ساحل افکار

بایگانی

شیوه جدید تبلیغات. حتی در تلویزیون!

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ب.ظ

قبلا ماهواره و جدیدا هم تبلیغات تلویزیون یه جوری شده که انگار با یه سری گوسفند طرفن! مثلا اگه بخوان زیر شلواری مامان دوزو تبلیغ کنن میگن

زیر شلواری مامان دوز راحت و جا داره. خط های راه راه اون باعث میشه شما در نظر اطرافیان شخص با جذبه ای به نظر برسید. زیر شلواری مامان دوز با دو پاچه نه تنها پاهای شما رو میپوشونه بلکه باعث جذب عرق هم میشه. با این زیر شلواری به راحتی میتونید لم بدین و نگران خشتکتون نباشید. الیاف خاص بکار رفته تو این زیرشلواری باعث میشه اگه همسرتون سرش رو روی پاتون بذاره پوستش لطیف تر بشه. قابلیت خشک کنندگی بالای اونم باعث شده مثل یه حوله همراه عمل کنه.بعلاوه شما میتونید دستتون رو توی دو تا جیب مجزای این شلوار بکنید یا حتی موبایلتون رو توش بذارید. طراحی خاص این زیر شلواری باعث میشه اگه حتی بادی هم از شما خارج شد در توی در توی پاچه هاش بپیچه و گم بشه و کسی بویی از این قضیه نبره. این زیر شلواری به کشی مجهز شده که قابلیت تنظیم داره. تازه این زیر شلواری در دو رنگ جذاب سفید با راه راه آبی یا آبی با راه راه سفید عرضه میشه. 

اگر از اینکه همسرتون همش باجناقتون رو به رخ تون میکشه خسته شدید راه حلش پیش ماست. شلوارهای ما با طراحی راه راه خارق العاده اش باعث میشه شما لاغر تر و خوش تیپ تر به نظر بیاید. پس منتظر چی هستید همین حالا تلفن رو بردارید و با سفارش هر کدم از طرح های این زیرشلواری بی نظیر یک شلوارک با همین طرح از ما هدیه بگیرید 

شما فقط با پرداخت یک میلیون و دویست و چهارده هزار و سیصد و بیست و شش ریال میتونید صاحب یکی از این ریر شلواری ها بشید

+ الان فکرشو میکنم بد نیست یکی بخرم :))))))


بازخوانی یکی از پست های قدیمیم توی بلاگفا بود

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰
مستر نیمــا
تحویل درب منزل ندارن؟:))

به خاطر تقاضای زیاد تحویل درب منزل رایگانم داره :)))

یاد تبلیغ ثانی هزار کاره توی طنز ماهواره ی مهران مدیری میندازه ادم رو...
لینک

:دی


لینک چی؟؟؟؟؟

نفس نقره ای ۲۰ خرداد ۹۵ , ۲۲:۱۳
شماره پیامک رو بذار :| منم وسوسه شدم!

:)))))

خیلی باحال بود:))))ممنون

تبلیغای شبکه های ایرانی رنگ وبوی شبکه های ماهواره رو گرفته.پارسال تبلیغ یه چیزیو تو تلوزیون دیدم داشتم از تعجب شاخ درمیاوردم.خجالت میکشم بگم چی بود البته فکرمیکنم ازدستشون دررفته بود

خواهش

من زیاد تی وی نمیبینم. دیروز واسه ریزش مو همینجوری داشت تبلیغ میکرد:|
تبلیغ چی بود؟؟

اتفاقا همین امروز بود تلوزیون داشت تبلیغ میکرد:
کفش کتانی X این کفش جوری طراحی شده که با پوشیدنش کمر خود به خود صاف میشه o_O
کلی با خانواده خندیدم سرش
اشکال نداره اسباب شادی ملت فراهم میکنن
این زیرشلواری خیلی خوبه ها کجا داره ماهم بگیریم :)))

سفارشا خیلی زیاد شده

سامانه دیجیتالی سفارش راه اندازی میکنیم براش:)))

نیمه سیب سقراطی ۲۰ خرداد ۹۵ , ۲۲:۳۰
خوب یادمه این اولین پستی بود که از شما خوندم :)))
بعد رفتم بلند بلند واسه همه خانواده هم خوندم :)))

:دی

مورد پسند بقیه هم بود؟:)))

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** ***** ***** *** **** ***.باجفت چشمای خودم دیدم باجفت گوشای خودم شنیدم

خداخیرت بده قسمت اولشو سانسور کن بعدبذارتونظرات.ممنون

او مای گاد!


