ساحل افکار

بایگانی

پایه؟

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۱ ب.ظ

پایه چیست؟

یکی از مهمترین ارکان ورزش محسوب شده که اثری بسیار مهم در پایدار و ادامه دار بودن ورزش کردن دارد و در زمان احساس گشادی، شما را به ورزش فراخوانده و باعث تفریحی شدن ورزش نیز می گردد. تنها جایگزین آن انگیزه بسیار زیاد بوده که آن هم درمان موقتی می باشد


- یک پایه از دست داده!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۴
مستر نیمــا
بابا لیست بلند بالای دنبال کنندگان دار!!!
چه ورزشی بوده حالا؟

شنا. ورزش تخصصیمه:دی

مبهم الملوک ۰۴ خرداد ۹۵ , ۲۰:۱۹
خیلی بده ادم تنهایی بره تمرین
یکی باید باشه بعد از چند طول شنا کردن اون گوشه استخر بشینه ادم بره باهاش حرف بزنه
پایه من نیز هست و نیسته..یعنی تابستونا کلا یه موقع هست یه موقع نیست اون طولانی
ولی هی به خودم میگم برو سر تمرین برو

آی گفتی. دقیقا مشکل همینه

عنوان رو که دیدم گفتم باز میخواد بره سفر دنبال یه نفر پایه میگرده!

تازه از سفر اومدم

یه زمانی هم ما اراده کرده بودیم شنا یاد بگیریم. تا مربی اون ور به بچه ها یه چیزی یاد بده, من و یه فرد پایه ای این ور مثل جلبک میچسبیدیم به دیواره استخر و جیگر میگرای تو استخر رو نگاه میکردیم و به بحث جیگرشناسی میپرداختیم. همین شد که این قد پیشرفت کردم....

=)))))))))))

الان تو جیگر شناسی پیشرفت کردی دیگه؟=))))


چشمانتان را درویش کنید خواهرم
و من الله توفیق

ما هم هرگز بدون پایه استخر نرفته ایم شیخ!
بالاخره یک نفر باید باشد که وقتى تا خرتناقمان آب قورت داده ایم بزند توى پشتمان و خفه نشویم:)))

=)))))

کمی محتاط تر باشید خواهرم!

چشم برادر!
زین پس توى این جوجه هاى تویوپى سوار میشویم دستمان را با احتیاط در آب فرو میبریم:)))

احسنت بر شما:)))

اَسی بولیده ۰۵ خرداد ۹۵ , ۰۰:۱۸
من پایه رو واسه تفریح میخوام نه ورزش!
الآن که میرم شنا از اول تصمیمم این بود که تنها برم، حتی یکی از دوستام پایه بود ولی من بیخبر ازش ثبت نام کردم :دی
اینجوری تمرکزم بیشتره و وقت بیشتری رو صرف یادگیری میکنم

همه چی پایه میخواد لامصب!

چهارپایه هم داریم :|

سه پایه حتی

در مورد سایر ورزش ها موافقمااااااا
ولی استخر رو تنهایی هم میشه رفت
بنده اکثر وقتا تنها میرم 

نه شلوغ حال میده

تنها آدم زود خسته میشه

نویسنده عشق ۰۵ خرداد ۹۵ , ۱۳:۲۰
شنا :|
ورزش تخصصی :|
از اب میترسم :_

چراااا؟

گمـــــــشده :) ۰۵ خرداد ۹۵ , ۱۳:۲۵

منم پایه موخوام

:|

کی نمیخواد؟

نفس نقره ای ۰۵ خرداد ۹۵ , ۱۷:۲۵
زندگیتان پایه نده (پاینده :|) باد!!

موتوشکرم

از آب میترسم.. :|
میرم استخر همون قسمت کم عمق دستم ب لبه ی استخر راه میرم و اب بازی میکنم... :/ تازه الان دوسه ساله نرفتم احساس میکنم کثیفن مریض میشیم :|

سعی کنید دستو پای دوچرخه یاد بگیرید تا بتونید روی آب بایستید و ترستون از آب بریزه. بعد برین سراغ یاد گرفتن انواع شناها

آقاگل ‌‌‌‌ ۰۵ خرداد ۹۵ , ۱۹:۰۰
اصلا پایه خیلی خوبه و کاربرد داره!
چه تو ورزش چه در جاهای دیگه.

دقیقااا

نمیشه ک روی اب وایساد مگر میشه؟
فک کنم منظورتون همینه ک بدنو ریلکس کنیم و بخوابیم درسته؟

بله میشه.

نه همینطوری که روی زمین می ایستین داخل آب می ایستین و دست و پا میزنین
از مربیتون بپرسی بهتون یاد میده

قصد ندارم برم چون میترسم ولی اگر رفتم چشم

برین ترسون میریزه

دقیقا.. پایه همه جا لازمه اصن! 

اساسییی

پایه از ارکان هر فعالیت اساسی و مفیده این روزا، ولی خیلی کمیابه:(

قبلا زیاد بودا.جدیدا کمیاب شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">