ساحل افکار

بایگانی

دلمان لک زده برای یک گپ طولانی، یک گپ با آدمی که از همه نظر هم سطح خودت باشد، موقع حرف زدن با او حسی مانند پوشیدن یک زیرشلواری راحت مامان دوز داشته باشید، بدون نیاز به حفظ هیچ حالتی! راحت و بی دغدغه با هم حرف بزنید. نه برایتان ناز کند و نیاز به نازکش داشته باشد نه برایش ناز کنید،جرف های معمولی، راجع به سیاست بحث کنید. حرف های خنده دار بزنید، جک تعریف کنید و باهایش شوخی کنید بدون آنکه ناراحت شود

حرف بزنید تا خسته شوید و خوابتان بگیرد بعد هم بهش بگویید من خوابم می آید و خداحافظ و بروید بخوابید. دیگرر آدم ها حتی حوصله خودشان را هم ندارند. حتی نمیدانند چه میخواهند. زمانه عوض شده و حتی آدم ها را هم عوض کرده، حس صمیمیت میانه از بین رفته، یا خیلی صمیمی شده اند!!!! یا دائم در حال کلاس گذاشتن. حرف زدن دارد رنگ میبازد. همین حرف های الکی دل خوش کنک

دلم برای خودم و آدم های این زمانه میسوزد که چیزی ارزشمند را از دست داده یا میدهند بدون آنکه بدانند و زمانی که به خود میجنبند که دیگر دیر است

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۲
مستر نیمــا
چون سوءاستفاده ها زیاد شده

چی بگم:|

من اینجور حرف زدنها رو با دو نفر تجربه کردم. یکی دوستم و یکی دخترعموم :)

خوش بحالتون.نگهشون دارید

مستر دعوتت میکنم بیای اداره پیش ما 😊
 حرفت کاملا درسته 

دوره :دی

در اعماق جان میفهمم این حس را...
تازه شما پسرید و پسرا ساده ترن تو روابطشون. اگر دختر بودید واویلا به روابطی مدفون در تعارف و ادب و قر و کلاس...

پسرا هم وقتی بزرگ میشن از سادگی فاصله میگیرن

هویجوری چیه اخه!
یه عنوان با مسما و درخورِ متن بذارید خب
مثلاً «من و همصحبتی اهل ریا دورم باد
از گرانان جهان رطل گران ما را بس»

والا!

چشم :دی

فک کنم این پست حرف دل خیلیا باشه! 

:(

چه حرف گوش کن :)))

:دی

منم:(

:(

میفهمم
گاهی از حرف نزدن آدم غمباد میگیره 
و این خیلی سخته .عین کوه تلنبار میشه 
خصوصا دور از خونه ....

کلا اون.سادگی و باحال بودن آدما از بین ر فته

ساکن طبقه 40 ۱۲ خرداد ۹۵ , ۲۱:۵۸
یکی از بهترین نعمت ها ست ... دوست و حرف زدن با دوست

آره واقعا 

خیلی گشتم دنبال یه دوست با این خصوصیات ولی همچین کسیو گیر نیاوردم. نشد یکیو ببینم که ساده وبدون قروقمپز باشه.همشون دورو ودروغ گو بودن.به خاطرهمین الان فقط خودم شدم دوست خودم واز همه فاصله گرفتم.خیلی بهتره.فکرمیکنم دراین مورد پسرا بهتر از دخترا باشن

نسلشون.داره منقرض میشه

برو زن بگیررررررررررررررررررررررررررررررررررررر :دی 

نوموخوام

من با اکثر دوستام اینجوریم کلا خاکیم خیلی :دی
به قول خودشون دوست خُل و چِلشونم (((:

اونام باید اینجوری باشن.یه طرفه نمیشه

نفس نقره ای ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۱:۳۷
شاعر میگه "ماییم و نوایِ بی نوایی"

آفررررین شاعر

آقاگل ‌‌‌‌ ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۲:۱۶
جسارتا عنوان من و هم صحبتی اهل ریا.... نیست؟
"من" رو گمانم اشتباه نوشتین.

بله تصحیح شد

زینـب خــآنم ۱۳ خرداد ۹۵ , ۰۹:۳۶
عاخه همه نقاب دارن
انگار میترسن خود ِ واقعیشون ُ نشون بدن ُ خریدار نـداشته باشه ...

دقیقا هیمینیه که گفتی 

دو رویی زیاد شده

مبهم الملوک ۱۳ خرداد ۹۵ , ۱۵:۲۳
همیشه هیجان وارد کردن یه فرد جدید به زندگی ادم ها بیشتر از حفظ ادمای قبلی توی زندگیشون بوده
بعضی ها باور کردن که زندگی رفت و  امده...ولی  بودن  رو حماقت میدونن  یا شایدم براشون تعریف نشده ست 
واضح ست که چیزی که زندگی رو متفاوت میکنه برداشت ادما از مباحث و جملات کاملا یکسانه..ولی چیزی که هیجان انگیز تره اون عکس علمیه که از خودشون در برابر اون جمله یا رفتار نشون میدن

اون.هیجانه خیلی اوقات مسبب مشکلات بزرگ زندگی میشه 

من خیلی راحت حرفامو میزنم، خیلی بی محافظه کاری و گاهی فکر می کنم یعنی فقط من فلان اشتباه رو کردم؟ یعنی فقط من فلان بدی رو دارم؟ یعنی فقط من درگیر فلان احساسم؟
از بس که به طور نرمال دوستام حرفی از مسایلشون نمیزنن... 
من مشکلم اینه، من زیادی رو هستم شاید...

