ساحل افکار

بایگانی

سفر تصویری

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۲ ب.ظ

هفته قبلم قسمت شد رفتم سفر دوباره.جای دوستان خالی بسیار خوش گذشت. دفعه قبلی هی گیر دادین چرا تو عکسی ایندفعه از خودم عکس نگرفتم:دی

بقیه عکس ها رو توی ادامه مطلب میتونید ببینید







موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۵
مستر نیمــا
فرزانه شین ۰۵ خرداد ۹۵ , ۱۹:۳۲
چقد قشنگه...منو یاد یه تیکه هایی از طبیعت دماوند و فشم و حیدره دماوند انداخت...(:
همیشه به گردش...(:

ممنون. ایشالا فرصت بشه برین

بسیار عالی!

همین الان نشستم جلوی مامانم، داره دلمه درست می‌کنه و منم همچون قحطی زدگان سومالی خام خام دارم میخورمشون

و جای تنها دلمه خورندگان در دوزخ است

عکس اون جاده و درختای بغلش برای تنها قدم زدن و اهنگ هایده گوش دادن....

عکس زیاد بود ولی خب حس آپلودش نبود

سلام.جای قشنگیه.کجاس؟

:))))

اسمشو نمیدونم

دیگه عکس از جوراب این حرفارو نداشت:دی
بیا مستر دست راستت رو سر ما یه کم مسافرت برم من:/
یه بار یکی از آقایون همکلاسیم نامزد کرده بود یکی از دخترا که خیلی شرو شیطونه گفت آقای فلانی دست راستتو بکش روو سر ما، پسره هم خیلی ریلکس گفت باشه کیلیپس ت رو دربیار بکشم:دی

شما که هر روز میری مسافرت و میای دیگه:دی

ایشالا یه سفر توپ بری خستگیت در بره

=)))))

گمـــــــشده :) ۰۵ خرداد ۹۵ , ۲۰:۱۲
همیشه به سفر..اون عکس اول خیلی خوبه. معلومه موقع عکاسی یه نسیم خنک جریان داشته
دی:

ممنون

آرهههه .هوا هم فوق العاده بود

سلام
ممنون عکسها خیلی قشنگ بودن. حال ما هم بسی خوب و دگرگون شد...
انشاالله هی باشه از این گردشها.

خوشحالم که خوشتون اومد

نفس نقره ای ۰۵ خرداد ۹۵ , ۲۲:۱۰
عکس سوم رو دوست داشتم!

فقط همون؟

نفس نقره ای ۰۵ خرداد ۹۵ , ۲۲:۲۲
اگه دو تا از عکس های جایی که توش نصف عمرم رو گذروندم واسه ت بفرستم دیدت نسبت به اردیبهشت خیلی سبز تر میشه! (این به معنای فخر فروشی نیست :دی)
سومی زاویه جالبی داشت!

خب بفرست ببینیم:دی

دائم به تفریح و سفر مهندس:)
دلم خواست تو اون تصویر اولى دراز بکشم

ممنون

اینجا کدوم استانه و کدوم شهر؟

چهارمحال

شهرش رو نمیدونم.خارج از شهر بود

نفس نقره ای ۰۶ خرداد ۹۵ , ۰۰:۱۹
یه جوری گفتی بفرست یهو شک کردم کجام :))) دنبال سند فوتو و این حرفا می گشتم!

:)))))

نه از گزینه آپلود استفاده کنید :دی

عکس اولی و ششمی برامن خراب میاد..اولی ک کلا تاریک..
ولی در کل ان شاالله همیشه ب خوشی و تفریح

همشون درستن!

استغفرالله..
مسلما دلیلی نداره بخوام دروغ بگم..

http://bayanbox.ir/view/973888815915667629/6.jpg

http://bayanbox.ir/view/1441333728302512196/5.jpg

چند بار چک کردم مشکل ندارن.گویا واسه شما اینجورین

منم نگفتم برای شما درست نیست تو سیستم من درست نیومده با گوشی هم چک نکردم ولی مطمئنا اونجا درسته..

:)

دلم پر میکشه واسه طبیعت و آرامش :)
شدیدا نیازمندیم

انشالله فرصت بشه برین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">