من مشتری شدم از کجا میتونم یکی از این زیر شلواری ها تهیه کنم ؟
یه سوال دیگه، قرعه کشی هم داره ؟:دی 

پیامک بزنید

آره یک دستگاه زیر شلواری هم مجدد تو قرعه کشی میتونید ببرید:)))

پریســـآتیـــــس : ) ۲۰ خرداد ۹۵ , ۲۲:۴۸
آرہ والا :دی
اصن دلم خواست نہ تنھا برا ھمسر آیندم , برا خودمم بخرم :)))

+ حقیقت بود واقعا :/

:))))))

خعلیم راحت و خوبه

اسطرلاب ‌‌ ۲۰ خرداد ۹۵ , ۲۲:۴۹
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


یعنی عالی بوداااااااااااااااااااااااااااااااااا

:دی ی ی

ببخشید مهندس،نمیشه یه ورژن دیگه هم بهش اضافه کنین؟!
من میخوام وقتى داداشام از تو شلوارکشون در میان،بصورت اتومات تا بشه و بره سره جاش بایسته:)

اونو واسه آپگرید به ورژن 2017 در نظر گرفتیم

یادش بخیر این پست رو چقدر با خواهرم خوندیمش خندیدیم 
واقعا همینجوریه 
آیا از اینکه همسرتون همش باجناقتون رو به رخ تون میکشه خسته شدید شلوارهای ما با طراحی راه راه خارق العاده اش باعث میشه شما لاغر تر و خوش تیپ تر به نظر بیاد پس منتظر چی هستید همین حالا تلفن رو بردارید و با سفارش هر کدم از طرح های این شلوار بی نظیر یک شلوارک با همین طرح از ما هدیه بگیرید 

اینم خوبه بهش اضافه کنما:)))

آقاگل ‌‌‌‌ ۲۰ خرداد ۹۵ , ۲۳:۱۱
دمت گرم.
چقدر خندیدم بااین پست.
خیلی خوب بود.
:)

:دی

خواهش میشه

عالی بود :)))))

مرسی

وااای ینی عاالییی بووود :))))
مرسی واقعا.. بازم ازین کارا بکنین :)))
ینی از بقیه ی محصولاتتونم رونمایی کنین :))

مرسیییی


حالا بذارید سفارشای این محصولو انجام بدیم تا بعدیاش:دی

نیشم از خط اول پست تا نقطه آخرش مثل همون موقع و بار اولی که خوندم تا بناگوش باز بود

خواستی برای خودت بخری، میشه دو تام برای مراد سفارش بدی؟!
بگو ارزون حساب کنن مشتری شیم

خرسندیم :دی


چون شما زا قدیمیا هستین سیصد و بیست و شش ریالشو واسه شما کم میکنیم :دی

انقد خندیدم که دارم میرم اون دنیا...
زیرشلواری مامان دوز :)

یکم مراعات کنید.فردا میان یقه ما رو میگیرن میگن با این زیرشلواری بچمونو فرستادی اون دنیا ها :))))

فرزانه شین ۲۱ خرداد ۹۵ , ۰۰:۰۶
(((((((((((((:
دقیقا الان تبلیغات تلویزیون همین شده...یه تبلیغ بسییااااار طولانی شامپو هست که یه خانمی میاد توش ویژگی های خارق العاده محصولاتشون رو میگه که دلیل ریزش موی شما هررررر چی که هست با استفاده این شامپو موهاتون پر پشت و خوش حالت میشه...بعد خود خانمه به قدری لبخندش اجباری و اغراق آمیزه و چهرش به آدم حس غیر قابل اعتماد بودن رو القا میکنه که اگه تصمیم به خرید اون محصول داشته باشه هم منصرف میشه!قیمتش هم فکر کنم حدود 200 تومنه...

اتفاقا دیروز دیدمش.آره:|

فرزانه شین ۲۱ خرداد ۹۵ , ۰۰:۰۸
((((((((((((((((:
ضمنا خیییییییییلی خندیدم با این پست و واقعا روح و روانم شاد شد..(((:
خدا خیرتون بده

خوش باشید همیشه:دی

ببخشید،میشه واسه ما خانوما یه آپشن دیگه هم اضافه کنین؟
سفید باشه با توپ توپاى صورتى لدفن:))

:)))))))))

در حال بررسیه
ولی ورژن اصلی راه راهه

ایشششششششش:))))))
من که اون شوهرو طلاققققققق میدم اگه مث زندونیا راه راه بپوشه

خانم شما اصلا از مد عقبین وگرنه این آخرین مد روزه

ویژگی منحصر به فرده محصولمون همینه 
شما برید یکم خودتونو آپدیت کنید:)))))

اى مبلللللغِ زبون بازِ زبون درااااااااااز:)))))))))

:پی

محمدرضا ...... ۲۱ خرداد ۹۵ , ۰۱:۳۷
خوشبختانه وقتی واسه تلوزیون و ماهواره نمیذارم
ولی گاهی اوقات اتفاقی میبینم واقعا مزخرفه..