همه اینجوری نیستن خب. شما بیشتر از بقیه راحت حرف میزنید.اکثرا نه

سلام اقا نیما من از خوانندگان قدیمی شما هستم باتوجه به اطلاعات خوبی که در زمینه ازدواج دارید امکانش هست بنده رو راهنمایی بفرمایید اینکه در جلسه اول جهت اشنایی و برای اولین بار چه سوالاتی طرف مقابل میپرسه اقایون چه چیزایی براشون مهمه اولین بار چیا میپرسن؟؟؟من میخوام همه چیو همون اول بهشون بگم با صداقت وحتی اینم بگم که اولین خواستگاری هستن که من باهاشون صحبت میکنم چه سوالاییی واس اشنایی میپرسن فکر کنید منم مثل خواهرتون کاملاااااا بی تجربه ام و خواهری هم ندارم که منو راهنمایی کنن اجرتون با خدا ممنونم ازتون

سلام.جلسه اول برای پسندیدن و صحبت های کلیه 

اول مشترکن یه بیوگرافی از خودتون و خانوادتون بگید 
بعد سوال های کلی.چیزایی که براتون خیلی مهمتره رو بپرسید 
خیلی تو جزییات نرید که لازم نیست.
بعد اگه اوکی بود جلسه های بعد بیشتر سوالاتتون رو بپرسید 
صداقت خوبه و صادق باشید ولی هر چیزیو به جاش بگین 
لازم نیست همه چیو جلسه اول بگید 
معیارهای مورد نظر هر دوتون 
مباحث اعتقادی 
مباحث کار و تحصیلات 
خصوصیات اخلاقی 
اهداف آینده و...
میتونید توی گوگل یه سرچ بزنید سولات خواستگاری اطلاعات خوبی بهتون میده 
راجع به اون مشکل مشترکتون هم چون مشترکه اصلا لازم نیست جلسه اول صحبت کنید 
ضمنا جلسه اول مختصر باشه بهتره.به درازا کشیده نشه.حداکثر ۱ ساعت صحبت نه بیشتر 

محمدرضا ...... ۱۴ خرداد ۹۵ , ۰۹:۰۰
مستر هم صحبتی ما ک این هفته ناز کرد:'(

پ چرا؟

هم صحبتی که ناز کنه به درد نمیخوره:)))

سلام ممنونم ازتون بله حق باشماست نیم ساعت تا 45دقیقه کافیه اونم یه اشنایی مختصر .

خواهش میکنم.انشاالله هر چی خیره بیاد

من  یکی که از اون ور پل افتادم کلا دو درصد سیاست ندارم که این قدر رو نباشم یه موقع هایی هم لازم نیست واسه همه این قدر رو بود والا

نه اینوری نه اونوری

وسط بهترین حالته

محمدرضا ...... ۱۵ خرداد ۹۵ , ۱۰:۰۸
خخخخخخ
نه داداش کارش درسته به مولا

عجب:)

یادم رفت تیک خصوصی بزنم لطفا سانسور کنید ممنون 

خیر هیچ وقت با یک جلسه تموم نکنید. به خودتون و ایشون فرصت بدین

واسه یه عمر یه شبه تصمیم نمیگیرن
بذارید جلسه اول به دیدن و گفتگوی مختصر باشه جلسه های بعدی واسه صحبت های بیشتر
اگه قراره به خاطر دوری راه یه بار بیان پس فردا قرار نیست شما رو بیارن دیدار خانواده؟؟؟
به نظرم تعجیل زیادی نه تنها خوب نیست بلکه مضر هم هست
بذارین اگه واقعا شما رو خواستن بازم به خودشون زحمت اومدن میدن. اگه ندادن که همون بهتر که دیگه نیان!
یکم جای سوال داره این کارشون. بعد از رد شدن جلسه اول و اگه خواستن باز بیان قبلش یه تحقیق مفصل بکنید. شایدددددد یه چیزی باشه که ممکنه مثلا کسی مثلا از شهرشون بهش زن نمیده!!!چون کارشون یکم غیر منطقیه
از خودشون این سوالو بپرسین دلیل این که از شهر خودشون  واسه ازدواج اقدام نکرده چیه؟

نه تنها حوصله خودشون رو ندارند برتر تکلیفشون با خودشون هم معلوم نیست وقتی حرفم میزنن میرن تو خاکی...

نه الزاما همشون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">