ساحل افکار

بایگانی

از اون موردا

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ

منکلا یکم سرعت حرف زدنم بالاست. یعنی معمولا تند صحبت میکنم. این باعث میشه بعضی وقت ها بهم انتقاد بشه

یه بار یه موردی بود باهاش صحبت که میکردم خیلی از من تند تر حرف میزد.خیلی!!! اونجا بود که به عینه دیدم دست بالای دست زیاده و ما با هم تفاهم نداریم :))))

+البته کم کم دارم سرعتمو کم میکنم:دی

دانلودانه

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۰
مستر نیمــا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مستر من یه پیشنهاد مفرح دارم :)
اون جعبه سیاه اصفهانی را باز نموده و هر از گاهی برای ما خاطرات این مشقت هایی که برای انتخاب گلی از میون گل ها دارید متحمل میشید رو بیاید بگید, یعنی خاطرات خواستگاری.

**** ***** **** ***** ***** * *** ** **** *** ** ** *** ******** *** ** *******

:)))))))

اگه بازش کنم که دیگه واویلا میشه :)))))

منم ...مخصوصا توو سمینارام!! همه بهم میگن بلبل:|

من تازه فهمیدم بقیه حس خوبی بهشون دست نمیده وقتی تند صحبت میکنی و بقیه فرصت آنالیزشو پیدا نمیکنن :دی

آقاگل ‌‌‌‌ ۱۰ خرداد ۹۵ , ۲۰:۱۲
یک چیزی شبیه فردوسیپور مثلا:دی
اون اوایل آنچنان تند می رفت که ما جا میموندیم!
الان خوب شده

آباریکلا خودش:))))

شنیدم یزدیا هم تند تند حرف می‌زنن

+ در مورد آهنگتون: :(((((((( هعی... البته ما مخاطب خاص نداریماااااااا ولی کلاً هعی...

آره یزدیام تند حرف میزنن. من یکم یزدیم بلدم ولی وسطاش که تند حرف بزنن دیگه نمیکشم:))))


شما به متن گوش نده! به آهنگش گوش بدین. سعی کن از هم تفکیکشون کنی جالبه

گمـــــــشده :) ۱۰ خرداد ۹۵ , ۲۰:۱۳
منم با الی موافقم. دی:

هنوز تصمیمی برای بازگشاییش ندارم:)))

من اون موقع ها که لهجه ى اصفهانى داشتم،دور تند بودم:)))
الان اما کاملا شمرده صحبت میکنم:)
رفته بودى خواسسسسستگارى مستر؟:)))))

کلا اصفانیا یکم تند صحبت میکنن
مال الان نیست.مال قبلناست

وقتی عیال بیاد که دیگه نه وقت داری و نه جرات داری که جعبه سیاه رو باز کنی! 
باید بهش بگی تو عشق و انتخاب اول و اخر منی!!
پس زودتر بازش کن تا وقت هست!!

وقتشو نمیدونم ولی جرئتشو مطمئنا ندارم :))))) بلاخره حفظ جان از اوجب واجباته:)))

یعنی خرش کنم؟؟ اهل دروغ نیستم بهش میگم عشق اوله ولی نمیگم انتخاب چندمه:)))

اصفهانی هایی که من تا حالا دیدم حتی میتونن با عشق ادم رو منفجر کنن!!!
یعنی اینقدر نرم و اروم خرت میکنن که نمیفهمی :))
(حالا اصفهانی ها نریزن سرم فحش بدن!!)
پیوست به نظر مداد رنگی در مورد شما, عیال بعد از دو روز خودش میفهمه انتخاب هزارمه :)

گفتی خرت میکنن یاد این نکته افتادم که اصفهانیا کلا یه تیکه کلامی هم دارن وقتی با یکی صمیمی هستن مثلا رفیقشون، اون رو "خره" خطابش میکنن:)))) البته این خره هیچ بار معنایی منفی نداره و صرفا صمیمیتو میرسونه


من خیلی خر کردنم خوب نیست:)))