می تو

زینـب خــآنم ۲۱ خرداد ۹۵ , ۰۹:۲۲
واااای خدا عااااالی بود ینی : )))))))

:دی

آقا من تلفن و برداشتم ولی شماره اعلام نکردید :(
خییییلی باحال بود:))))))))
شما اون قدیما چنین طنازی بودین و ما خبر نداشتیم؟؟!!

بعدا اعلام میشه:)))
قدیما کلا طنز نویسیم بیشتر بود:دی

نگران خشتکتون نباشید! عالی بود.  :))))
منم دلم واسه پستای قدیم بلاگفام تنگ شده. بغضم گرفت!

=))))

بعد جالبش اینجاست ملت خریدم میکنن!!
تبلیغ رنگ مو میکرد تلوزیون خودمون
زنه شال سرش بود، موهاشو رنگ میکرد رنگ شال عوض میشد!!!
...
ولی یه سری آپشنارو اشاره کردی که کسی هواسش بهشون نیستا:د

=))))))))))))))

من اینو ندیدم ولی اگه بوده ته خنده است که
حالااا=)))

خخخخخخخخخ.... 
لطفا ادرس ایمیلی چیزی بذارین میخوام سفارش بدم
خخخخخخخخخخخخخخخ... 

چقدر متثاضی زیاد شده:))

مرسی آقای نیما با ه اضافه :)
خیلی خوب بود ...خیلی خندیدم :)

خواهش میکنم

دیشب ی مطلب این جا ازتون خوندن درباره ازدواج نتونستم خاموش بمونم
اصلا فکر نمی کردم انقدر سطحی باشید
پستتون خیلی منفی بود
موندم انقدر اذیت میشید از تجرد چرا مجردین هنوز
خیلی حس خوبی ب اینجا داشتم خراب شد :/ :(

کدوم مطلب؟

کدوم پست؟ والا من تو هیچ زمینه ای ادعا ندارم
برداشت شما میتونه ۱۰۰% غلط یا ۱۰۰% درست باشه.
اول بوداشتتونو بگین.البته قبلش خود مطلبو!
بعد قضاوت کنید:)



اردیبهشت92
درد مجردی
من ک نگفتم ادعایی دارید
شایدم طنز بود
اما اینکه یه ادم مجرد رو اونقدر بدبخت و بی هدف و بیچاره و تنها تصور کردید واقعا از نظرم سطحی بود
از شما که مطالبتون رو خوندم انتظار نداشتم.
ببخشید نظرم بود.

اتفاقا اینم یه نگاه واقعی به زندگی مجردیه که آینده رو نشون میده

من از زندگی مجردیم لذت میبرم ولی اینم واقعیته برای خودش 
شاید الان انکارش کنید ولی بعدا بهش میرسید
فکر پشت حرفاشو با گذر زمان متوجه میشید.چیزی که شاید در لحظه درکش نکنید

من یه دختر 30 سالمه م
دوستامم ازدواج کردن
خودمم ازشون جدا شدن
تنها مسافرت میرم.تنها همه کار می کنم. خیلی ها درد مجردی ندارن.
30 سال دختر با پسر فرق می کنه
البته در اکثریت موارد درست می گین
الان ک فکر می کنم می بینم زیادی الکی ناراحت شدم:دی

دردش واسه الان نیست. واسه بعدنه

منم مجردم و خیلی از لذت ها رو تنهایی میبرم. اون پست یک جور واقع بینی و آینده نگریه
در هر حال هر سکه ای دو رو داره. مجردیم هم درد داره هم لذت
اینا درداش بود که گفتم

هخخخخخ یعنی پستتون عالی بود ...
حالا که شما قصد خریدن شلوار مامان دوز رو دارین پیشنهاد من شلوار سفید با راه های آبیه... فقط یه سوال پیش اومد واسم با این شلورا نمیشه لب دریا رفت ؟؟؟!!!


این شلوارو تو مجالس عروسیم میشه پوشید.لب دریا که سهله:))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">