتون مبارک :)


+
در مورد جواب سوال 
اگر عاشق باشی آره می شنوی :)
فکر کنم شما عاشوق شدین ؟:))))
درسته ؟:))


++
صدای قلب مادرم رو شنیدم:)



سلام.همچنین 

خیر!ربطی نداره

آره؛ جدی!
دلیل فوت پدربزرگم ایست قلبی بود.

+ من یه موقع هایی صدای تالاب تولوب قلب خودمم می‌شنوم حتی. :دی

:|

خدا کنه.دلیل ایست قلبی ضربان کنده نه تند:پی


مستر نیما خدایی اگر  هر وقتی سر به سرتون میذارم به دل نگیرین :)
شوخی است به هر حال ببخشید اگر باعث دلخوریتون میشم :)
ممنون :)

من با این حرفا ناراحت نمیشم:))))

بله 
قلب نوزاد 

خراب صداقتتون شدم:)))

نه نشده

من دیگه حرفی ندارم

نه والا.
معمولا اینقدر دور و برمون سر و صدا هست که دیگه ضربان قلب هامون داخلش گم میشه!

اینم حرفیه:)))

گمـــــــشده :) ۰۲ خرداد ۹۵ , ۱۲:۵۸
نه.
الان داشتم فکر می کردم تو چرا اپ نمی کنی که کردی.خخخخ

چون اهواز نیستم:دی

سر ادم روی سینه و قلب کسی باشه صداشو میشنوه :دی
همه چیز و ب دید عاشقانه نگاه نکنین

عجب!نمیدونستم:))))

خب منظور من دومیش بود

یبار شنیدم!

چه حسی داره؟

مستقیما بستگى به احساس شما نسبت به اون شخص داره!
من خیلى ناراحت شدم راستش و هنوز اون صدا رو یادم نرفته!
اصلا تعریف کنم چى شد؟

آره شنیدنش خالی از لطف نیست

یه هم دانشگاهى چارمحالى داشتم که داداشش تو اصفهان زندگى مى کرد و این دوستمم گاهى خونه ى داداشش بود.داداشش یازده سال از من بزرگتر بود و یکى از معضلات خونوادشون این بود که هرجا میرن واسه آشنایى،داداشش قبول نمیکنه و زیر بار ازدواج نمیره.تا اینکه یه روز با دوستم رفته بودیم سیتى سنتر،سپاهان شهر،داداشش اومد اونجا دنبالمون.تو آسانسور،خیلى شلوغ بود و ما واسه اینکه به آقایون تازه وارد نچسبیم،خیلى به داداش دوستم نزدیک شده بودیم و من صداى قلبش رو میشنیدم بخدا.اونجا مطمئن شده بودم تو اون مدتى که هى میومده دانشگاه و به هر بهانه اى ما رو میرسونده اینور و اونور،بهم علاقمند شده و از اونجایى که احترام زیادى براش قائل بودم و نون و نمکشون رو خورده بودم،از اینکه باید خودمو آماده مى کردم دلش رو بشکونم خیلى غمگین شدم!و حدسم کاملا درست بود!نمیدونم چجورى عاشقم شد اما با اینکه من مقصر نبودم،هیچوقت صداى قلبش یادم نمیره و وجدانم هنوز ناراحته!

جالب بود.شما مقصر نیستین.خب خوشش اومده.شاید شماهم یکمی بعدش:دی

✿✿ یاشل ✿✿ ۰۲ خرداد ۹۵ , ۱۵:۲۴
نه نشنیدم
تو هم به چه چیزا دقت میکنیا

:دی

شده هرگز دلت مال کسی باشد که دیگر نیست؟!
+خب عنوان منو یا این انداخت!
آره شده! قلبش گومب گومب میزنه...مخصوصا اگه بفهمی عاشقه!
طرف عاشقتون شده بوده؟!!! ؛)

تلمیح جالبی بود 



نمیدونم:)))

شما چى؟!تا حالا شده؟
چه حسى داشتین؟

بله 

جالب.هم حس خوب هم بد!!!

ببخشید،حس بدش مال چى بود؟
ناکوک میزد؟!:))
منم یکمى بعدش هیییییییچ طورى نشدم:(

نه خب اینجور مواقع دوتا باید با هم بزنه نه یکی!

من دستام میلرزه تو موقعیت که قرار میگیرم :)))))) 

:))) بخاطر استرسه

ای جانم  عجب حسی
کی میشه تو اون لحظات مارم دعاکن

چه دعایی کنم؟

اَسی بولیده ۰۳ خرداد ۹۵ , ۰۱:۱۵
صدا نشنیدم ولی همین دیروز به وضوح دیدم که قلب مادرم چقدر تند میزنه!!!

خدا بهشون سلامتی بده

خب من نقش مقابل رو داشتم! صدای قلبم گویا زیادی بلند بود و طرف مقابل از این تپش حیرت کرده بود! البته من از عاشق شدن اینجوری قلبم نمیزدم. هیجان توام با ترس بود!

عی باباااا :))))هیجان چیو داشتی؟بیا تعریف کن ببینیم:دی

آره شده! 
خیلی هم حس خوبیه وقتی ببینی به خاطر تو قلبش تند تند میزنه. 

:دی

خوش بحالت شده ها

زینـب خــآنم ۰۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۰
شما شنیدی ؟؟؟
یا شما خیــــلی نزدیکش بودی ، یا اون ضربانش خیلی غیرعادی بوده ، کدومش ؟؟  : دی

اون غیر عادی بود.من نشنیدم اما حسش کردم

فاطمه (خودکار بیک) ۰۳ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۷
خدا قسمت کنه بشنویم :)

الهی

راستشو بگم ؟:(
بعد از صدای قلب مادرم 
جدیدا منم شنیدم :((( 
یعنی بیشتر حسش کردم :((((
ای کاش نمی شنیدم :((((((((((


عی بابااااااااا.حالا بیا و درستش کن!

خب بقول خودتون اگر یه طرفه باشه چی ؟:((
یه طرفه است :((((((


+حالا شما به اعصابتون مسلط باشین شیخ :)
قرص هاتون خوردین ای شیخ ؟:)))

وقتی یه طرفه باشه اونوقت که هیچی دیگه :(((

خب بهش زمان بدین شاید دوطرفه شد

بعید میدونم :(((
شاید نمیدونم :(((
دوست صمیمیم همینو میگه ولی نمیشه:((

از کجا میدونی؟شاید نمیخوای که بشه

یعنی شما هم به خودتون در مورد اون شخص زمان میدین یا میاین همه چیز رو می سنجین ؟
من سنجیدم برای همین نمیشه که بشه :((
شایدم یه لجبازی است که نمیخوام بشه :((
نمیدونم ...
اگر میشد تا حالا میشد :((

میسنجم.هم شرایط خودمو هم طرفو.اگه مناسب بود بهش زمان میدم

هیجان و ترس دیدن اون آدم برای اولین بار. خب از این قضایای خواستگاری و این حرفا دیگه.  :دی

آهااا اینم درسته

خودم که نشنیدم اما مطمئنم بقیه صدای قلب منو شنیدن !!
اخه هیچکس ب بدیه من استرسش رو نشون نمیده!

کمی آرام تر باشید خواهرم :دی

آره شنیدم.. صدای قلب دوست جانمو :))
من خودم که تازه علاوه بر ضربان قلب دستامم میلرزه.و رنگمم میپره :|

دوست جان از چه نوعی؟:)))

دوست جان از نوع خودم.. دووست جانی عاطفه نام :)))

آهاااا

مدیونید فکر کنید من چیز دیگه ای فکر کردم:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">