ساحل افکار

بایگانی

بعضی وقت ها هم هست که تا آدم راجع به یه موضوع صحبت نکنه نمیتونه خوب راجع بهش فکر کنه و تجزیه تحلیلش کنه


+شباهنگ بیا پاسخگو باش. حالا به خاطر عنوان هی ملت میگن چه خبره. هویجوری نوشته بودم بهتر نبود:))))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۶
مستر نیمــا
مهدیه عباسیان ۱۶ خرداد ۹۵ , ۱۸:۵۷
موافقم...

:)

بله،همیشه حرف زدن راجع به مسائل نتیجه ى مطلوب ترى داشته!اما باید آدمش باشه،یه مخاطب که فقط باهاش حرف بزنى و لازم نباشه مدام براش توضیح بیشترى بدى و از اشتباه درش بیارى!اصولا کج فهمى مخاطب،انرژى زیادى از آدم میسوزونه

حالا نه همیشه ولی بعضی اوقات کمک میکنه 

اون که آرررهه

هر چند منظورتان را فهمیدیم اما جزئیات را بیشتر کنید تا حس فضولی ما هم به اب و نانی برسد :پی

متاسفانه نمیتونم خوراکی برای این حس بذارم:)))

سلام مستر.کجایی اخوی؟کم پیدایی؟:))                                                                        آره حتی بعضی وقتا آدم نظروعقیدش درمورد اون موضوع کامل عوض میشه.

سلام.رفته بودم خونه ارتحالیدی

من اکثرا با نوشتن فکر مى کنم. واسه خودم مى نویسم و یهو میبینم به نتیجه اى رسیدم که اگه ١٠ روزم همینجورى بهش فکر مى کردم به ذهنم نمى رسید. 

نوشتن واسه من جواب نمیده!!

سلام لطفا نام دیگه ای برا خودتون انتخاب کنید "یه دختره "که کامنت گذاشتن من نیستم لطفا اشتباه نشه

من الان هیچ کدومتون رو نمیشناسم:)))

صراحتت ما رو کشت. اما انتخاب عنوانت خوبه :پی

:))))

این دوتا کامنت اخری رو خوندم 
اسم کاربریشون منو یاده یه بازی دوران بچگی انداخت 
این دختره اینجا نشسته گریه میکنه(((((:


دقیقا اون موضوع مهمه که میخوای راجب بهش فکر کنی:دی
موضوع سر عاشقیه عایا ؟ با توجه به عنوان :دی

نه بابا

موضوعو از بس شباهنگ گفت ننویس هویجوری یه شعر گذاشنم:)))

نه چیزای عادی

ساکن طبقه 40 ۱۶ خرداد ۹۵ , ۲۳:۲۲
آره ، اما امان از وقتی که هیچکس دور و برت محرم نباشه

آی گفتیییییییی 

اماااااان

اتفاقن عنوان هویجوری خیلی خوبه:))
من پستای با این عن‌وان رو خیلی دوس دارم:)

ایراد گرفتن به هویجوری

شباهنگ سرما خورده :(((((( داره میمیره

و خدایش رحمت کناد(کاف مضموم)

محمدرضا ...... ۱۷ خرداد ۹۵ , ۰۰:۲۲
.............................
نفس نقره ای ۱۷ خرداد ۹۵ , ۰۱:۴۵
منرواقعا دارم سعی میکنم بین این سه تا بند یه ارتباط پیدا کنم ولی نمیتونم :|||

دو بنده نه سه بند

@یه دختر
اشتباه نمیشه من اکثرا خاموشم (:
سلام
بدجوری حرفتون رو قبول دارم اما خیلی اوقات گوش نیوشا(!) برای این کار پیدا نمیشه.
من یکبار مجبور شدم حرفای خودم رو ضبط کنم بعد دوباره بشنومشون تا به نتیجه یرسم... نتیجه هم داد!

هر حرفی رو که آدم نمیتونه به بقیه بزنه.یه سری حرفا مخصوص خود آدمن.تنهای تنها

بعضی حرف ها یا حسا رو دلم نمی خواهد بگم به هیچ کس بگم با این که می دونم وقتی یکی بدونه فکرم خیلی راحت تر می شود اما دلم این عذابه این همه اش فکر کردنه رو دوست داره

خب همینطوره.یه سری حرفا خصوصیه یا اصلا نباید به کسی گفت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">