ساحل افکار

بایگانی

دانلودانه

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ب.ظ
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۸
مستر نیمــا
جدیدا با بختیاری ها رفیق شدین ؟
میرین خرم آباد :)
خبریه آقا نیما ؟:)
بابا یه شیرینی دادن این حرفا رو که نداره که خبرا رو نمی کنین :))

کی من رفتم خرم آباد؟؟ 0_o

شما جغرافیتون ضعیفه
خرم /ابادیا بختیاری نیستن که :))) 

اخی. این اهنگ عروسی خواهر من بود. چه قدر ملت باهاش لرزوندن و چرخوندن و غیره...

عههه پس کلی خاطره زنده شد براتون :دی

چه قرى داااااااشت:))))

:)))

بهار پاتریکیان D: ۰۸ خرداد ۹۵ , ۲۳:۱۷
خیلی باحاله این آهنگه :)
یاد عروسی در دلم زنده شد :دی

نوش جان:))

 اون که میدونم :)
ولی بختیاری و خرم آبادی ها یه لهجه دارند :دی 
اینکه جغرافیام ضعیفه ربطی به اون قضیه شیرینی تون نداره :))
بیزحمت شیرینی ما رو بدین میخوام برم :))))

+
حواسم نبود چهار محال رو که رفتین !:)))))
شیرینی لطفااااااا :))))))

اتفاقا لهجشون خیلی باهم فرق داره!!! گویش بختیاری و لری با هم فرق میکنن

هم جغرافیتون ضعیفه هم گویش شناسیتون :)))))))

:) بسی زیبا و شنیدنی بود؛ ممنون.

:دی

محمد بختیاری علاقه عجیب غریبیo_O به کشتن معشوق توی آهنگ هاش داره T_T هم توی این آهنگ و هم توی آهنگ 70روزه اش D': هععیی ! 

خب باحاله:دی

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مهم اصلا اینا نیست مهم اونننن شیرینی است که باید بدیننننن :)))))

+
** ** *** **** ***  **** ***** **** *** 
*** ** **** *** *****  *** ********
*** **** *** ** ***** ***** ****** *** **** **** **
*** ****** ***
***** 


شیرینی چی؟!!!!!!!!!!!!!!توهم زدیا:)))


مبارک باشه انشالله.فرصت نمیکنم متاسفانه. از همینجا تبریک میگم. 

توهم شما هم خیلی بیشتر از ایناست !!!!
تبریک چی میگین آخه ؟؟؟؟
خوبیین شما ؟
من فقط یه سوال پرسیدم خداوکیلی بجز توهم  چی زدین شیخ نیما ؟:دی 
بابا خبری نیست الکی شلوغش نکنین لطفا !!
من گفتم اگر روزی  این داستان پیش بیاد :)))
یه مثال بودااا !!:)


+
ولی من توهم نزدم شما بیشتر زدین :))))))))
من شیرینی عروسی تون رو میخواااام :دی 
ممنون 

من فکر کردم شاید خبریه که میگین


عروسی که عروس نداره:)))))) من فعلا قصد زن گرفتن ندارم :دی

پس برین هنوز پله های ترقی رو طی کنین :)))))))
ایشالا عروسیتون هم میبینم ای شیخ :))))
آمین 
من که هر روز دعا میکنم واسه شما و چند تن از آقایون بلاگ نویس که دوماد بشین و بیاین بگین شدین و یک شیرینی 
ما هم بیافتیم :)))
یعنی میشه خدا ؟:))))
امیدوارم دعاهام حداقل برای شما جونا جواب بده :)))
الهی آمین..

+
خبر باشه قطعا تو پست رمز دار میگم :)
خبری نیست آقا :))
ممنون 

انشالله خبری بشه و زودتر خبرشو بدین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">