از کجااا میفهمه؟ 0_o

میرزاده خاتون ۱۰ خرداد ۹۵ , ۲۰:۵۴
اومدم بگم اصفانیا اکثرشون تند حرف می‌زنند دیدم همه به این موضوع اشاره کردن!!!
زن ترونی بگیر D;

زن ترونی یعنی بهتره؟؟؟

اونا دور کندن خب:))))

خب برای سمینار خوبه به کسی همون فرصت آنالیز ندی بهتره:دی
اما من که صداتونو شنیدم تند نبودا!
یادش به خیر مستر شعرخوانی های نیما ر یا نیما ه؟ یادم رفته:دی

بدجنسی؟:)))
خب شعر خوندن با حرف زدن فرق داره
شعرو همیشه آروم تر از معمول میخونن
ه

یاد حرف زدن خواهرم افتادم :))) توی ده ثانیه میتونه 20 تا جمله رو ردیف کنه ! 

:)))))

خانوما خییییییییلى زود میفهمن انتخاب چندمن:))))))
اما گمونم زیاد مهم نباشه
اما اگه عشق اوووول نباشن،من یقرع فاتحمه الصلواااااااااات:)))))

از کجااااااااا؟؟؟؟

:)))))
قبل از این جمله میگن "رحم الله...." که بعضیا از قلم میندازنش

نظر قبلیم ایمیلم رو هم اشتباهی فرستادم ! میشه حذفش کنین ؟ 

یاد حرف زدن خواهرم افتادم ، اون میتونه تو 10 ثانیه 20 تا جمله رو ردیف کنه ومن از معدود افرادیم که متوجه میشم چی میگه موقع تند حرف زدن :))

کلا تنظیماتش رو گذاشتم که ایمیل هیچکیو نشون نده:)

از گاف هایى که آقایون خواستگار تو اولین فرصت میدن:))))
صادق باش مستر،تحت هر شرایطى!
حتى اگه لازم شد به عیال بگى که عشق چهارمته،بازم بگو
نمیکشدت که،
فوقش یه قابلمه اى،یه ملاقه اى،یه گوشت کوبى،چیزى حواله تون میکنه و سه چهار ماهم از ناهار و شام خبرى نیست و بقیه ى عمرتونم باید رو کاناپه جلوى تلویزیون بخوابین:))))
صادق باش پسرم:)))

:))))))))

@ مدادرنگی

یقرع؟!!! :دی

قَرَاَ، یَقرَاُ :دی
نفس نقره ای ۱۱ خرداد ۹۵ , ۰۲:۰۶
در مواجهه با یه کرمونی قطعا تو سرعت خواهی باخت :))))

مطمئنی؟

در راستای صداقتت برای شریک آینده ات
بهش بگو
آفاق را گردیده ام
خوبان فراوان دیدم
مهر بتان ورزیده ام
اما تو چیز دیگری :دی

اینو خوب اومدی

آقای سر به هوا ... ۱۱ خرداد ۹۵ , ۱۳:۲۷
برادر ریلکس باش :دی

چشم

زینـب خــآنم ۱۱ خرداد ۹۵ , ۱۳:۲۹
واااااااییییییی ، اصن آدم نـمی فهمه چی میگین  : |
تند حرف بزنین ، ولی لااقل بینش ی نفس هم بکشین  : /

تندحرف زدن خوب نیست

با دنده ی سنگین حرکت کنید :دی
اون دور کند بودن تهرانیها رو خوب اومدی خخخخخخخ
اتفاقا این که اون مورد هم مثل شما تند حرف میزده نشون میده چقدر باهم تفاهم دارین که o_O

:))))

نفس نقره ای ۱۱ خرداد ۹۵ , ۲۱:۲۷
یه چیزی در حد عادل فردوسی پور :))

من آره

اون خیلی بیشتر

و‌هذا من
البته دیگه انقدر اساتید و بچه ها تذکر دادن، بهتر شدم که بالاخره موفق شدن بعد از چهار ترم دفاع پروپوزالمو بفهمن. 😓

دفاع کردی؟

تبریک میگم:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">